//

iPhone 6s Plus batterij in een iPhone 6 Plus?

iPhone 6s Plus batterij in een iPhone 6 Plus? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil mijn batterij van mijn iPhone 6 Plus vervangen. Nu wilde ik graag weten of ik deze ook kan vervangen voor een 6s ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-11-16, 20:58
Gekko1983 Gekko1983 is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2015
Berichten: 3
Standaard iPhone 6s Plus batterij in een iPhone 6 Plus?

Hallo,

Ik wil mijn batterij van mijn iPhone 6 Plus vervangen. Nu wilde ik graag weten of ik deze ook kan vervangen voor een 6s Plus batterij. Omdat deze een hogere MhA heeft en dus ook langer mee gaat. Qua grootte zou hij moeten passen, maar ik weet niet hoe het zit qua spanningssterkte enzo. Weet iemand of dit zonder problemen kan?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-11-16, 21:04
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gekko1983 Bekijk bericht
Qua grootte zou hij moeten passen, maar ik weet niet hoe het zit qua spanningssterkte enzo.
De celspanning is voor alle iPhone accu's 3.7V (4.2V). Dat is dus geen probleem. Het kan wel zijn dat de power daemon (powerd)/power management chip moeilijk gaat doen over dat type van accu. Er zit een chip in elke accu en die communiceert met de power daemon.
  #3  
Oud 16-11-16, 09:29
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

denk dat de connector op het moederbord ook anders is ? heb nog nooit meegemaakt dat je ze onderling kunt uitwisselen bijna alle onderdelen zijn net weer anders gemaakt en passen dus niet
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kun je batterij van iPhone 4 herkennen of het een origineel is of niet? Dutchdevil_ iPhone accessoires en onderdelen 2 18-01-15 02:42
Hoe bewaar je een oude iPhone het beste? (batterij) XIII iPad algemeen 7 31-10-12 10:26
iphone word warm en batterij in een halve dag leeg... hvdl iPhone algemeen 8 21-03-10 20:10
iPhone 3G met een nieuw scherm, kortere batterij duur cedricgl iPhone algemeen 2 21-03-10 13:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:16.