//

iPhone 3G/3GS gevoelig voor haarscheurtjes in behuizing

iPhone 3G/3GS gevoelig voor haarscheurtjes in behuizing discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn Iphone 3G 16Gb op 28-07 ingeleverd bij de T-mobile winkel in Gorinchem. Ik heb er voor gekozen om het toestel indien gereed ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Bekijk resultaten enquête: Ga je de iPhone omruilen?

Ja. 273 32,35%
Nee. 141 16,71%
Ik heb geen scheurtjes. 430 50,95%
Aantal stemmers: 844. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #721  
Oud 09-08-09, 17:26
satfreak1969's schermafbeelding
satfreak1969 satfreak1969 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Gorinchem
Berichten: 20
Stuur een bericht via MSN naar satfreak1969
Standaard

Ik heb mijn Iphone 3G 16Gb op 28-07 ingeleverd bij de T-mobile winkel in Gorinchem. Ik heb er voor gekozen om het toestel indien gereed op te halen in de winkel. Dit is handiger als je werk en TNT voor niets aan de deur staat. Mijn defecte Iphone begint met serienummer 88834,....nu is mijn vraag "mag ik het toestel met het serienummer 5K weigeren ?" Ik lees nu al zoveel negatieve berichten omtrent dit serienummer !
__________________
Grtz Satfreak ( Iphone 3G 16Gb )
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #722  
Oud 10-08-09, 10:21
bartha's schermafbeelding
bartha bartha is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Vlaardingen (NL)
Berichten: 127
Standaard Scheurtjes witte 3GS 32GB

Beste mensen,


Ik zit met een groot probleem! Ben op vakantie en me iphone 32GB wit krijgt heel veel kleine scheurtjes op/bij de hoeken, dock aansluiting, powerknop en volume knop. Wat kan ik het beste doen? De telefoon is slechts 1 maand oud en is nooit gevallen... zal zo snel mogelijk een foto posten.
__________________
iPhone problemen? Kijk even op www.harent.nl
  #723  
Oud 10-08-09, 10:24
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Samengevoegd.

Je bent heus niet alleen, lees maar eens deze topic door wat je mogelijkheden zijn.
  #724  
Oud 18-08-09, 21:46
Edwin1970 Edwin1970 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 13
Standaard 3GS ook last van scheurtjes?

Wil de 3GS gaan halen, maar vraag me af of deze ook last hebben van de zogenaamde scheurtjes.

Hebt nu de zwarte 3G zonder scheurtjes en zat te denken aan de witte 3GS, maar de scheurtjes zie je nu eenmaal sneller op de witte.

Of is de achterkant precies hetzelfde gebeleven als de 3G?
  #725  
Oud 18-08-09, 22:04
Fasty's schermafbeelding
Fasty Fasty is offline
• iOS 13.2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Melick
Berichten: 404
Standaard

Goeie vraag want na de zwarte 3g heb ik nu een witte 3gs
  #726  
Oud 18-08-09, 22:04
Tommeh Tommeh is offline
• iOS 6.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 105
Standaard

Van wat ik heb gelezen is de behuizing hetzelfde, ik heb ook gelezen dat mensen er nog steeds last van hebben.

Overigens vind ik het dan wel weer apart dat de zwarte 3gs paars lijkt in de zon, volgens mij had de 3g dat niet.
  #727  
Oud 18-08-09, 22:09
Edwin1970 Edwin1970 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 13
Standaard

Ja ik dacht na de zwarte nu maar een witte te kiezen, maar als hij dezelfde achterkant heeft ben ik wel een beetje huiverig om hem aan te schaffen.

Toch maar goed gaan denken of het wel de witte zal worden.
  #728  
Oud 19-08-09, 10:18
njim njim is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rmond
Berichten: 53
Standaard

Ik hebme de 3Gs 32gb gehaald,,
en ja hoor,, deze heeft ook scheurtjes - tusse de sim en powerknop, tusse de volume en mute knop ook 3 scheurtjes... Zolang ze niet echt zichtbaar zijn geef ik r niks om . Slechte zaak van Apple . Heb zelf alle 3 de iphones- jammer dat ze niet de eerste gen. iPhone design inde 3gs jasje hebbe gestoke.

Ik heb een witte
  #729  
Oud 19-08-09, 13:17
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

ik had hiervoor een zwarte 3G.
Hierbij had ik geen last van haarscheurtjes. Ook de "lichtindicator" (2 of 3 bolletjes bovenin) zag ik daar nooit op, ook niet als ik in de zon zat ofso....

Nu een witte 3GS.
Ook hier geen last van haarscheurtjes, wel zie ik bij deze super duidelijk 3 paarse bolletjes boven net naast de oorspeaker.

Me iphone 3GS heb ik al 3 keer laten vallen, 2 keer op hoog vloerbedekking, 1 keer op me pakket of parket, hoe schrijf je dat
Die op me pakket kwam doordat ik me iphone aan t opladen was via me macbook, en ik op de bank zat te spelen met me iphone, me kat bleef achter het laadsnoertje hangen :s Schrok me dood want ben ook erg huiverig voor haarscheurtjes, mja niks aan de hand dus Alleen wel een krasje in me Appeltje mja maak ik me nie zo druk om.

Ik maak dagelijks veel gebruik van de Mute knop en de headphone aansluiting omdat ik in me auto ipod functie altijd aan heb staan over me boxen, dus constant aan/uit om nummer over te zetten ofso.
Heb me iphone daarnaast altijd in de autohouder, dus das ook elke dag paar keer in en uit schuiven...
Enja...geen enkel haarscheurtje of iets.
Denk dat het echt maar net pech hebben is ofso, of gewoon te hardhandig ben met de iphone...te veel kracht zetten bij gebruik van de Mute knop misschien, ik weet t niet.....
Enige wat me opval is dat sommige mensen, als ze de mute knop indrukken, ze heel de iphone proberen "fijn te knijpen" Das echt niet nodig Alleen t knopje indrukken is genoeg haha...
  #730  
Oud 28-08-09, 14:50
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard

Door die scheurtjes kan er volgens mij wel vocht in je Iphone komen. Op die scheurtjes heb je garantie op vocht niet. Ik zou het terug brengen.
  #731  
Oud 28-08-09, 16:50
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Discussies samengevoegd.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #732  
Oud 30-08-09, 14:45
Markboefje Markboefje is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 22
Standaard

Ik heb mijn zwarte 3Gs begin juli gekocht bij Belcompany. Heb hem net even onder het licht gehouden maar kan vooralsnog geen haarscheurtjes vinden

Zal het scherp in de gaten houden wat dat betreft. Bij aankoop nog extra 3 maanden laten bijverzekeren, dus al het niet binnen de garantie zou vallen (hoewel ik meerdere reactie zie die wel een nieuwe hebben gekregen) hoop ik dat als dit probleem bij mij optreed daar binnen valt?
  #733  
Oud 30-08-09, 18:13
Edwin1970 Edwin1970 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 13
Standaard

Ik heb toch ook maar de zwarte genomen, aangezien ik toch wel weer veel mensen hoor over haarscheurtjes op de witte.
  #734  
Oud 07-09-09, 16:51
Denneke's schermafbeelding
Denneke Denneke is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 148
Standaard

help!

Ook ik heb last van haarscheurtjes in mn witte 3GS, opzich kan ik er mee leren leven... Maar ik had gelezen dat belgische iphones naar Dynafix gestuurd worden in Nuth (dat is hier 10 min vandaan) Dus ik was dat wel van plan...

Echter... nu zit ik net in de tuin, net terug van sporten met de iphone IN zn hoesje in mn zak... en ja hoor na zooo voorzichtig te zijn valt hij nu uit mn zak en net op de kant waar het stukje bloot is (dus niet in het hoesje) dus een beschadiging op het witte en het chrome Niet heel groot maar wel echt ***!

Heb ik nu toch nog garantie op die haarscheurtjes? (niet voelbaar) of kan ik dat vergeten nu ik die andere beschadiging erop heb? (terwijl die haarscheurtjes wel degelijk veeel vroeger gekomen zijn!!)
  #735  
Oud 07-09-09, 17:22
5youXpuppet5 5youXpuppet5 is offline
• iOS 10.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: België
Berichten: 209
Standaard

Mijn witte iPhone 3GS heeft een scheurtje van de koptelefoon aansluiting naar de chromé.
's Avonds zie ik het scheurtje niet maar in de dag wel, je moet wel al veel kijken of je ziet het niet
  #736  
Oud 07-09-09, 18:28
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Heb er ook al paar ontdekt, zie ze niet door me Case. Maar ga niet voor dat hem weer op sturen naar me verzekering. Wacht wel totdat ie echt kapot is. + Wi-Fi doet het niet maar geen zin om hem 2 weken weer kwijt te raken.
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #737  
Oud 08-09-09, 17:31
Ducosebel Ducosebel is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 11
Standaard

Weet niet of dit al verteld is.. geen zin in te lezen.

Al is dit bericht gelezen?
  #738  
Oud 08-09-09, 21:20
Denneke's schermafbeelding
Denneke Denneke is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 148
Standaard

@ Ducosebel, ik wel... maar dan toch mijn vraag, of ik nu ook nog garantie heb op die scheurtjes omdat mn iphone gevallen is (Scheurtjes waren er van te voren al)
  #739  
Oud 08-09-09, 21:34
Ducosebel Ducosebel is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 11
Standaard

Ow, Het was eigenlijk alleen een beetje een reactie op het algemene probleem.. Maar de reactie op jouw vraag: Zover je de mensen van bijv. T-Mobile of Dynafix ervan kan overtuigen dat het niet door een val komt. Krijg je je reparatie. Als de deuk bijv. aan de bovenkant van je Phone zit en de scheurtjes onderaan, dan heb je misschien al een punt. Scheurtjes die je niet voelt worden beoordeeld als haarscheurtjes, Dus garantie volgens hun regeltjes .

Het is mij al is gelukt om een nieuwe iPod touch te krijgen door een probleem door mijzelf. Als je maar met een goed verhaal aankomt

Laatst gewijzigd door Ducosebel; 08-09-09 om 21:37.
  #740  
Oud 09-09-09, 21:00
benneman benneman is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard

naar `T-Mobile
Reageren

Labels
behuizing, haarscheurtjes, iphone scheur, scheur



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Witte Iphone 3gs haarscheurtjes en verkleuring? moosterhof iPhone algemeen 1 18-10-09 20:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:24.