//

Multidelete ap

Multidelete ap discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen er is mij iets gebeurt inheb van mijn iPhone een ap verwijdert de naam er van is multidellet toen ik hem verwijderde kreeg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-02-17, 19:14
anske12345's schermafbeelding
anske12345 anske12345 is offline
• iOS 7.0.4
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: maastricht
Berichten: 161
Standaard Multidelete ap

Beste mensen er is mij iets gebeurt inheb van mijn iPhone een ap verwijdert de naam er van is multidellet toen ik hem verwijderde kreeg ik het bericht als u deze ap verwijdert dan verwijder u ook alle gegevens ik heb hem dus verwijderd en tot mijn schrik zijn al mijn contacten weg ook mijn telf contacten ik hebt geprobeerd om een oude reserve copie terug te zetten maar dat heeft niet geholpen zou er iemand zijn die raad weet gr anske
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-02-17, 08:08
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Alvast twee keer goede raad:
1. Gebruik interpunctie
2. Als er bij het verwijderen van een app gemeld wordt dat alle gegevens ook verwijderd zullen worden, denk dan even goed na of het verstandig is om de app te verwijderen.
  #3  
Oud 07-02-17, 09:32
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Hoi Anske,
Ik ga er even van uit dat je met het verwijderen van een app op een of andere manier al je contacten verwijderd hebt.
Weet je toevallig of jouw contacten met iCloud gesynchroniseerd werden ? Als dat zo is, dan kan je dacht ik nog wel wat redden.
Ik kan het op het moment even niet proberen omdat ik niet bij een pc in de buurt ben, maar toevallig gisteren ergens gezien.

Als je op je Windows pc met een browser (internet explorer/Chrome oid) naar iCloud gaat (www.icloud.com). Daar vervolgens met jouw AppleID en wachtwoord inloggen.
Dan staat er in de instellingen ergens onderin iets over terugzetten van iCloud gegevens.
Als ik me niet vergis, staat daar ook een optie om je contactenlijst terug te zetten naar een vorige datum.
Als jouw telefoon/iPad zo ingesteld is dat je je contacten met iCloud synchroniseert, zullen ze vanzelf weer terugkomen als je ze via de iCloud website hersteld.

En een vraag zonder veel interpunctie konden we van jou wel hebben toch? Hadden we de vorige keer afgesproken (grinnik).
Hopelijk heb je hier wat aan.
  #4  
Oud 08-02-17, 17:58
anske12345's schermafbeelding
anske12345 anske12345 is offline
• iOS 7.0.4
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: maastricht
Berichten: 161
Standaard

Inderdaad ben ook niet meer de jongste maar het word me vergeven bedankt in ieder geval
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:09.