iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 5 iCloud-instellingen bijwerken (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/174948-iphone-5-icloud-instellingen-bijwerken.html)

maren 19-11-16 15:20

iPhone 5 iCloud-instellingen bijwerken
 
Hoi!
Ik ben mijn reservekopie aan het terugzetten op een iPhone 5 omdat ik die tijdelijk ga gebruiken, maar hij hangt al heel lang vast op een wit scherm met 'iCloud-instellingen bijwerken...'
Ik las op internet dat je hem dan kunt resetten met de homebutton en de sluimerknop, maar de sluimerknop bij deze iPhone is kapot.
Wat kan ik doen? Hoort het zo lang te duren?
Hij staat nu al ongeveer 2 uur op dit scherm..

Guest-20180925190238 19-11-16 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maren (Bericht 1027941)
Hoort het zo lang te duren?

Dat hang af van twee parameters:
1) De grootte van de backup;
2) De snelheid (of traagheid) van de Wi-Fi verbinding met de router;

maren 19-11-16 15:28

Dus het is niet dat hij blijft hangen ofzo?
Ik had hiervoor namelijk al een scherm met terugzetten van reservekopie, duur: 35 minuten. Toen ging hij, na die 35 minuten uit, toen moest ik opnieuw mijn code enzo invoeren, en nu hangt hij dus al 2 uur op het scherm met icloud instellingen bijwerken.
De Wi-Fi is gewoon prima, backup misschien wel groot? Ik weet het niet zo goed.
De iPhone waar de backup op is gemaakt was 16GB, foto's had ik er al af gehaald.. ongeveer 2 pagina's met apps..

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 november 2016 om 15:29 ----------

Ik heb hem nu aan iTunes gehangen en daar krijg ik de optie om te registreren als nieuwe iphone, of om een oude reservekopie terug te zetten. Mijne zit daar echter niet bij omdat hij via icloud is gemaakt.
Zal ik registreren als nieuwe iphone? of hem gewoon nog even laten hangen en laden..

Guest-20180925190238 19-11-16 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maren (Bericht 1027943)
De Wi-Fi is gewoon prima, backup misschien wel groot?

Hoe weet jij dat de "Wi-Fi gewoon prima" is? Heb je dat gemeten? Trouwens, het is nooit een goed idee om met een defecte iPhone zulke oefeningen te doen. Als de knoppen niet werken heb je geen reddingsboei als het mis gaat.

maren 19-11-16 15:35

Omdat ik deze Wi-Fi altijd gebruik en hij gewoon snel werkt.
Maakt verder niet zo heel veel uit mocht het misgaan

Guest-20180925190238 19-11-16 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maren (Bericht 1027946)
Maakt verder niet zo heel veel uit mocht het misgaan

Dan herstel het ding met iTunes en probeer om daarna een backup terug te zetten. Succes gewenst. :)

maren 19-11-16 15:50

Ik krijg de melding dat de iPhone uitgeschakeld moet zijn, wil je hem herstellen:)

yukhalilsel 19-11-16 23:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maren (Bericht 1027948)
Ik krijg de melding dat de iPhone uitgeschakeld moet zijn, wil je hem herstellen:)

Nee, die melding kreeg je niet. Je kreeg echter wel de melding om Zoek Mijn iPhone uit te schakelen vooraleer je kan herstellen.

maren 19-11-16 23:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yukhalilsel (Bericht 1027960)
Nee, die melding kreeg je niet. Je kreeg echter wel de melding om Zoek Mijn iPhone uit te schakelen vooraleer je kan herstellen.

Ja die melding kreeg ik wel.
Ik ben niet achterlijk, kan prima lezen.
Daarnaast stond zoek mijn iPhone al uit.

Maar het is al gelukt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:34.