iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   IPhone Dood!!! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/17526-iphone-dood.html)

King1987 20-11-08 18:05

Ook geprobeerd om hem in DFU mode/restore mode aan de pc te hangen?
zoals ik nu zie, boven jouw eerste post ook al een keer beschreven is ;)

Chrama 20-11-08 20:51

nee want zeg maar punt 1 tot 3 kan niet om dat mijn Iphone uit staat :-(..
wel Itunes opgestart en dan beide knoppen ingehouden ook met verschillende tijden geprobeert maar niets.

King1987 20-11-08 21:58

Probeer eens: Home button indrukken, aan de pc koppelen terwijl Itunes aan staat. Dan word hij naar allewaarschijnlijkheid wel herkend :)

Chrama 21-11-08 18:43

helaas ook niet, maar echt alle tips zijn welkom.
het vreemde is dat de telefoon helemaal niets doet, hij geeft geen seintje als ik hem achter de PC of netstroom hangt, hij is net of hij echt helemaal overleden is. echt vaag want is praktisch nieuw apparaat... als het echt niet anders is moet hij maar voor reparatie alleen jammer dat hij dan unlocked is

King1987 21-11-08 18:47

Waar komt jouw Iphone vandaan? Orgineel Nederlands? Dan zou ik er, hoe stom het ook klinkt gewoon mee terug gaan naar T-mobile. Blijkbaar is het een hardwarematig probleem.


Ik hou het anders ook niet meer weten, je hebt volgens mijn alles geprobeerd. (of weet iemand anders nog een oplossing? zie ik iets over het hoofd?)

Chrama 22-11-08 09:04

ik heb hem idd via T-Mobile nederland. en ik ga hem denk ik maar terugbrengen
en als ze in de gaten krijgen dat hij unlocked is dan doet hij het ook weer :-)

Ironis 22-11-08 11:14

Als het een hardware probleem is, en hij is gejailbreaked, heb je een probleem. Dan vervalt direct je garantie. Probeer iig altijd de jailbreak er af te krijgen voor je hem inlevert, anders doen ze niets met hardwareproblemen. De jailbreak krijgt standaard de schuld!

Wat is unlocked in jouw tekst? Jailbreak, of via T-Mobile unlocked?

roneone2 22-11-08 11:47

bij mij viel hij gisteren ook uit. Hij was net volledig opgeladen maar er was geen leven meer in te krijgen, heb vanalles geprobeerd. toen ik hem aansloot op de pc werd hij wel herkend en synchroniseerd hij ook maar er kwam nog altijd niets op het beeld. Vandaag heb ik dan de 2.2 firmware gedownload en geinstalleerd en sindsdien werkt hij weer perfect :D

iScorpio 22-11-08 11:49

@roneone2, kan je dan je gegevens even aanpassen naar de nieuwe fw 2.2. Staat nu nog dat je 2.1 gebruikt.

Chrama 22-11-08 17:14

ja maar die van mij geeft nergens geen leven meer ook niet als ik hem aansluit op de PC dit houd dan ook in dat ik de jailbreak er niet kan afhalen / veranderen.

Ik ga ervan uit dat ze bij t-mobile ook niet kunnen zijn tenzij er weer leven in komt.

Chrama 22-11-08 17:48

na 100 keer denk ik geeft de pc ineens ineens aan dat hij het USB apparaat niet herkent of niet goed werkt. das in ieder geval al wat iemand dit ook gehad ??

ortwin_sp 23-11-08 12:27

sudden death
 
Mijn Iphone 3G volledig legale versie, niets geprutst heeft ineens de geest gegeven: zwart scherm, niet meer te rebooten, wanneer op de lader aangesloten geeft hij - bij het aanzetten - enkel het appeltje zichtbaar, bij het aansluiten op iTunes: geen verlicht scherm, wordt eveneens niet herkend door iTunes.

Wat nu?

evmw 23-11-08 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ortwin_sp (Bericht 220628)
Mijn Iphone 3G volledig legale versie, niets geprutst heeft ineens de geest gegeven: zwart scherm, niet meer te rebooten, wanneer op de lader aangesloten geeft hij - bij het aanzetten - enkel het appeltje zichtbaar, bij het aansluiten op iTunes: geen verlicht scherm, wordt eveneens niet herkend door iTunes.

Wat nu?

Probeer hem in DFU mode te zetten en restore vervolgens via iTunes.

King1987 23-11-08 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrama (Bericht 220174)
na 100 keer denk ik geeft de pc ineens ineens aan dat hij het USB apparaat niet herkent of niet goed werkt. das in ieder geval al wat iemand dit ook gehad ??

Haal alles van apple van je pc (dus ook bonjour en apple mobile device) en istalleer alles opnieuw, zorg dat al je drivers up to date bent. Gebruik daarna een andere usb poort voor je Iphone. Misschien dat dit helpt :)

Chrama 07-12-08 07:53

Mensen,
Na 2 weken te lopen prutsen toch besloten mijn telefoon ter reparatie aan te bieden bij de t-mobile shop, week later antwoord: meer kapot als de mijn was niet mogelijk en ze hebben er geen eens moeite voorgedaan om verder te onderzoeken kreeg
een nieuwe..

joppe 25-12-08 15:38

Ik heb ook een probleem gehad met mijn iPod Touch. Ik had hem gejailbreakt maar blijkbaar was er een probleem en hij reageerde niet meer. Ik zag alleen een zwart scherm. Ik doe hem binnen bij de Reseller in Leuven en 3 dagen later bellen ze mij dat ik een nieuwe iPod touch mag komen halen :D

macdano 04-02-09 14:02

Het vorige probleem van enkele maanden is opgelost, na weken in de oplader te hebben gestaan begon hij weer te werken!!! VREEMD.

Alleen nu is het weer zover, op het moment da ik de iphone aansloot op een auxkabel in de auto stopte hij er weer mee. weer met meer dan de helft volle batterij.

weer alleen een zwart scherm ook na meedere keren hard rebooten... iemand dit eerder meegemaakt?

Daan

Nederwiet 04-02-09 20:33

Enige tijd geleden had ik al een post gemaakt met een probleem Post

Het heeft zeker weer een dag gewekt, nu weer het zelfde probleem!
Geen beeld of geluid, met veel gedoe wéér in DFU gezet, een met een nieuwe customrepair wéér gerestored (2.2). (af en toe pakt Itunes de iphone)

Ik sta op het punt om um maar eens open te slopen, om te kijken of er iets met de hardware is (al kan ik hiervoor nog geen handleiding vinden in het forum).

Kortom, zijn er nog mogelijkheden tot herstel? Soft of hardware matig?
Iemand met gelijke problemen, of iemand die mij hiermee, wellicht op locatie kan helpen?

Ohja.. ik heb een USA Iphone 8 GB met 2,2 FW

Mvg Ewout

derpieter 05-02-09 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ironis (Bericht 219988)
Als het een hardware probleem is, en hij is gejailbreaked, heb je een probleem. Dan vervalt direct je garantie. Probeer iig altijd de jailbreak er af te krijgen voor je hem inlevert, anders doen ze niets met hardwareproblemen. De jailbreak krijgt standaard de schuld!

Wat is unlocked in jouw tekst? Jailbreak, of via T-Mobile unlocked?


Mijn iPhone is ook vrijwel dood. Hij geeft enkel nog het apple teken, hij wilt niet meer aan. Ik had de jailbreak eraf gehaald door middel van de fabrieksinstellingen weer erop te zetten, wat ruim 2uur duurde. Kan ik er nu vannuit gaan dat daar niks meer van te vinden is? Dan breng ik hem naar T-Mobiel voor een garantiebeurt.

Elvandar 24-02-09 16:15

Ik heb een soortgelijk probleem.
Ik zat vanmiddag in cydia, ik wilde een theme verwijderen. Toen liep hij ineens vast. Hij reageerde nergens op, toen heb ik geprobeerd om hem uit te schakelen met de aan/uit knop, dat lukte wel. Eenmaal uitgeschakeld, wilde hij niet meer opstarten, geen appeltje, helemaal niets, gewoon zwart. Heel vaak op het aan/uit knopje gedrukt, geen resultaat. Eenmaal thuis heb ik hem aan de oplader gehangen, weer niets, geen beeld dat het wordt opgeladen ofzo. Toen op mn pc aangesloten, weer helemaal niets, mn pc ziet niet eens dat ie eraan hangt en iTunes ziet hem ook niet.
Iemand misschien een idee?
(hij is dus jailbroken, dus ik weet niet of ik hiermee meteen naar T-mobile kan gaan)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:04.