//

Wanneer beste nieuwe iphone verlengen

Wanneer beste nieuwe iphone verlengen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb nu zo,n 3 jaar de iphone 5c en ik kan nu verlengen en wil de iphone 7. Nu hoorde ik dat er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-02-17, 10:30
chicolady chicolady is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 9
Standaard Wanneer beste nieuwe iphone verlengen

Hallo

Ik heb nu zo,n 3 jaar de iphone 5c en ik kan nu verlengen en wil de iphone 7. Nu hoorde ik dat er aanbiedingen van iphones komen rond mrt april na een technische beurs?
Weet iemand hiervan?

Ik heb nu een abonnement van 21 incl 5 euro korting bij kpn. Maar de verlengingen zijn veel duurder zo,n 50 euro per maand.

Zou wachten de moeite waard zijn??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe iPhone bij Telfort verlengen T1m Koopinformatie Nederland 1 10-08-11 14:57
Moet er een hoofdcomputer zijn wanneer je nieuwe iphone voor het eerst opstart? Lindai iPhone algemeen 1 23-06-11 10:20
Wanneer nieuwe iPhone?? shortway iPhone algemeen 4 08-06-11 15:45
[iPhone 3G] Wanneer kan jij je contract verlengen? michal Odido (T-Mobile) 4 18-08-08 21:18
wanneer beste aankooptijd? digiboudy71 Archief 5 21-02-08 10:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:57.