//

iPhone 6s plus - zwart scherm na unlocken

iPhone 6s plus - zwart scherm na unlocken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik heb al even op het forum gezocht echter kon hier geen topic over vinden. Sinds een tijdje heb ik het volgende probleem; ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-12-16, 09:50
MBoxma MBoxma is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 28
Question iPhone 6s plus - zwart scherm na unlocken

Hallo iedereen,

Ik heb al even op het forum gezocht echter kon hier geen topic over vinden.

Sinds een tijdje heb ik het volgende probleem;

Als ik mijn iPhone ontgrendel blijft vaker het display zwart en als ik dan een paar keer het device opnieuw probeer te ontgrendelen werkt het opeens weer.

Het probleem gebeurd een paar keer in de week, dus niet continue.

- iPhone 6s Plus
- Diverse ios versies (zit nu op 10.2 - 14C92)

Heeft iemand anders hier ook last van? En of is er een oplossing bekend?

Mvgr.

Maikel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-12-16, 15:02
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Misschien is het handig om erbij te omschrijven wat je al gedaan hebt als onderzoek. Alleen "Hij doet het af en toe niet" is nbiet echt gedegen onderzoek.
Anders zou ik zeggen, gooi hem eens leeg en probeer het een paar dagen met een vers geïnstalleerde iPhone met alleen de nodige apps er op die je vaak gebruikt. Wellicht is dat een optie.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 6 zwart scherm spaardingske iPhone algemeen 6 16-11-16 20:52
iPhone scherm loopt vast en scherm wordt langzaam zwart onbekenD16 iPhone algemeen 4 17-01-16 12:13
iPhone: zwart scherm met bovenbalk blijft zichtbaar als ik scherm uitzet boswachter85 Jailbreak 4 10-06-12 13:48
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? superzemie iPhone algemeen 1 25-10-10 13:04
iPhone 3G: Apple Iphone 3G 16GB Zwart ( 3.1.3 Firmware ) hoe kan ik unlocken? Sahtekar Unlock 2 09-05-10 20:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:10.