Exchange mail werkt niet met iOS 10.2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de update naar iOS 10.2 werkt mijn inkomende mail niet meer. Ik gebruik Microsoft Exchange 2010 en Windows server 2008 Met iPhone en iOS ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Exchange mail werkt niet met iOS 10.2
Sinds de update naar iOS 10.2 werkt mijn inkomende mail niet meer. Ik gebruik
Microsoft Exchange 2010 en Windows server 2008 Met iPhone en iOS 10.1 prima maar met 10.2 krijg ik niets binnen. Iemand nog ideeën? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik geen ios 10.2, maar je hebt niet toevallig 10 Activesync partnerships staan.
Dit kun je controleren in je webmail | opties (rechts boven) | Alle opties weegeven | telefoon Krijg je anders meldingen?
|
|||
|
|||
Hoi, dank voor je bericht maar het aantal gebruikers is momenteel 6.
ik krijg in de iPhone de melding dat de verbinding met de server mislukt is. |
|
||||
|
||||
Dan zou het inderdaad een probleem kunnen zijn met ios 10.2 icm exchange 2010.
Ik heb geen 10.2 draaien, maar ik zal vanavond even kijken of ik dit kan testen. Extra: Nog even gezocht, maar het blijkt dat 10.2 wat extra eisen aan het certificaat stelt: https://discussions.apple.com/thread...art=0&tstart=0 Laatst gewijzigd door jemmie; 28-12-16 om 17:13. |
|
|||
|
|||
Ik ben benieuwd.kan er verder weinig over terugvinden. Ik hoor het graag
|
|
||||
|
||||
Is de Exchange server in jouw beheer?
Wie is de uitgever van het door jouw gebruikte certificaat? Heb je de link ook gelezen uit mijn vorige post? |
|
|||
|
|||
Ik gebruik volgens mij een certificaat van Startcom. ik ga de link zo even bestuderen
|
|
|||
|
|||
exchange werkt niet met ios 10.2.1.
Ik heb hetzelfde probleem na de update naar 10.2.1.
De apple-support afdeling brengt helaas ook geen soelaas. Zullen het wel melden bij Apple, maar vrees dat dit niet erg opschiet. Is er al iemand die een oplossing heeft voor dit probleem? Is er anders een mogelijkheid de update ongedaan te maken? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail exchange werkt niet meer na recovery | nekebokker | iPhone algemeen | 7 | 26-03-15 23:21 |
Exchange mail doorsturen werkt niet meer in iOS8 op iPhone | Fabian13 | iPhone algemeen | 0 | 01-10-14 18:17 |
Mail sturen met Hotmail Exchange lukt niet | Quatz | iPhone algemeen | 3 | 21-01-11 13:02 |
Exchange mail werkt niet | labien | iPhone algemeen | 4 | 23-06-10 15:12 |
|
|