//

iPhone 3G/3GS gevoelig voor haarscheurtjes in behuizing

iPhone 3G/3GS gevoelig voor haarscheurtjes in behuizing discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vind zonet een tweetal kleine haarscheurtjes boven op de iPhone, dicht bij de uitknop. Toch ga ik hem niet omruilen. Ik heb momenteel een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Bekijk resultaten enquête: Ga je de iPhone omruilen?

Ja. 273 32,35%
Nee. 141 16,71%
Ik heb geen scheurtjes. 430 50,95%
Aantal stemmers: 844. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #481  
Oud 10-04-09, 10:49
sossienl's schermafbeelding
sossienl sossienl is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Blaricum
Berichten: 601
Standaard

Ik vind zonet een tweetal kleine haarscheurtjes boven op de iPhone, dicht bij de uitknop.

Toch ga ik hem niet omruilen. Ik heb momenteel een Simlockvrije iPhone. Grote kans dat deze na inruil niet meer te unlocken is.... bleh
__________________
iPhone (web) developer. Kijk op http://www.appsstore.nl voor alle Nederlandse iPhone apps! Twitter? klik!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #482  
Oud 12-04-09, 11:25
Gijsbrecht Gijsbrecht is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Baarn
Berichten: 5
Standaard

Na de laatste uitzending van kassa, heb ik een mailtje naar kassa gestuurd. Waarna ik twee dagen later door T-M werd opgebeld dat ik mijn zwarte 8gb iPhone moest opsturen naar Solid Vision dat was 3 april. heb vrijdag 10 april een nieuwe iPhone binnen gekregen.
  #483  
Oud 14-04-09, 16:07
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 12.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Nieuwe markt
Berichten: 413
Standaard

Ik heb afgelopen zaterdag mijn iPhone bij een vestiging van Mobistar ingeleverd. De scheur boven mijn hoofdtelefoonaansluiting begon steeds groter te worden en ik was bang dat de hoofdtelefoonaansluiting uit elkaar valt als de scheur nog groter wordt. Mijn iPhone is minder dan 1 jaar oud, normaal gesproken zou dit binnen garantie moeten vallen, scheurtjes zijn niet voelbaar (wel zichtbaar). Ik heb begrepen dat Apple sinds zo'n 2 maanden bij alle verzoeken gerelateerd aan scheurvorming het standaard antwoord geeft dat de schade veroorzaakt is door een val en dat dit niet door de garantie wordt gedekt en ze alsnog vragen om 282 euro te betalen voor de reparatie. Ik ben benieuwd hoe Apple hiermee omgaat, ik vind dat ze een deugdelijk product moeten leveren, mijn iPhone is nog nooit gevallen.

Ik hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.
__________________
Hacking the iPhone since 07-09-'07
  #484  
Oud 16-04-09, 16:50
Tilbury Tilbury is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 45
Standaard Nieuwe!!

Net even gebeld met Solid Vison om te vragen hoe het staat met de reparatie van de iPhone.

Goed nieuws: ik krijg een NIEUWE
Zie ook: Ik heb last van haarscheurtjes….. in mijn iPhone. Léon Dekkers’ Blog
  #485  
Oud 16-04-09, 18:14
rikfrombelgium rikfrombelgium is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice Bekijk bericht
Ik heb afgelopen zaterdag mijn iPhone bij een vestiging van Mobistar ingeleverd. De scheur boven mijn hoofdtelefoonaansluiting begon steeds groter te worden en ik was bang dat de hoofdtelefoonaansluiting uit elkaar valt als de scheur nog groter wordt. Mijn iPhone is minder dan 1 jaar oud, normaal gesproken zou dit binnen garantie moeten vallen, scheurtjes zijn niet voelbaar (wel zichtbaar). Ik heb begrepen dat Apple sinds zo'n 2 maanden bij alle verzoeken gerelateerd aan scheurvorming het standaard antwoord geeft dat de schade veroorzaakt is door een val en dat dit niet door de garantie wordt gedekt en ze alsnog vragen om 282 euro te betalen voor de reparatie. Ik ben benieuwd hoe Apple hiermee omgaat, ik vind dat ze een deugdelijk product moeten leveren, mijn iPhone is nog nooit gevallen.

Ik hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.
ik ben ook langs geweest bij switch antwerpen. Ik heb mijn iphone gekocht bij switch dus moet het via hem binnenbrengen. Zij hebben mij afgeraden dit te doen, staken alles op de herrsteldienst en zeiden dat deze moeilijk deden en willekeurig de barsten afdoen als valschade en dus €282 vragen. ook zeiden ze me dat ik hem 8 tot 10 weken kwijt zou zijn, wat ik totaal onaanvaardbaar vind. Tenslotte zeiden ze zelfs dat ze zelf, winkel aan boerentoren, geen iphone's meer verkopen omwille van de problemen.
  #486  
Oud 16-04-09, 18:18
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 12.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Nieuwe markt
Berichten: 413
Standaard

8 tot 10 weken is wel erg lang. Bij mij werd gezegd dat ze binnen 1 a 2 weken contact met mij opnemen.
  #487  
Oud 16-04-09, 18:57
lebas ocir lebas ocir is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 3
Standaard

hallo allemaal,

ik ben nieuwe hier maar volg dit topic al enige tijd. Heb 3 weken geleden mijn eigen iPhone via de T-mobile shop laten opsturen vanwege een scheur bij de dock connector. Exact dezelfde scheur als die jongen bij Kassa liet zien.

Ik heb tot op heden niks gehoord. Ik check net mijn reparatie status op My T-mobile en zie dat hij 'gerepareerd is en retourgezonden'. Ik wacht in spanning af wat ermee gebeurd is, of het mijn eigen toestel is en hoe T-mobile de rest afhandelt. Ik werk zelf bij een Mediamarkt en weet (helaas) uit ervaring dat 'gerepareerd en retourgezonden' niet altijd betekent dat het apparaat in kwestie ook daadwerkelijk naar behoren werkt.

Ik hou jullie op de hoogte. Ik denk dat als het niet onder garantie gerepareerd zou worden ze mij al een tijdje geleden hadden moeten informeren, toch? Dus ik wacht in spanning af....

Heb mijn iPhone wel gemist moet ik zeggen.

I guess it's true, you don't know what you've got 'till it's gone....
  #488  
Oud 16-04-09, 19:07
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Ik denk dat je er wel op kan rekenen dat het toestel vervangen is. Anders krijg je een prijs opgave thuis gestuurd. Na heel het Kassa gebeuren is T-Mobile volgens mij gaan doen wat ze al lange tijd moesten doen, garantie geven!
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #489  
Oud 16-04-09, 22:34
RHCPeter RHCPeter is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 269
Standaard

Ik heb mijn iPhone dinsdag meegegeven aan de mensen van Pro Assist. Zat al langere tijd een scheurtje bij de muteknop. Sinds afgelopen weekend ook 1 bij de dockconnector. Vrij grote en kon heen en weer bewegen. Toch maar ff gebeld naar Pro Assist dinsdag tegen 18.00 uur en diezelfde avond nog opgehaald. Mis hem gewoon nu al. Heb nu zo'n leentoestel. HTC S730. Baggerding.

Ze zeiden aan de foon dat het 3 tot 5 weken gaat duren. Mag toch hopen dat het sneller gaat :S
  #490  
Oud 16-04-09, 22:50
marivinho marivinho is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 8
Standaard

ik heb me iphone 3 april naar tmobile gebracht met stuk of 5 haarscheuren en kreeg hem binnen 6 dagen al terug een mooie gloed nieuwe iPhone!!!! (H)

Laatst gewijzigd door marivinho; 16-04-09 om 22:54.
  #491  
Oud 16-04-09, 23:31
RHCPeter RHCPeter is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 269
Standaard

Hoop dat dat bij mij ook zo snel gaat
  #492  
Oud 18-04-09, 00:59
BasiX BasiX is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 52
Standaard

Wat denken jullie... genoeg om hem op te sturen?

  #493  
Oud 18-04-09, 01:01
TheStijg's schermafbeelding
TheStijg TheStijg is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Almere
Berichten: 174
Standaard

Hij kan doorscheuren.. En: niet geschoten is altijd mis!
__________________
Vertrouw nooit iemand met een eendje als schermafbeelding...
  #494  
Oud 18-04-09, 02:12
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

Zo ik heb er ineens een,
Echt gigantisch.
Hoe wijzig je je stem?
  #495  
Oud 18-04-09, 11:24
soulwax soulwax is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 6
Standaard

Ik zie net dat ik ook kleine scheurtjes in mijn witte iphone heb bij de volumeknop! Ze zijn nu nog wel heel erg klein, maar wordt dit echt erger? En ik heb de telefoon online besteld, hoe kan ik hem dan het beste laten repareren? Moet ik hem dan opsturen of kan ik ook naar een t-mobile winkel gaan?
  #496  
Oud 18-04-09, 11:32
marivinho marivinho is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 8
Standaard

ik zou hem gewoon opsturen man! een haarscheurtje is een haarscheurtje...je krijg er toch steeds meer!
  #497  
Oud 18-04-09, 11:44
soulwax soulwax is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 6
Standaard

Gelukkig zit er hier dichtbij een t-mobile shop, daar ga ik vanmiddag gewoon even langs.
  #498  
Oud 19-04-09, 00:18
lebas ocir lebas ocir is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 3
Standaard

nou,

vanmorgen eindelijk (na 3 weken) gebeld door T-mobile. Mijn iPhone lag klaar om te worden opgehaald. Ze hebben het toestel vervangen. Ik had een scher van 1.5 cm bij de connector.

Ik heb nu een spiksplinternieuwe iPhone !!

Top service van T-mobile! Ben erg tevreden over hoe alles is afgehandeld.

grz
  #499  
Oud 19-04-09, 10:55
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lebas ocir Bekijk bericht
nou,

vanmorgen eindelijk (na 3 weken) gebeld door T-mobile. Mijn iPhone lag klaar om te worden opgehaald. Ze hebben het toestel vervangen. Ik had een scher van 1.5 cm bij de connector.

Ik heb nu een spiksplinternieuwe iPhone !!

Top service van T-mobile! Ben erg tevreden over hoe alles is afgehandeld.

grz
Dat is inderdaad erg netjes!
Wat ik me nu ff afvraag (offtopic) is welke firmware versie er op je nieuwe iPhone zat toen je m kreeg? Was dat al 2.2.1?

Laatst gewijzigd door alvani; 19-04-09 om 10:57.
  #500  
Oud 19-04-09, 13:16
lebas ocir lebas ocir is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 3
Standaard

Yep, FW 2.2.1 stond op mijn nieuwe toestel. Was natuurlijk wel te verwachten he

Grz
Reageren

Labels
behuizing, haarscheurtjes, iphone scheur, scheur



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Witte Iphone 3gs haarscheurtjes en verkleuring? moosterhof iPhone algemeen 1 18-10-09 21:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:02.