iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   IPhone Dood!!! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/17526-iphone-dood.html)

macdano 27-07-08 21:19

IPhone Dood!!!
 
Gisteren is mijn Iphone ( met een half volle batterij ) uitgevallen.
eerste gedachte bat leeg, mede door het warme weer de bat sneller leeg.
vandaag geprobeerd de iphone op te laden, bij opladen geen reactie, dus geen trillingen maar ook geen stroom.

ook na een harde reset geen reactie, niet eens het appeltje!!
ontzettend balen dit, kan het zijn dat de bar volledig op/leeg is. of is er iets ergers aan de hand en is het gedaan met de iphone.

iemand zelfde ervaringen?

oja... nu met de iphone in de oplader zie je alleen een zwart beeld! dus ook geen witte stekker of iets!!

Amp. 27-07-08 22:37

accu mss losgeschoten?

yingie 27-07-08 23:39

Lijkt wel of ie in DFU is geschoten

grungie 27-07-08 23:54

dit lijkt mij op hetzelfde probleem dat ik heb. Gisteren bij het laden van mijn iphone kreeg ik ook geen reactie, maar hij werkt wel. Behalve dat ik geen verbinding kan maken met de of en itunes waar ik nog altijd geen oplossing heb.

h4ns 28-07-08 00:08

iTunes opnieuw downloaden via Apple - iTunes - Download iTunes en even opnieuw installeren?

Frederic 28-07-08 03:08

Dit probleem heb ik ook gehad! Ik heb gewoon 100 keer hard ge reboot (althans, poging). Dikwijls aangesloten op computer (en itunes)... en plotseling kwam er terug leven in de brouwerij! Geef je iPhone dus nog niet op!

Bij degene die ik in handen had is het wel niet 100 % goed afgelopen.. nu reboot hij op willekeurige momenten.. maar bon, dat is beter dan helemaal dood he.

Succes!

macfreaker 28-07-08 05:59

Citaat:

Bij degene die ik in handen had is het wel niet 100 % goed afgelopen.. nu reboot hij op willekeurige momenten.. maar bon, dat is beter dan helemaal dood he.
Misschien dan eens restoren wanneer die dus blijft rebooten. Kan nooit kwaad.

macdano 28-07-08 09:32

Thanks,

zal het proberen!! hopelijk is mijn adem lang genoeg.
tijdens vakantie gebeurd, weet iemand hoe het zit met de verzekering wanneer je hem in de us hebt gekocht?

Daan

slodo 28-07-08 09:36

ziet itunes je iphone wel of niet?

macdano 28-07-08 09:40

Nee helaas, ziet geen itunes en maakt ook geen contact met de oplader!

slodo 28-07-08 09:41

en krijg je een foutmelding?

truckdiver 28-07-08 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door slodo (Bericht 154602)
en krijg je een foutmelding?

hoe kan je een foutmelding krijgen als itunes je niet herkent ??

slodo 28-07-08 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 154610)
hoe kan je een foutmelding krijgen als itunes je niet herkent ??

idd, sorry, zat niet op te letten

o3vegeta 28-07-08 10:00

hoi,

ik heb dit dus ook aan de hand gehad, mijn iphone had nog ongeveer 59% batterij en opeens krijg ik de melding van 10% bat. resterend en viel hij uit.

het beeld bleef zwart, ook na het drukken op de powerknop(waardoor je normaal te zie krijgt dat je moet opladen)

ik heb vanalles geprobeert en niets hielp totdat ik hem aan de netstroom hing en toen sprong hij ineens terug aan heb hem volledig laten opladen met de 1000mAh ipv 500mAh.

dus ik zou zeggen als je het nog niet hebt geprobeerd hang hem eens aan de originele lader voor het stopcontact.

bij mij is dit nu ongeveer een dikke maand geleden gebeurt en heb het probleem niet meer gehad.

macdano 28-07-08 11:12

AL gedaan, met twee verschillende laders. geen verandering!!
ik ben bang dat de accu is losgeschoten een andere mogelijkheid zou ik niet weten.

blijf het proberen om hem te rebooten..

o3vegeta 28-07-08 11:43

word je batterij heet tijden opladen, dan denk ik dat je met een kortsluiting zit.

een beetje warm moet hij worden tijden het herladen (zeker met de 1000mAh)
maar als hij heet word en slecht of niet bijlaad (is wel moeilijk te zien als hij niet aangaat) gaat mijn eerste gedachte uit naar een sporadische kortsluiting door mss losse batterij kabeltjes ?

martijn77 28-07-08 12:15

Weet niet of ik hier moet zijn met mijn "grote" probleem, hoop het wel. Ik krijg mijn Iphone helemaal niet meer aan de praat. Hij blijft hangen in opstart scherm met dat zilveren appeltje. Ik blijf harde resets geven. Iemand een gouden tip. Want ik wil een herstel uitvoeren en hopelijk het probleem hiermee oplossen. Maar dan moet ik wel dat ding kunnen opstarten.

beemer 28-07-08 14:43

Heb ik ook eens gehad, toen ik de sim uit de iphone haalde werd bij wakker en functioneerde weer normaal

martijn77 28-07-08 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door beemer (Bericht 154816)
Heb ik ook eens gehad, toen ik de sim uit de iphone haalde werd bij wakker en functioneerde weer normaal

ok dus sim eruit en nog eens proberen. ga gelijk doen. laat je weten of gelukt is. greetz

dedongel 28-07-08 17:45

Ik heb exact hetzelfde probleem. Al binnen een dag, viel de telefoon volledig uit. Er is geen leven meer in te krijgen. Opladen helpt niets, hard-rebooten ook niet. Itunes herkent de telefoon, maar kan het probleem niet oplossen, want een onbekend probleem. Momenteel is de telefoon op reis naar de mensen die er als het goed is verstand van hebben. Bespaart mij in ieder geval wat frustratie.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:19.