Spontaan rebooten van de 7+ discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone 7+ gaat de laatste tijd een paar keer per dag spontaan rebooten. Opnieuw opstarten helpt niet. Hebben meer mensen er last van ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Spontaan rebooten van de 7+
Mijn iphone 7+ gaat de laatste tijd een paar keer per dag spontaan rebooten.
Opnieuw opstarten helpt niet. Hebben meer mensen er last van ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nee, geen last van.
|
|||
|
|||
Mijn Iphone 7 plus rebootte vandaag spontaan
|
|
|||
|
|||
Mijn telefoon nu als nieuw ingesteld en alles handmatig weer erop gezet
Maar het probleem blijft, dus wat dat is mag joost weten |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb geen idee waar je Joost kan vinden. Maar als je hem gevonden hebt dan zeg dat hij moet gaan kijken op de iPhone in Settings -> Privacy -> Diagnostics & Usage -> Diagnostics & Usage Data.
Als je die Iphone regelmatig met iTunes synchroniseert dan staan die logs ook in de OS X Console op de Mac. |
|
|||
|
|||
Er lijkt toch wel ergens een Gremlin in het systeem te zitten. Gisteren liep mijn 7+ vast bij het openen van Outlook; alleen een harde reset hielp nog. Vandaag mijn iPad Pro bij het uit stand-by komen, bijna muurvast. Alleen de homeknop reageerde nog met Siri. Na even stevig vloeken tegen Siri ('dat begrijp ik niet'), werkte alles weer.
|
|
|||
|
|||
Ik heb op de iPhone 7 Plus van madame nog geen problemen gezien. Maarre, gaat het hier over een echte reboot of een respring van het Springboard (of Backboard)?
Een reboot kan veroorzaakt worden door een Kernel Panic. Een respring door een krakkemikkige app. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat houdt een paar seconden aan en dan komt het ontgrendel scherm in beeld |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad Air 2 van 6 weken oud is spontaan gebogen | Mistyke | iPad algemeen | 56 | 03-11-15 21:30 |
iPod touch: Na het downloaden van tweaks blijft mijn Ipod rebooten, de hele tijd door | Mart4z | Jailbreak | 7 | 15-02-13 22:47 |
iPhone 3Gs spontaan uit en weer spontaan aan | WAH | iPhone algemeen | 1 | 17-11-11 10:48 |
3GS / iOS4 spontaan rebooten in gesprek | fmak | iPhone algemeen | 4 | 15-07-10 08:42 |
|
|