//

Foto's verwijderen via Windows Verkenner, een goed idee?

Foto's verwijderen via Windows Verkenner, een goed idee? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil bepaalde foto's van men iPhone verwijderen (minder geslaagde of oudere foto's maar dus niet een opeen volgende rij foto's en wil ik dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-01-17, 09:50
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard Foto's verwijderen via Windows Verkenner, een goed idee?

Ik wil bepaalde foto's van men iPhone verwijderen (minder geslaagde of oudere foto's maar dus niet een opeen volgende rij foto's en wil ik dus eerst toch iedere foto zo goed mogelijk nog eens bekijken). Nu zag ik dat het ook mogelijk is om foto's via Windows verkenner te verwijderen of zelfs door de foto's eerst in filmrol (Internal Storage\DCIM\100APPLE) op een pc te openen via Windows Photo Viewer en ze van daaruit te verwijderen. In beide gevallen zie ik het aantal foto's in men filmrol verminderen en de gebruikte opslag door foto's ook verminderen. Maar toch wou ik hier even informeren of dit wel een goed idee is, en of dat het toch beter is om foto's enkel vanuit de foto app op je iPhone te verwijderen?

Mvg, Vic
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-01-17, 20:53
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Het is een manier. Als je ze zo verwijderd zal het best wel werken. Als je photolibrary gebruikt (om de foto's dus ook op iCloud te zetten) kan je ook via iCloud.com ze stuk voor stuk doorlopen.
  #3  
Oud 16-01-17, 21:52
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Dank u voor deze reactie.
Voor het ogenblik gebruik ik het iCloud fotobibliotheek systeem nog niet. Ik wil eerst men foto's wat opschonen alvorens deze functie te activeren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Foto's kwijt na verplaatsen via Windows verkenner TineK Muziek, foto & video 5 16-01-14 14:46
Windows: files overzetten via windows verkenner nineyard Desktop-applicaties 14 26-05-11 22:58
Windows Verkenner reageert nietmeer (Windows 7) Rivinn iPhone algemeen 1 12-01-10 22:15
cameraroll bekijken in windows verkenner Solari iPhone algemeen 1 22-10-09 00:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:17.