//

iPhone heeft problemen met laden

iPhone heeft problemen met laden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorige week zondag liep de accucapaciteit van mijn iPhone snel terug, zonder echt veel met de telefoon te hebben gedaan. Na een half uurtje aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-03-17, 11:51
JanG JanG is offline
• iOS 14.6
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Omgeving Breda
Berichten: 145
Standaard iPhone heeft problemen met laden

Vorige week zondag liep de accucapaciteit van mijn iPhone snel terug, zonder echt veel met de telefoon te hebben gedaan. Na een half uurtje aan de lader gehangen te hebben, zag ik dat de capaciteit nog verder gedaald was.

Volgende pogingen gaven of hetzelfde resultaat of het laden werd na een paar seconden weer gestopt. Ik heb meerdere adapters, kabels en power banks geprobeerd.

Tegen de avond Apple maar gebeld. Na een test kreeg ik te horen dat alles goed leek met de accu, maar dat er een update in de wacht stond van iOS en dat dit de oorzaak kon zijn. Met nog 22% van de accu snel de update gedraaid. Toen de update klaar was resteerde er slechts 2% van de accucapaciteit.

Hierna direct de lading er op en de telefoon begon weer te laden. Niet zonder horten of stoten, want het laden werd 2-3 keer onderbroken voordat de accu weer volledig vol was.

Gisteren was de telefoon 's morgens (na de hele nacht laden) voor 78% geladen. Na opnieuw aansluiten raakte de accu wel vol. En gisteravond stopte het laden ook weer.

Wat zou dit kunnen zijn? Het is erg lastig als je er niet van op aan kunt dat de telefoon laadt en je steeds moet kijken of het laden nog wel bezig is.

PS: hoe kan een update voor dit probleem zorgen? Stel ik draai op iOS 9 en alles werkt perfect. Hoe kan het dan "ineens" niet meer werken als iOS 10 als update komt. Mijn iPhone heeft immers een jaar probleemloos met iOS9 gewerkt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
filmpjes laden ==> altijd problemen NickB iPad algemeen 4 14-06-15 21:07
Er heeft zich een fout voorgedaan bij het laden van dit materiaal Dekraker iPad algemeen 1 13-07-14 17:41
Iphone blijft laden, dan het apple logo, doet 'ie het, gaat 'ie weer laden. Sereentj iPhone algemeen 2 16-04-12 13:28
thema problemen (icons laden niet ) Smartienator Jailbreak apps en thema's 4 05-03-11 10:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:32.