//

Foto's in een keer verwijderen ?

Foto's in een keer verwijderen ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om alle foto's van je iphone te wissen heb er heel wat kan ze alleen selecteren, best veel werk is er geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-12-16, 23:43
Dantis Dantis is offline
• iOS 8.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Oost Souburg (zeeland)
Berichten: 230
Standaard Foto's in een keer verwijderen ?

Is het mogelijk om alle foto's van je iphone te wissen heb er heel wat kan ze alleen selecteren, best veel werk is er geen ander manier om deze te in x keer te wissen heb ze automatische ook op me macbook staan.
krijg steeds melding dat me opslag vol is.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-12-16, 13:08
Just Just Just Just is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Locatie: Breda
Berichten: 36
Standaard

Hai Dantis,
(ik neem even aan dat je iCloud fotobibliotheek gebruikt)

In instellingen bij het kopje foto's kan je kiezen om alle originele foto's op je telefoon tel aten staan of je opslag te maximaliseren waardoor je alleen lage resoluties van de foto houdt. die optie moet je kiezen. Dat bespaart je weer heel veel data
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle foto's in 1 keer verwijderen belgiumiphone iPhone algemeen 1 01-06-15 18:00
Emails op iphone 5 in één keer kunnen verwijderen Cayenneke iPhone algemeen 6 26-08-14 15:07
Alle foto's iPhone in 1 keer verwijderen RoosLoveHerco iPhone algemeen 6 25-08-12 21:23
Alle sms'jes in een keer verwijderen tomtom100 iPhone algemeen 5 08-08-12 09:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:47.