//

IOS opslagruimte grafisch overzicht op PC

IOS opslagruimte grafisch overzicht op PC discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Momenteel heb ik, volgens wat ik zie in iTunes, zowat 10Gb opslagruimte die gebruikt wordt door documenten en gegevens. Nu had ik graag eens geweten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-02-17, 12:55
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard IOS opslagruimte grafisch overzicht op PC

Momenteel heb ik, volgens wat ik zie in iTunes, zowat 10Gb opslagruimte die gebruikt wordt door documenten en gegevens. Nu had ik graag eens geweten door wat of door welke app het grootste deel van deze 10Gb gebruikt word. Nu weet ik wel dat je op je iPhone via instellingen / algemeen / beheer opslag per app kunt zien wat welke app wat gebruikt, maar ik vindt dit niet zo heel overzichtelijk. Ik zou liever een tooltje hebben die vertrekkende van een overzicht zoals in iTunes dan zou toelaten een opsplitsing te zien van die 10gb aan documenten en gegevens zodat je kunt nakijken welk onderdeel of welke app hiervan de oorsprong is. Iemand enige suggestie met welk tooltje je dit zou kunnen doen. Dank bij voorbaat.

Mvg, Vic
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
gezocht grafisch ontwerp app chrisvespa iPad Apps 0 01-11-15 00:26
Grafisch Vormgever voor iPhone Apps berserkrico Ontwikkelen voor iOS 3 09-04-10 00:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:58.