iPhone SE word niet herkend door PC HELP! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iCulture's, Kan iemand mij helpen? Ik heb een iPhone SE 64GB. Deze word niet meer herkend door de pc/laptop. Als ik de USB kabel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone SE word niet herkend door PC HELP!
Beste iCulture's,
Kan iemand mij helpen? Ik heb een iPhone SE 64GB. Deze word niet meer herkend door de pc/laptop. Als ik de USB kabel erin stop, enige wat gebeurd is dat de iPhone oplaad. Maar er komt geen USB popup en ook in iTunes zie ik de iPhone niet terug. Wat kan er aan de hand zijn? In principe heb ik alle opties die ik op internet terug las al geprobeerd. De error en de opties die ik heb geprobeerd zijn net als op deze link: https://www.drivereasy.com/knowledge...#comment-12309 Ik heb 2 verschillende laptops geprobeerd en 1 pc. Windows 7 en 10. Drivers geupdated, ander kabeltje, lightning port schoongemaak met tandenstoker. Enige wanneer de iPhone wel verbinding maakt met de PC en ook de bovenstaande error zoals op de link voorkomt is als ik de iPhone in DFU mode heb gezet (dan lijkt hij wel te verbinden), daarbij ook de apple driver dan geupdate. Helpt allemaal niet. Iemand nog een tip? Kan het zo zijn dat de lightning port/dock toch wel beschadigd is op de een of andere manier (ondanks dat deze wel de iPhone gewoon oplaad)? Ik hoop dat iemand me kan helpen of op weg kan helpen, al bijna 4 dagen bezig.. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat daar beschreven word heb ik helaas ook geprobeerd. Paar keer al alles van itunes/apple gedeïnstaleerd, opnieuw opgestart, opnieuw geinstaleerd. maar heeft niet mogen baten jammer genoeg |
|
|||
|
|||
Is het een optie voor je om de iPhone volledig te herstellen via DFU mode?
Ik denk dat dat de enige manier is om te achterhalen of het probleem softwarematig is. Anders zou ik al snel gaan vermoeden dat de iPhone zelf een hardware issue heeft. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb hem wel paar keer ook al hersteld via de iPhone instellingen zelf en de iPhone geconfigureerd als nieuwe iPhone. Hielp ook niet Ik heb ook een voorgevoel als ik de iPhone op de 1 of andere manier toch zou kunnen herstellen volledig via iTunes dat het probleem dan misschien oplost. Maar hij maakt gewoon geen verbinding/komt niet tevoorschijn in iTunes. |
|
||||
|
||||
Probeer eens een andere kabel
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Misschien nog even aan een Imac of Macbook hangen.
Mogelijk weet je dan of het aan je Iphone of aan Windows ligt. |
|
||||
|
||||
probeer het eens met andere software zoals 3 u tools is gratis software voor de pc
of probeer eerst eens om itunes helemaal te verwijderen van je pc en daarna opnieuw itunes installeren echt goed verwijderen met bv revo uninstaller Of je software is corrupt (itunes ) of je lightning poort is defect |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3gs laat niet op en word niet herkend door itunes | sandertamse | iTunes | 7 | 09-04-12 12:51 |
iPhone: Iphone word niet herkend door itunes. | GTFO | Jailbreak | 0 | 20-02-11 13:40 |
iphone 3g word niet herkend door itunes help? | bastii | iTunes | 0 | 17-01-11 21:09 |
Iphone word niet herkend door windows 7 | blond | iPhone algemeen | 6 | 04-03-10 22:23 |
iPhone word niet meer herkend door USB / iTunes ? | benquick | Archief | 37 | 28-12-07 15:31 |
|
|