//

Alle notificaties op stil maar wel geluid bij wekker/telefoon

Alle notificaties op stil maar wel geluid bij wekker/telefoon discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, goedenavond! Voordat ik m'n vraag ga stellen; ja, uiteraard heb ik gegoogled, maar ik kwam er niet helemaal uit. Zo, is dat alvast uit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-11-16, 22:43
Bakbanaan Bakbanaan is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2016
Berichten: 1
Exclamation Alle notificaties op stil maar wel geluid bij wekker/telefoon

Hoi, goedenavond!

Voordat ik m'n vraag ga stellen; ja, uiteraard heb ik gegoogled, maar ik kwam er niet helemaal uit. Zo, is dat alvast uit de lucht.

Mijn vraag is als volgt: Ik wil graag dat mijn telefoon helemaal op stil staat, behalve bij een inkomend gesprek en uiteraard m'n wekker. Dan wil ik graag dat ie geluid maakt en trilt. Dat is me tot nu toe niet gelukt. Ik heb geklooid met het schuifje aan de zijkant en met de instellingen van m'n geluid. Het dichtst bij wat ik ben gekomen is dat ie mijn wekker wel afspeelt, maar de rest helemaal op stil staat. Dat wil ik ook, maar dan trilt of rinkelt mijn Iphone ook niet als ik gebeld wordt en dat wil ik wel. Weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg?

Dus even voor het overzicht, wat ik graag zou willen.

-Alle notificaties staan op stil, ook niet op trillen (whatsapp, nieuws-breaking etc)
-Bij een inkomend gesprek en het afgaan van mijn wekker moet hij mijn ringtone afspelen en trillen

Alvast bedankt! Ik hoop dat het duidelijk is.

Bob
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-11-16, 02:31
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Duidelijk.
Ik vermoed dat je de betreffende apps zelf zult moeten kortwieken tot alleen visuele signalen. Een instelling in iOS die dit regelt ken ik niet.
__________________
Privacy? Ik heb niets te verbergen, maar dat gaat niemand wat aan!
  #3  
Oud 18-11-16, 08:43
MissMaple MissMaple is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 8
Standaard

Op niet-storen zetten en aangeven dat alle telefoontjes wel door mogen komen?
  #4  
Oud 18-11-16, 16:28
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MissMaple Bekijk bericht
Op niet-storen zetten en aangeven dat alle telefoontjes wel door mogen komen?
Da's een goeie! Zou kunnen werken.
Reageren

Labels
geluid, iphone se, stil, trillen, wekker



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Telefoon automatisch op stil bij koppelen met dock DennisVenemaFotografie iPhone algemeen 5 19-12-13 23:03
apps stil krijgen, maar wel gebeld kunnen worden mickeyD iPhone algemeen 4 26-04-12 01:04
iPhone 2 geluid is zeer stil bij bellen spiegelaereh iPhone algemeen 0 15-09-11 15:52
hoe: geen geluid bij 'n Agenda melding, maar wel trillen? gerard0610 iPhone algemeen 4 08-12-10 10:23
Video: Mijn beeld bij een video loopt vast, maar hoor wel geluid. Kwiq Muziek, foto & video 3 24-11-09 22:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:07.