//

phone, calendar en reminder app leeg!

phone, calendar en reminder app leeg! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) iPhone werkte altijd prima. Sinds enkele dagen volgende problemen (geen update gedaan): - in de 'phone' app staan onderaan normaal gezien 4 icoontjes (recent, contacts ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-11-16, 22:04
stoffelbier stoffelbier is offline
• iOS 9.3.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2016
Berichten: 2
Unhappy phone, calendar en reminder app leeg!

iPhone werkte altijd prima. Sinds enkele dagen volgende problemen (geen update gedaan):

- in de 'phone' app staan onderaan normaal gezien 4 icoontjes (recent, contacts of favorieten?, toetsen en voicemail) -> contacts of favorieten is plots weg
- alle recente oproepen (van mensen uit mijn contacten) zijn plots 'onbekende' nummers
- kalender app is leeg: geen agenda's
- herinneringen app: ook leeg
- in 'instellingen' -> 'privacy' zijn alle opgelijste apps ook 'leeg' (er zijn zogenaamd geen apps die toestemming vragen om de app te gebruiken) -> dus de phone app vraagt bijvoorbeeld geen toestemming om de 'contacten' app te gebruiken, en dus zie ik geen favorieten of contacten in mijn 'phone' app, ...

In de 'contacten' app zijn al mijn contacten nog aanwezig, van hieruit kan ik gelukkig nog telefoneren naar mijn bekende nummers.

Synchroniseren via iTunes via pc lost niets op.

Wie weet raad?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-12-16, 08:17
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Voer om te beginnen een harde reset uit.
  #3  
Oud 02-12-16, 19:36
stoffelbier stoffelbier is offline
• iOS 9.3.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2016
Berichten: 2
Standaard

Super, zo simpel is het, opgelost! Merci!
Reageren

Labels
contacten, iphone, onbekend, privacy, toestemming



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: i-Phone muziek leeg maken ... inpakken Muziek, foto & video 3 03-02-15 18:56
Phone 3G, iOS4.2 and iCloud, synchroniseren calendar en contacts ? Woodsoft iCloud 4 30-08-12 23:06
Week calendar leeg na sync iphone ipad met icloud Krizzl iCloud 0 18-04-12 14:45
Accui-phone 4 binnen 8 uur leeg saabturbo4 iPhone algemeen 4 23-08-10 23:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:38.