iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   IPhone Dood!!! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/17526-iphone-dood.html)

ButcherJF 24-02-09 19:47

@derpieter en Elvandar
Hou de beide knoppen (home- en sleep) tegelijk ingedrukt, vaak komt er na enige/een hele tijd toch een reactie.
Anders proberen via recovery c.q. DFU hem weer aan de praat te krijgen. Kijk in het Help-deel hoe dat moet.

Elvandar 24-02-09 20:16

@ButcherJF.
Dat had ik eerder geprobeerd, beide knoppen tegelijkertijd, toen werkte het niet. Ik heb het net opnieuw geprobeerd en voila, hij doet het ineens.
Heel erg bedankt voor de reactie

thebeatprof 26-02-09 17:33

Ik heb ook zo'n soort gelijk probleem. Ik was vanmiddag een nieuwe system font aan het instaleren en ik druk op re-instal en hij is aan het laden, maar doet voor de rest niks. Heb hem daarna uit een aangezet en nu blijft ie de hele tijd hangen op die ananas...Als ik hem in me computer doe, dan herkent hij hem wel, hij gaat het ook sync enzo...maar voor de rest doet ie niks?!? het enige wat je ziet is die ananas.

Toevallig iemand met hetzelfde probleem of iemand een Idee?

Alvast Bedankt

Gr.R

iScorpio 12-06-09 04:53

Hmmm, vanavond zet ik mijn iPhone in de flight-mode en zet daarna het scherm op zwart met de power knop. Wil daarna de iPhone even gebruiken maar helemaal niks. Scherm blijft zwart (iphone reageert niet), wat ik ook doe en welke toesten combinatie ik ook gebruik.

Batterij was nog voldoen opgeladen. Zit nu op het werk en natuurlijk geen oplaadsnoer bij mij :(

Wachten tot ik thuis ben en even aan de lader leggen om te kijken of dat werkt. Laat nog even van mij horen als het weer werkt (laten we het hopen).

evmw 12-06-09 08:06

@scorpiosoft, reageert ook niet meer met SIM uit toestel?

iScorpio 12-06-09 12:45

Bleek uiteindelijk dat de batterij van het ene op het andere moment gewoon helemaal leeg was. Weet zeker toen ik hem uit deed dat de batterij nog half vol was en daarna heb ik er niks mee gedaan. Vreemd.

Thuis aan de oplader gehangen en voila, hij kwam weer tot leven. Laten we het houden op een éénmalig iets, maar wel iets wat we even in de gaten houden ;)

Samet68 12-06-09 14:53

Iphone schakelt uit het niets naar recovery mode?
 
hey mensen ik heb een iphone 2g 8gb en ik ben sinds eergistere avond al de hele tijd aan het jailbreake nadat ik de telefoon hersteld heb en gejailbreakt heb dan kan ik van me telefoon maximaal ander half uur genieten en nadat ik hem op power off heb gezet dus de bovenste knop en begin te slape in de ochtend word ik wakker en kijk ernaar en dan staat ie gewoon op recovery mode zonder dat er een usb stekkertje in zit:S ik vind dit echt raar ik heb hem nou al 100x gereset en herstelt en gejailbreakt:S dit irriteert me zo erg kan iemand me alsjeblieft hiermee helpen want ik zit namelijk met dit probleem al 2 dage.

Daveyn 24-01-10 22:30

Ik had precies hetzelfde, (deze was gejailbreakt) en ik heb deze binnengebracht bij de T-Mobile shop en krijg een week erna een nieuwe, zij wisten niet wat er mee was. Grts


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:27.