//

iPhone 3G/3GS gevoelig voor haarscheurtjes in behuizing

iPhone 3G/3GS gevoelig voor haarscheurtjes in behuizing discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Fab1Man Mijn iPhone is vandaag aangekomen bij Dynafix. Staat in een PDF'je dat de front- en backcover en batterij als accessoire ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Bekijk resultaten enquête: Ga je de iPhone omruilen?

Ja. 273 32,35%
Nee. 141 16,71%
Ik heb geen scheurtjes. 430 50,95%
Aantal stemmers: 844. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #321  
Oud 19-01-09, 12:20
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fab1Man Bekijk bericht
Mijn iPhone is vandaag aangekomen bij Dynafix. Staat in een PDF'je dat de front- en backcover en batterij als accessoire aangemeld was, zit er echter niet bij. Reparatie zou niet uitgevoerd kunnen worden. Is dit gewoon een standaard PDF of gaat het voor mij nu weer moeilijk worden? Inmiddels is dit de 4de! reparatie. Ik post nog wel eens het hele verhaal.
Ik heb inmiddels al 2 keer een iPhone 3G opgestuurd en beide keren stond er bij accessoires helemaal niks. Mijn toestellen zijn altijd netjes omgeruild door Dynafix. Alleen de winkel zelf begint nu ineens moeilijk te doen ( zie eerdere post ). Waar heb jij hem ingeleverd?
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #322  
Oud 19-01-09, 12:36
Fab1Man Fab1Man is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 9.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Eindhoven
Berichten: 329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Bekijk bericht
Ik heb inmiddels al 2 keer een iPhone 3G opgestuurd en beide keren stond er bij accessoires helemaal niks. Mijn toestellen zijn altijd netjes omgeruild door Dynafix. Alleen de winkel zelf begint nu ineens moeilijk te doen ( zie eerdere post ). Waar heb jij hem ingeleverd?
Mijn eerste iPhone vertoonde rare plekken onder de glasplaat. Later gelezen dat dit loslatende lijm zou zijn. Toen had ik een week later een nieuwe.
Deze iPhone vertoonde echter (voelbare) haarscheuren. Wederom een nieuwe iPhone. Probleem bij deze reparatie was, dat ik de herstelbon van de vorige keer niet had. IMEI-nummer kwam niet overeen met de iPhone en de bon (logisch). Ik heb 3 weken moeten wachten, en na grondige telefoontjes met de klantenservice was het opeens geregeld. Deze 3de iPhone had na grondig bekijken een soort glittertje onder het scherm en aan de linkerkant kwam tussen het scherm en de chromen rand licht door. Deze heb ik dus weer ter reparatie aangeboden. Deze keer echter in Lommel, de andere keren in Mol.

In Bree en Maasmechelen willen ze 'm niet aannemen, want hij is daar niet gekocht. Het zijn allemaal rare regeltjes en ik begin het langzaam zeer zat te worden. Zit zelfs te denken aan een HTC Touch HD of een BlackBerry Storm.

Ik hoop dat de reparatie snel is opgelost, want ik heb er geen zin meer in.
  #323  
Oud 19-01-09, 12:39
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Ik heb nooit de herstelbon van de vorige keren meegenomen Deden ze nooit moeilijk over. Ik moest wel een keer de vrouw corrigeren toen ze de reparatie aan het invoeren was. Zij noteerde namelijk het oude IMEI nummer terwijl dat ik een omgeruild toestel had.

Bij mij deden ze ook moeilijk toen ik hem voor de eerste keer wilde inleveren in Turnhout (eerste iPhone 3G is gekocht in Lier). Maar toen ik zei dat Mobistar 1 bedrijf was accepteerde hij hem. Ze hebben eigenlijk nooit moeilijk gedaan tot nu toe dan.
  #324  
Oud 19-01-09, 13:23
Fab1Man Fab1Man is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 9.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Eindhoven
Berichten: 329
Standaard

De service van Mobistar is gewoon bespottelijk. Ik heb geen leentoestel. Probleem is dus dat ik nog een Motorola RAZR V3 heb. Met een tooltje heb ik dan mijn Outlook contacten kunnen overkopieren, maar ze zijn niet up to date (exchange). Ik verwacht op zijn minst een gelijkwaardige smartphone, die in ieder geval qua basisfuncties hetzelfde kan.
  #325  
Oud 19-01-09, 15:50
timbressers timbressers is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 12
Standaard

De mijne heeft ook nog steeds dikke barst Hij is opgestuurd en werd niet vervangen, en op 3! klachtenmails is niet gereageerd (nu al meer dan een maand geleden gestuurd dus de max tijd van 30 dagen is verstreken).

Ben geweest bij de T-mobile winkel in Roosendaal maar 1 of andere arrogante balie medewerkster wil compleet geen commentaar leveren alleen maar, ik ga er niks over zeggen ik ga er niet op in je stuurt hem maar op. Echt dat mens moeten ze meteen ontslaan.

Ik hoop dat Apple binnen niet al te lange tijd zelf de toestellen gaat omruilen in de Appleshops, want ik heb geen idee hoe ik het moet gaan doen. Heb geen zin om hem weer 2 weken kwijt te zijn voor niks. Ik denk er over na om hem te laten repareren bij zo'n PDA/GSM repair shop. Dan ben je voor 100 euro van het gezeik af, en die kan ik misschien nog wel via 1 of andere verzekering terug krijgen.

Of heeft iemand een beter idee.....

Weet iemand trouwens een T-mobile shop in Rotterdam waar ze niet moeilijk doen? Aangezien ik vaak in rotterdam kom kan ik het daar eventueel nog proberen...

Laatst gewijzigd door King1987; 19-01-09 om 18:17. Reden: Ik snap je frustratie, maar wel netjes blijven ;)
  #326  
Oud 19-01-09, 16:25
LennardV LennardV is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 9
Standaard

Als ik deze berichten allemaal lees van jullie, vraag ik mijzelf af of het nog wel verstandig is om een iPhone te halen. Abbo loopt over 2 weken af dus kan dan een nieuwe halen. Is het probleem zo groot met T-Mobile dat je er eigenlijk beter niet een iPhone kan halen?
  #327  
Oud 19-01-09, 18:22
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LennardV Bekijk bericht
Als ik deze berichten allemaal lees van jullie, vraag ik mijzelf af of het nog wel verstandig is om een iPhone te halen. Abbo loopt over 2 weken af dus kan dan een nieuwe halen. Is het probleem zo groot met T-Mobile dat je er eigenlijk beter niet een iPhone kan halen?
Dat is ook weer overdreven. Er zijn ook mensen die geen last hebben van haarscheuren. Het is alleen wel te triest voor woorden hoe T-Mobile en Mobistar ermee omgaan.
  #328  
Oud 19-01-09, 19:12
tikospike tikospike is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 55
Standaard

en zijn er ook mensen die een iphone via internet in combi met een abo hebben genomen en hier problemen mee hebben, dus haarscheurtjes etc? zo ja, waar gaan jullie naartoe, naar de winkel van je provider? (bijv vodafone?)
  #329  
Oud 19-01-09, 19:13
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

De internet winkel is aansprakelijk.
  #330  
Oud 19-01-09, 19:13
TheStijg's schermafbeelding
TheStijg TheStijg is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Almere
Berichten: 174
Standaard

Mijn iPhone heeft geen haarscheurtjes (vóór ik het overnamecontract tekende heb ik dit natuurlijk even gecheckt en foto's genomen), en is in oktober gekocht. Uit een bep. week zijn de iPhones 'niet goed', helaas zijn de early adaptors hierdoor getroffen... Wie het eerst komt wie het eerst baalt...
__________________
Vertrouw nooit iemand met een eendje als schermafbeelding...
  #331  
Oud 19-01-09, 19:15
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

De nieuwste iPhone 3G's hebben nog steeds last van haarscheuren hoor Probleem is nog niet opgelost.
  #332  
Oud 19-01-09, 19:26
Maaike_20 Maaike_20 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 115
Standaard

@ Tiko:
Bij je bestelling krijg je vrijdag (als het goed is ;0 ) een formulier met belangrijke garantie informatie.
Hier staat op dat:
- 12 maanden garantie na aankoopdatum, met bon
Voor batterijen en accessoires:
- 6 maanden garantie na aankoopdatum

Toestel aanbieden bij gsm.nl

Verder staat alles er uitgebreid op vermeldt...!
  #333  
Oud 19-01-09, 19:29
tikospike tikospike is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 55
Standaard

ok, super maaike, bedankt! hopelijk krijg ik hem idd binnen vrijdag

enig idee hoe dat werkt garantie verhalen via een website? gewoon contact opnemen en iemand komt m ophalen?

(ga er natuurlijk vanuit dat ik geen haarscheurtjes krijg in mijn iphone, maar je weet maar nooit helaas....)
  #334  
Oud 19-01-09, 22:52
LennardV LennardV is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Bekijk bericht
Dat is ook weer overdreven. Er zijn ook mensen die geen last hebben van haarscheuren. Het is alleen wel te triest voor woorden hoe T-Mobile en Mobistar ermee omgaan.

ja, snapte ook wel dat het niet bij elke iPhone is, maar als er haarscheurtjes opzitten moet je dus als het ware je oorlogsuitrusting aantrekken om je garantie te krijgen bij T-mobile. Is natuurlijk niet fijn om te horen dat je provider zo ongelooflijk slecht met zijn klanten omgaat.
  #335  
Oud 22-01-09, 11:14
isomis isomis is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 35
Standaard

Ik heb een iphone tweedehands gekocht, dan kan je het zeker helemaal vergeten? Bij mij zit een scheurtje bij de volumeknop. Tevens vraag ik me af hoe erg is zo'n scheurtje? aangezien ik hem tweedehands heb gekocht, kan ik wel leven met een klein scheurtje als het geen invloed heeft op de telefoon.
  #336  
Oud 22-01-09, 11:18
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door isomis Bekijk bericht
Ik heb een iphone tweedehands gekocht, dan kan je het zeker helemaal vergeten?
Heb je de aankoopbon er niet bijgekregen? Dat heb je namelijk nodig voor je garantie. Die vervalt niet als jij hem overgekocht hebt hoor.
  #337  
Oud 22-01-09, 12:32
isomis isomis is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Heb je de aankoopbon er niet bijgekregen? Dat heb je namelijk nodig voor je garantie. Die vervalt niet als jij hem overgekocht hebt hoor.
degene waar ik hem gekocht bij heb, gaat de bon zoeken. Hopen dat hij hem vindt. Echter ik betwijfel of t-mobile mij dan gaat helpen, gezien de reacties hier.
  #338  
Oud 22-01-09, 18:43
Fab1Man Fab1Man is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 9.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Eindhoven
Berichten: 329
Standaard

Mijn totale status:

Citaat:
Order - Volledig ingevoerd 15-1-2009 15:53:35
Order - Bevestigd 15-1-2009 15:53:38
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Dynafix Care) 16-1-2009 11:48:55
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 19-1-2009 2:00:37
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 19-1-2009 2:00:38
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 20-1-2009 13:28:39
Reparatie repair center - In behandeling 21-1-2009 12:48:49
Reparatie repair center - Product omgeruild 22-1-2009 9:04:48
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 22-1-2009 10:53:05
Logistiek - Product klaar voor retourzending 22-1-2009 13:56:21
Vind dat het bijzonder langzaam is gegaan.
  #339  
Oud 22-01-09, 22:15
timbressers timbressers is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 12
Standaard

Ik heb weer wat gedaan, ik sta er nu als volgt voor:

Apple Care Support gebeld, kan niks voor mij doen ga naar tmobile en geef aan dat zij met apple contact opnemen

Tmobile gebeld gevraagd afdeling aftersales: Blablablablablablabla er is een case gemaakt voor je er wordt binnekort contact met je opgenomen blablablablabla.

Kortom, ze gaan het nog is bekijken en komen waarschijnlijk tot dezelfde nergens op slaande conclusie.

Ik ga er steeds meer aan denken om het gewoon door een particulier bedrijfje te laten fixen...
  #340  
Oud 22-01-09, 22:26
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Sinds ik mijn 3e iPhone 3G heb, ga ik wat anders met mijn iPhone om:

- Laad hem alleen nog maar op via de computer en alleen als het echt nodig is
- Tijdens het laden synchroniseer ik hem en laat hem er net zolang aanhangen totdat hij vol is daarna haal ik hem er meteen vanaf
- Gebruik de mute knop alleen als het echt nodig is
- Gebruik niet meer de iPhone 3G Dock
- Gebruik veel minder de koptelefoon.

Tot nu nog geen enkele haarscheur of kras te bekennen.
Reageren

Labels
behuizing, haarscheurtjes, iphone scheur, scheur



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Witte Iphone 3gs haarscheurtjes en verkleuring? moosterhof iPhone algemeen 1 18-10-09 20:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:29.