//

Iphone en itunes

Iphone en itunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik zit met een vervelend probleem. Mijn vriendin heeft een iphone 6s + een Ipod. Als we de iphone koppelen aan de laptop laad ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-02-17, 16:09
HardFusion HardFusion is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 89
Standaard Iphone en itunes

Beste,
Ik zit met een vervelend probleem. Mijn vriendin heeft een iphone 6s + een Ipod. Als we de iphone koppelen aan de laptop laad hij op maar wordt hij niet getoond in itunes, dus muziek opzetten en dergelijke gaat niet. Bij "deze computer" zien we de iphone dan wel staan.

Het andere probleem is dat als we de ipod aankoppelen, dat die niet wordt herkend op de computer en alsook niet oplaad (nog erger dan bij de iphone dus). Aan de kabel ligt het niet want op een andere laptop werkt het met succes. Aan de USB poort ligt het ook niet want dan zou de iphone niet opladen.

Iemand een idee hoe we dit kunnen oplossen? Het besturingssysteem op de laptop is een W8 versie. De batterij uithalen hebben we al geprobeerd, itunes opnieuw installeren ook, bij apparaatbeheer de usb verwijderen en opnieuw installeren ook,.... Niets helpt! Iemand die ons kan verhelpen? Op beide toestellen zit de recentste software van Apple.

Alvast bedankt voor de hulp!

MvG
HardFusion
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-02-17, 16:53
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Gebruik de zoekfunctie van het forum met het zoekbegrip "revo uninstaller". Succes gewenst.
  #3  
Oud 07-02-17, 17:31
HardFusion HardFusion is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Gebruik de zoekfunctie van het forum met het zoekbegrip "revo uninstaller". Succes gewenst.
Heb Itunes volledig gewist met Revo en nadien opnieuw geïnstalleerd maar nog altijd komt de ipod of iphone niet tevoorschijn in itunes.... De ipod wil ook niet opladen terwijl de iphone dat wel doet. Verdere opties om dit probleem te herstellen? Alvast bedankt voor de moeite!
  #4  
Oud 07-02-17, 17:48
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HardFusion Bekijk bericht
De ipod wil ook niet opladen terwijl de iphone dat wel doet.
Opladen heeft niets met iTunes of Apple Mobile Device drivers te maken. Als er 5 V @ 500 mA op de USB-bus staat wordt er geladen. Kan je die iPod laden met de originele Apple lader en USB-kabel?

Gebruik je ook de allerlaatste versie van iTunes zijnde 12.5.5?
  #5  
Oud 07-02-17, 18:08
HardFusion HardFusion is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Opladen heeft niets met iTunes of Apple Mobile Device drivers te maken. Als er 5 V @ 500 mA op de USB-bus staat wordt er geladen. Kan je die iPod laden met de originele Apple lader en USB-kabel?

Gebruik je ook de allerlaatste versie van iTunes zijnde 12.5.5?
Ja het is de recentste versie en de ipod laad op met de apple lader en usb kabel dus daar ligt het probleem ook niet. Het grootste probleem is dat beide toestellen niet worden weergegeven in itunes terwijl dit op een andere laptop wel het geval is.....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone is geblokkeerd verbind met itunes: itunes is nooit ingesteld Diksdesign iPhone algemeen 1 01-09-14 21:04
iTunes muziek op iPhone maar niet meer in iTunes Abbey iPhone algemeen 1 14-01-13 19:14
muziek van mijn iphone 4S naar itunes. Op itunes is alles per ongeluk gewist leopold3 iPhone algemeen 3 30-10-12 18:40
muziek aangeschaft in itunes op iphone overzetten naar itunes op mac RVaarkamp iTunes 3 24-10-10 20:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:12.