Waar ben je discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forum leden, Even een vraag. Ik had ooit gelezen dat je iPhone registreert waar je allemaal bent geweest. Klopt dat? En zo ja, hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar ben je
Beste forum leden,
Even een vraag. Ik had ooit gelezen dat je iPhone registreert waar je allemaal bent geweest. Klopt dat? En zo ja, hoe kan ik dat vinden? Ik wil graag weten waar ik op een bepaalde datum ben geweest. Jullie zullen wel denken waarom. Maar dat heb ik nodig om te bewijzen dat ik ergens NIET ben geweest. Dit betreft een bekeuring Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Bedankt vast Astrid |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij kan je zo een lijst niet uit je telefoon halen. Daarnaast heb je er niets aan. Je zou daar mee alleen kunnen aantonen waar je telefoon op dat moment was. Dat wil niet zeggen (juridisch) dat JIJ daar wel of niet was.
|
|
|||
|
|||
Dat kan natuurlijk. Maar ik weet dat ik echt ergens gelezen had. Met iets van verborgen instellingen van de iPhone ofzo.
Nou misschien heeft iemand nog een idee voor mij |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Tegenwoordig alleen veelbezochte locaties toch?
Apple verzamelt veelbezochte locaties in iOS 7: dit moet je weten
|
|||
|
|||
Ik heb het ondertussen zelf gevonden.
Je kan het terug vinden onder instellingen/privacy/locatievoorzieningen Dan scroll je helemaal naar beneden en dan zie je systeem staan die open je. Daar heb je Veelbezochte locaties staan met aan. Die open je ook weer en daar kan je meer zien. Ik hoop dat iedereen hier wat mee kan. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
email bericht van Icloud waar of niet waar | peerenbooms | iCloud | 5 | 23-07-15 15:34 |
Waar of niet waar | mulderslag | Archief | 2 | 22-02-10 09:42 |
Overstappen op de iPhone 3GS: waar simlockvrij en waar niet | LuigiStyla | Koopinformatie Nederland | 75 | 19-06-09 17:25 |
Waar? | ZoDra | Koopinformatie Nederland | 7 | 04-07-08 18:58 |
|
|