//

Vreemde mail gekregen over gewonnen iphone 7

Vreemde mail gekregen over gewonnen iphone 7 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, ik kreeg vandaag een mailtje dat ik een iphone 7 heb gewonnen. Maar ik vertrouw het niet, en heb dus ook niet op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-12-16, 18:44
freebee85 freebee85 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: eindhoven
Berichten: 6
Standaard Vreemde mail gekregen over gewonnen iphone 7

Hoi allemaal, ik kreeg vandaag een mailtje dat ik een iphone 7 heb gewonnen. Maar ik vertrouw het niet, en heb dus ook niet op de blauwe link gedrukt.
Het is van ene Abdirahman Arce, en het eindigt met, Al bestaat (112) laureaten !
Met vriendelijke groet,

Apple

Hebben er meer zoiets gekregen, en wat moet ik hiermee doen.
Groetjes Brigitte
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-12-16, 19:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freebee85 Bekijk bericht
...en wat moet ik hiermee doen.
Mail wissen en verder gaan met jouw leven.
  #3  
Oud 08-12-16, 20:42
edje-ken edje-ken is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 168
Standaard

Ach als ik alle prijzen zou krijgen dienik ondertussen gewonnen heb dan woon ik nu in een pakhuis.

Ed
  #4  
Oud 09-12-16, 08:16
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freebee85 Bekijk bericht
Hoi allemaal, ik kreeg vandaag een mailtje dat ik een iphone 7 heb gewonnen. .....en wat moet ik hiermee doen.
Groetjes Brigitte
Ál dit soort mails wissen, of het nu om een zogenaamd verzoek ergens een wachtwoord opnieuw in te vullen, of om z.g. gewonnen prijzen gaat, WEG ermee! Je geeft toch ook geen ID af?

Alleen je vraag om e v e n t u e e l te gaan klikken, doet mij al vrezen voor het ergste!

Tip: gebruik meerdere mail adressen, b.v. een (A) voor "troep" m.o.m. publiek adres, een (B) voor serieuze zaken (non-publiek; bank, itunes store, etc) en een (C) voor overige webwinkels.
Vraagt je mail A voor het ww van iets uit B dan weet je zeker dat het niet klopt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Vreemde email gekregen omtrent iTunes account Grasspriet52 iTunes 3 26-11-13 23:09
vreemde mail p@r iPhone algemeen 7 20-07-10 07:48
Vreemde adressen boven aan mail verstuurd via iphone. (hotmail) zoals blabla.phx.gbl Robert171 iPhone algemeen 4 14-03-10 17:03
Rare email: iPhone gewonnen??? ladenhollander iPhone algemeen 9 08-03-09 18:00
hoe kan ik een .doc lezen die ik binnen heb gekregen op mijn mail via mijn iphone? Lampy iPhone Apps 5 25-11-08 12:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:38.