//

Agenda iphone en mac synchroniseren niet meer

Agenda iphone en mac synchroniseren niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds enige tijd synchroniseren de agenda's van mijn macbook en mijn iPhone niet meer, waar dit voorheen wel goed ging. Ik denk dat dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-12-16, 11:24
SterreR SterreR is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2016
Berichten: 2
Standaard Agenda iphone en mac synchroniseren niet meer

Hallo,

Sinds enige tijd synchroniseren de agenda's van mijn macbook en mijn iPhone niet meer, waar dit voorheen wel goed ging. Ik denk dat dit speelt sinds de update naar iOs 10 maar dit weet ik niet zeker.
Wanneer ik een activiteit toevoeg aan de agenda op mijn iPhone verschijnt deze niet meer in de agenda op mijn macbook. Andersom werkt het nog wel..
Ik gebruik de standaard agenda apps.

Kan iemand mij hier mee helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-12-16, 11:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SterreR Bekijk bericht
Ik gebruik de standaard agenda apps.
Dat is al een goed begin. En welke agenda's gebruik je? iCloud? Hotmail? Yahoo!? Exchange? Nog iets anders?
  #3  
Oud 28-12-16, 13:56
Just Just Just Just is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Locatie: Breda
Berichten: 36
Standaard

Waarschijnlijk zet je het op je telefoon/mac in een agenda die je niet hebt op je andere device.
  #4  
Oud 16-01-17, 21:11
SterreR SterreR is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2016
Berichten: 2
Standaard

Oeps, late reactie.
Maar ik gebruik gewoon het mail adres dat ik ook voor iCloud gebruik. Op beide apparaten hetzelfde. Instellingen zijn het zelfde op beide apparaten voor zover ik het kan zien.
Reageren

Labels
agenda, icloud, iphone, macbook



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Agenda iPhone en agenda iPad synchroniseren niet meer. jpwg001 iPhone Apps 0 04-12-15 12:16
contacten synchroniseren niet meer met mac Manou1 iPhone algemeen 1 10-02-14 02:19
Mijn Iphone pusht agenda niet meer naar Mac en Ipad Invierno iPhone algemeen 2 06-03-13 13:06
Contacten en agenda synchroniseren lukt niet meer Kenzo2010 iTunes 0 12-11-10 14:07
agenda synchroniseren met iphone werkt niet meer JaapJQ iTunes 9 20-02-10 17:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:25.