//

emailadres itunes store verwijderen

emailadres itunes store verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een iphone 4 voor mijn vrouw van een nichtje gekregen en probeer nu een app te updaten, dan kom ik in itunes store ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-12-16, 13:50
wilri wilri is offline
• iOS 13.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2016
Berichten: 12
Standaard emailadres itunes store verwijderen

ik heb een iphone 4 voor mijn vrouw van een nichtje gekregen en probeer nu een app te updaten, dan kom ik in itunes store en daar moet ik een wachtwoord invullen. maar haar emailadres staat daar nog in. hoe verwijder ik dat?

Laatst gewijzigd door wilri; 08-12-16 om 14:12.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-12-16, 13:55
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

1) Uitloggen uit de App Store;
2) Opnieuw inloggen in de App Store met jouw App Store Apple ID;
  #3  
Oud 08-12-16, 14:00
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

En nog beter, als je nichtje niets meer met dat toestel te maken heeft, zou ik een complete reset doen van het toestel. Wel er van uit gaand dat je nichtje de find my iphone functie uitgezet heeft natuurlijk.
Dus resetten en vers gebruiken met jouw eigen account.
  #4  
Oud 08-12-16, 14:07
wilri wilri is offline
• iOS 13.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2016
Berichten: 12
Standaard

ik digibeet weet niet hoe uit te loggen uit de appstore
wel heb ik al een complete reset gedaan maar haar emailadres verschijnt steeds weer.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 december 2016 om 13:12 ----------

ik heb uitgelogd en opnieuw ingelogd met mijn apple id en wachtwoord maar bij updaten apps verschijnt het emailadres van mijn nichtje nog steeds
  #5  
Oud 08-12-16, 14:19
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Mag ik dan stellen dat de iPhone nog aan het account van je nichtje gekoppeld is?

Bij het activeren wordt een toestel aan een apple id gekoppeld. Als deze door de eigenaar niet vrijgegeven wordt, dan blijft deze aan de account gekoppeld (diefstal preventie).
Dus, als eerste zeker zijn dat de vorige eigenaar (je nichtje) het toestel vrijgeeft van haar account. Pas daarna het toestel opnieuw resetten en activeren met je eigen account.
  #6  
Oud 08-12-16, 14:19
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wilri Bekijk bericht
ik heb uitgelogd en opnieuw ingelogd met mijn apple id en wachtwoord maar bij updaten apps verschijnt het emailadres van mijn nichtje nog steeds
Dat komt omdat de app met het Apple ID van jouw nicht(je) werd gekocht. Verwijder de app en koop opnieuw met jouw Apple ID. Gratis apps downloaden heet bij Apple ook "kopen".
  #7  
Oud 08-12-16, 14:25
wilri wilri is offline
• iOS 13.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2016
Berichten: 12
Standaard

ik denk dat ik het weet: apps geinstalleerd terwijl ik nog geen apple id had voor mijn vrouw. kennelijk dus nog steeds het emailadres van mijn nichtje.
dus apps verwijderd en opnieuw gedownload en geinstalleerd en nu krijg ik wel het emailadres van mijn vrouw te zien.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 december 2016 om 13:26 ----------

dank allen voor de reacties
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wachtwoord app store invoeren Ruudmolthof iPad algemeen 3 14-11-12 14:38
Wachtwoord verwijderen ITunes binkyman iTunes 3 28-05-12 19:45
wachtwoord store onthouden MarkStraatman iPhone algemeen 3 04-01-11 22:17
App store wachtwoord terugkrijgen basnolle iPhone Apps 1 13-12-10 17:02
iTunes Store-account verwijderen wouttje07 iPhone Apps 4 02-12-09 09:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:17.