//

thuisdeling niet beschikbaar

thuisdeling niet beschikbaar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een tweede apple tv op de slaapkamer geplaatst waar ik geen afstandbediening meer voor heb. Dacht dus Remote te gebruiken maar ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-02-17, 09:46
Thomas6571 Thomas6571 is offline
• iOS 10.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2017
Berichten: 1
Standaard thuisdeling niet beschikbaar

Hallo, ik heb een tweede apple tv op de slaapkamer geplaatst waar ik geen afstandbediening meer voor heb. Dacht dus Remote te gebruiken maar ik kan op mijn iphone 7 volledig up to date geen thuisdeling maken. Ik krijg steeds bericht thuisdeling momenteel niet beschikbaar. Router gereset alles al gedaan zelfs voor thuisdeling een ander id gebruikt maar ook daar melding niet beschikbaar momenteel probeer later nogmaals. Wie weet hoe ik dit aan kan zetten???

Laatst gewijzigd door Thomas6571; 17-02-17 om 10:08.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Thuisdeling zet in app aankopen niet over juan-89 iTunes 1 24-09-15 12:42
Mac OS X: Thuisdeling werkt niet op iPad maar wel op Apple TV Xantara iTunes 6 17-04-14 10:33
thuisdeling werkt niet Cees van Koot Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 4 11-01-14 09:50
Thuisdeling wekt niet op iPad jap74 iPad algemeen 0 04-10-13 21:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:58.