//

Nieuwe iPhone kan Apple ID niet verifieren.

Nieuwe iPhone kan Apple ID niet verifieren. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Recent heb ik een nieuwe iPhone 5s 32GB gekocht. Ik heb geen vertrouwde apparaten voor mijn ID. De herstelcode weet ik ook niet. Wel weet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-01-17, 12:03
doglover doglover is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2017
Berichten: 2
Standaard Nieuwe iPhone kan Apple ID niet verifieren.

Recent heb ik een nieuwe iPhone 5s 32GB gekocht. Ik heb geen vertrouwde apparaten voor mijn ID. De herstelcode weet ik ook niet. Wel weet ik mijn apple ID wachtwoord. Nu voldoe ik maar aan 1 van de 3 eisen voor de twee-staps-verificatie. De iPhone geeft aan dat er 'te veel codes zijn verstuurd'. Er staat dat ik het later opnieuw moet proberen of dat ik de laatste code die ik heb ontvangen moet invoeren. Ik heb er inderdaad een ontvangen in een telefoontje van apple maar die heb ik blijkbaar niet goed verstaan, want die code wordt niet goedgekeurd. Ook op mijn computer kan ik niet inloggen op mijn apple ID zonder deze code, ik kan mijn account dus niet herstellen. Hoe lang zou ik moeten wachten als ik het opnieuw wil proberen? Online vond ik als oplossing een nieuw apple ID aamaken, dit doe ik liever niet want dan ben ik o.a. mijn reservekopie kwijt. Iemand een andere oplossing? Bij voorbaat dank.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-01-17, 12:34
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doglover Bekijk bericht
Ik heb er inderdaad een ontvangen in een telefoontje van apple maar die heb ik blijkbaar niet goed verstaan, want die code wordt niet goedgekeurd.
Dan bel nog eens met Apple en vraag of ze de code nog eens herhalen. Desnoods twee keer laten herhalen.
  #3  
Oud 31-01-17, 12:38
doglover doglover is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2017
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dan bel nog eens met Apple en vraag of ze de code nog eens herhalen. Desnoods twee keer laten herhalen.
Inmiddels heb ik de code gevonden, alleen heb ik nu al teveel pogingen gedaan dus nu moet ik het 'later' opnieuw proberen. Geen idee hoe lang dat gaat duren..
Reageren

Labels
apple id, herstelcode, verificatie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ik kan icloud niet verifieren op mijn iphone 4s nijnonijntje iCloud 0 07-10-13 11:32
iTunes kan uw iPhone niet verifiëren. Aurion iPhone algemeen 4 25-07-13 17:51
Apple ID verifiëren JeroenPeeters iPhone algemeen 1 26-11-11 16:01
Windows: apple id en clickandbuy telkens verifieren PindaNL iTunes 0 09-05-11 02:36
Geen email voor het verifieren van apple ID Deikesu Archief 18 22-09-08 12:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:00.