//

intern contacts kopieren naar andere map

intern contacts kopieren naar andere map discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand een idee hoe ik mijn contacten van één map naar de andere map kan verplaatsen? Ik heb 2000 contacten in een map staan, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-11-16, 10:00
dms dms is offline
• iOS 5.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Barendrecht
Berichten: 37
Standaard intern contacts kopieren naar andere map

Heeft iemand een idee hoe ik mijn contacten van één map naar de andere map kan verplaatsen?
Ik heb 2000 contacten in een map staan, waarvan de Exchange niet meer actief is. Nu wil ik deze contacten naar iCloud contacten map verplaatsen.
Ik kan natuurlijk de twee mappen aanzetten, maar dan wordt er niets intern gekopieerd.
Dit mag intern door de iPhone gedaan worden of via itunes.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-11-16, 10:34
Pleur's schermafbeelding
Pleur Pleur is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Het schone Zuiden met een zachte "G"
Berichten: 239
Standaard

Neen, helaas niet.

Het enige dat je zou kunnen doen als de contacten nog gesynchroniseerd worden via Outlook of op een Mac, is exporteren als vCard en vervolgens op de iCloud.com importeren.
__________________
War, war never changes
  #3  
Oud 20-11-16, 10:58
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dms Bekijk bericht
Heeft iemand een idee hoe ik mijn contacten van één map naar de andere map kan verplaatsen?
Dat gaat inderdaad niet lukken. Want die mappen zijn geen mappen maar SQLite databases. iOS is wat de gebruiker betreft niet erg mapperig.

Je zou een backup van de iPhone kunnen maken met iTunes. En dan uit de backup de Exchange contacten plukken. Er zijn progjes voor Windows die dat kunnen. Die contacten zou je dan kunnen in importeren in www.icloud.com
  #4  
Oud 20-11-16, 14:28
dms dms is offline
• iOS 5.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Barendrecht
Berichten: 37
Standaard

Ik heb het op een andere manier opgelost.
Via de app Smart Merge.

De twee mappen samen gevoegd.
De oude map gewist.
In de nieuwe ontdubbeld.

Opgelost.
Reageren

Labels
contacten overzetten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: muziekbestanden verplaatsen naar andere map NickB iTunes 4 15-06-15 14:15
Contacten vanuit Iphone naar Google Contacts kopieren Culo Desktop-applicaties 1 12-06-11 16:12
Foto: Probleem met kopieren foto map van pc naar Iphone koom11 Muziek, foto & video 0 20-08-10 14:38
intern geheugen iphone kopiëren naar ander iPhone met Diskaid proXify iPhone algemeen 1 18-02-10 02:01
Windows: iTunes kopieren naar andere computer? borgqueenx iTunes 3 10-01-09 18:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:46.