//

Geluid iPhone 6 wil niet meer zachter

Geluid iPhone 6 wil niet meer zachter discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Het geluid van mijn iPhone 6 wil niet meer zachter. De mute-knop en het volume harder zetten doet het wel gewoon. Er zit inmiddels ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-10-16, 00:32
hansiebrink hansiebrink is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 3
Standaard Geluid iPhone 6 wil niet meer zachter

Hallo,

Het geluid van mijn iPhone 6 wil niet meer zachter. De mute-knop en het volume harder zetten doet het wel gewoon. Er zit inmiddels ook al een nieuwe volumekabel in, maar dit heeft het probleem ook niet verholpen.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen of wat dit kan zijn?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geluid harder en dan weer zachter iphone 5 Xtreme1 iPhone algemeen 2 09-07-13 18:34
Geluid 4s via headphones zachter geworden? Mieleapple iPhone algemeen 10 01-12-11 19:44
Geluid wil niet meer aan (zonder oordoppen) XfreeztYleX iPhone algemeen 1 18-04-11 09:33
iPhone automatisch geluid zachter en power-off NvantHoff iPhone algemeen 1 27-03-09 11:41
Geluid iPod zachter na 2.2 Huinca iPhone algemeen 8 11-12-08 08:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:27.