Waarom geen lock met uitzetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) zoals bovenstaand topic al zegt waarom hanteert apple geen toegangscode op het uitzetten van het IOS device ,nu kan iemand die een device in handen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waarom geen lock met uitzetten
zoals bovenstaand topic al zegt waarom hanteert apple geen toegangscode op het uitzetten van het IOS device ,nu kan iemand die een device in handen krijgt het snel uitzetten en zo zoek mijn Iphone omzeilen! Misschien bij een IOS update in de toekomst?
greets! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Feedback - iPhone - Apple Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat ze dan de accu maar losmaken als ze hem uit willen hebben.
|
|
|||
|
|||
niet bijster zinvol.
Net na een diefstal kunnen ze 'm in een straling dichte hoes stoppen zodat hij al niet meer te traceren is. Zodra de simkaart er uit is bij al niet meer traceerbaar. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
2e hands iphone 6 met icloud lock eigenaar weigerd lock eraf te halen | kevinaerox | iPhone algemeen | 23 | 26-06-16 22:34 |
Tweak 'Lock Calendar' geinstalleerd maar geen kalender items in mijn lock screen | gebo51 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 06-12-12 17:24 |
Jailbreak programma om uitzetten te voorkomen bij lock | knibber | Jailbreak apps en thema's | 3 | 05-08-11 20:28 |
Passcode lock uitzetten?? | ViktorV | iPhone algemeen | 4 | 19-08-08 01:00 |
Beeldscherm uitzetten + lock via springboard. | Tyard | Jailbreak apps en thema's | 11 | 28-02-08 23:10 |
|
|