//

Fout na updaten iOs 10.2

Fout na updaten iOs 10.2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Ik heb zojuist mijn iPhone 7 geüpdatet naar iOs 10.2 over the air. Nadat de nieuwe iOs was geïnstalleerd leek alles te werken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-12-16, 22:34
lfctom lfctom is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 2
Standaard Fout na updaten iOs 10.2

Hallo allen,

Ik heb zojuist mijn iPhone 7 geüpdatet naar iOs 10.2 over the air.

Nadat de nieuwe iOs was geïnstalleerd leek alles te werken en wilde ik WhatsApp openen. Toen bleef de iPhone vastzitten en lockte ik de iPhone om het vervolgens weer te willen unlocken. Nu zie ik alleen nog maar mijn achtergrond foto zonder ook maar iets anders.

De iPhone reageert (trilt) wel op aanraking van de homebutton en als ik hem langer inhoud zie ik heel kort het schermpje van Siri waarna deze weer verdwijnt en ik de achtergrond foto weer zie. Uitzetten van de iPhone werkt niet zo ook niet het blijven inhouden van de home+aan/uit knop (hoe lang ik het ook vasthoudt, hij maakt een screenshot).

Heb geprobeerd de telefoon aan te sluiten op mijn Mac, maar dan krijg ik de volgende melding:
“iTunes kan geen verbinding tot stand brengen met de iPhone ‘iPhone van Tom (2)’, omdat deze met een toegangscode is beveiligd. Je moet je toegangscode op de iPhone invoeren voordat deze met iTunes kan worden gebruikt.”

Ik krijg dus alleen maar de achtergrond foto te zien zonder ook maar iets anders.

Kunnen jullie mij hier misschien mee helpen?

Bij voorbaat dank!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 december 2016 om 21:37 ----------

Ik voel me heel erg dom!

Ik lees nu net dat je de aan/uit knop + volume naar beneden moet indrukken om hem te herstellen. Hij doet het weer!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-12-16, 22:48
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Harde reset iPhone7...

Vergrendelknop en Volume+ knop gelijktijdig een aantal (5) seconden gelijktijdig indrukken...

Loslaten zodra het Apple bootlogo verschijnt...
__________________
Ignorance can easily be overcome...
Stupidity is forever...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: update fout in software naar updaten IOS 5 okkies iTunes 0 17-10-11 15:17
Fout bij updaten 4.3.3 naar 5.0 Devilish_Smile iPhone algemeen 2 13-10-11 09:15
Fout/error 29 bij updaten mrangelo iPhone algemeen 6 11-11-10 21:24
Slide for emergency na fout tijdens updaten TearSong iPhone algemeen 4 12-08-10 14:14
Niet updaten fout 1604? bbaadd iPhone algemeen 6 10-09-09 00:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:56.