//

Siri "bijvoorbeeld mijn vader laten bellen" werkt niet

Siri "bijvoorbeeld mijn vader laten bellen" werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Via Siri heb ik ingesteld wie mijn vader, moeder, broertje, zusje en echtgenote is. Dus als ik dan zei Siri bel mijn vader dan belde ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-02-17, 04:47
molukker87 molukker87 is offline
• iOS 7.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 5
Standaard Siri "bijvoorbeeld mijn vader laten bellen" werkt niet

Via Siri heb ik ingesteld wie mijn vader, moeder, broertje, zusje en echtgenote is. Dus als ik dan zei Siri bel mijn vader dan belde mijn iPhone voorheen mijn vader.

Een tijdje terug deed hij dit niet meer. Dan gaf ik de opdracht "siri bel mijn vader" of "bel mijn vader" en dan gaf siri als antwoord "Ik weet niet wie Mijns vader is" dit geeft hij bij iedereen aan die ik had ingesteld. Alleen ik snap niet waarom hij Mijns zegt. Als ik vraag "wie is mijn vader" dat laat hij wel gewoon de contactgegevens van mijn vader zien. Alleen met bellen doet hij het niet en zeg hij "Mijns vader" of "Mijns echtgenote" alles met Mijns ervoor.

Kan ik dit resetten en misschien alles opnieuw instellen qua siri en contacten?? Of heeft iemand anders dit al is meegemaakt en heeft hiervoor een oplossing, want ik heb tegenwoordig een apple watch en dan is het wel verdomd makkelijk als dit gewoon werkt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
bellen contactpersoon, relatie, siri, werkt niet meer



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan "Zoek mijn iPhone" niet uitschakelen Thiagordc iPhone algemeen 10 20-09-14 12:35
Datum in "momenten" in "Foto's" komen niet overeen met origineel! squertes iPhone algemeen 1 06-12-13 15:35
Beste manier om een "intro" tekst weer te geven onder bijvoorbeeld een foto Whistler Ontwikkelen voor iOS 2 09-02-12 15:30
Software: "Huidige lokatie" in "Kaarten" niet correct Lancia iPhone Navigatie 14 10-10-09 13:57
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet Celf iPhone Apps 1 14-10-08 19:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:53.