//

iPhone 3G/3GS gevoelig voor haarscheurtjes in behuizing

iPhone 3G/3GS gevoelig voor haarscheurtjes in behuizing discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Dani1 ja idd, want het kapotte scherm gaat niet via de fabrieksgarantie, de haarscheurtjes wel.. Maar haarscheurtjes weer niet via de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Bekijk resultaten enquête: Ga je de iPhone omruilen?

Ja. 273 32,35%
Nee. 141 16,71%
Ik heb geen scheurtjes. 430 50,95%
Aantal stemmers: 844. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 14-09-08, 12:57
MatthijsH MatthijsH is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dani1 Bekijk bericht
ja idd, want het kapotte scherm gaat niet via de fabrieksgarantie, de haarscheurtjes wel..
Maar haarscheurtjes weer niet via de verzekering toch? Krasjes etc repareren ze toch ook niet.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 14-09-08, 12:59
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

maar dat maakt niet uit,

als je scherm kapot is en je geeft dit via de verzekering op, krijg je als het goed is toch een nieuwe, omdat ze dat scherm niet meteen maken.. dus dan ben je ook van de haarscheurtjes af he, als je een nieuwe krijgt.

en er zijn ook mensen die hun iphone vanwege de haarscheurtjes bij hun verzekering hebben afgegegven ipv voor de fabrieksgarantie.
  #103  
Oud 14-09-08, 13:00
MatthijsH MatthijsH is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dani1 Bekijk bericht
maar dat maakt niet uit,

als je scherm kapot is en je geeft dit via de verzekering op, krijg je als het goed is toch een nieuwe, omdat ze dat scherm niet meteen maken.. dus dan ben je ook van de haarscheurtjes af he, als je een nieuwe krijgt.

en er zijn ook mensen die hun iphone vanwege de haarscheurtjes bij hun verzekering hebben afgegegven ipv voor de fabrieksgarantie.
Oke, bedankt dan ga ik deze week maar eens even langs de BC
  #104  
Oud 15-09-08, 11:15
Soussi Soussi is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 7
Standaard

Heb een witte 16gb met de invisible shield full body. Geen scheurtjes te zien.
Dit mag zo bijven!
  #105  
Oud 18-09-08, 17:36
naquah naquah is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 33
Standaard

Zijn er ook mensen die gewoon direct naar AppleCare gebeld hebben? Mijn ervaring met iPods (die niet gekocht zijn in de Apple Store) is dat Apple vrij gemakkelijk is met het opsturen van een nieuwe. En ze komen je kapotte ophalen, nadat je een nieuwe hebt gekregen.
  #106  
Oud 18-09-08, 19:13
Prodigy Prodigy is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door naquah Bekijk bericht
Zijn er ook mensen die gewoon direct naar AppleCare gebeld hebben? Mijn ervaring met iPods (die niet gekocht zijn in de Apple Store) is dat Apple vrij gemakkelijk is met het opsturen van een nieuwe. En ze komen je kapotte ophalen, nadat je een nieuwe hebt gekregen.
Wat is daar het telefoonnummer van? Heb het namelijk gegoogled, maar heb daar niets van kunnen vinden..
  #107  
Oud 18-09-08, 19:24
naquah naquah is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 33
Standaard

0900-7777703

Volgens mij 10 cent per minuut.
  #108  
Oud 19-09-08, 14:02
TeraByte's schermafbeelding
TeraByte TeraByte is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 9
Stuur een bericht via MSN naar TeraByte
Standaard

@destiny
Heb je een PM gestuurd ... Zit in hetzelfde schuitje denk ik ...

@naquah
Je moet dan toch AppleCare afgesloten hebben? Dat is toch uitbreiding van je standaard garantie?

Maar kan natuurlijk geen kwaad om te proberen ...

@naquah
Slecht nieuws ... Opgebeld, keuzemenu, nummer 4 ingetoetst (is iphone), computer verteld netjes dat je voor de ondersteuning contact op moet nemen met je provider ...
Jammer maar helaas!

Laatst gewijzigd door iMario; 19-10-09 om 13:07. Reden: Gebruik voortaan de Edit/MQuote-knop.
  #109  
Oud 19-09-08, 22:06
naquah naquah is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 33
Standaard

hmm, jammer. Ik had het nog niet geprobeerd.

Je eerste jaar garantie wordt ook gewoon afgehandeld door afdeling AppleCare vmij.
  #110  
Oud 28-09-08, 23:55
yocko yocko is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 104
Standaard

heeft iemand ervaring met tmobile en het omruilen, vervangen van toestellen met haarscheurtjes? wil mijne deze week inleveren....
  #111  
Oud 29-09-08, 20:34
Ironis Ironis is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 196
Standaard

UPDATE van mijn ervaringen:
Afgelopen vrijdag kom ik bij de T-Mobile shop om mijn 'gerepareerde' iPhone op te halen (na 3 weken). Ik zie de medewerker uit het magazijn komen met een bubbelplastic zakje in haar handen.. Oh nee, dacht ik.. en kreeg ik.

De telefoon was teruggestuurd, ONGEREPAREERD. Volgens de bijgevoegde brief heeft men het door mij aangegeven probleem niet kunnen constateren. In de brief durft men zelfs te vermelden dat het probleem wellicht verholpen is door de software-update die ze standaard uitvoeren.

Ik pissig, zeer pissig en zeer teleurgesteld. De barst aan de achterkant is wel degelijk duidelijk te zien en te voelen, evenals de productieschade aan het plastic langs de chromen rand.

Ik heb de telefoon opnieuw terug laten sturen met een nog betere omschrijving van de locatie van de barst en ga die reparatietoko bellen. Ik geef het IMEI nummer door en eis dat ze me bellen zodra de telefoon binnen is. Dan kan ik ze HAARfijn uitleggen waar de HAARscheur, of beter, barst, zit.

Zelfs een blinde kan de barst nog zien, zo opzichtig is het. Ik ben simpel gezet not amused met deze belabbelde reparatieservice van die toko die T-Mobile inhuurt.

Mensen, vooral bij een zwarte iPhone raad ik aan om de locatie van de scheuren / barst duidelijk te laten omschrijven, eventueel een stickertje naast laten plakken met een pijltje ofzo, anders zien die blinde vinken van de reparateur het probleem niet, en gaan ze het oplossen met nota bene een softwareupdate!!
  #112  
Oud 29-09-08, 20:40
Jakiie's schermafbeelding
Jakiie Jakiie is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam-Bijlmer, Nederland
Berichten: 276
Stuur een bericht via Yahoo naar Jakiie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ironis Bekijk bericht
UPDATE van mijn ervaringen:
Afgelopen vrijdag kom ik bij de T-Mobile shop om mijn 'gerepareerde' iPhone op te halen (na 3 weken). Ik zie de medewerker uit het magazijn komen met een bubbelplastic zakje in haar handen.. Oh nee, dacht ik.. en kreeg ik.

De telefoon was teruggestuurd, ONGEREPAREERD. Volgens de bijgevoegde brief heeft men het door mij aangegeven probleem niet kunnen constateren. In de brief durft men zelfs te vermelden dat het probleem wellicht verholpen is door de software-update die ze standaard uitvoeren.

Ik pissig, zeer pissig en zeer teleurgesteld. De barst aan de achterkant is wel degelijk duidelijk te zien en te voelen, evenals de productieschade aan het plastic langs de chromen rand.

Ik heb de telefoon opnieuw terug laten sturen met een nog betere omschrijving van de locatie van de barst en ga die reparatietoko bellen. Ik geef het IMEI nummer door en eis dat ze me bellen zodra de telefoon binnen is. Dan kan ik ze HAARfijn uitleggen waar de HAARscheur, of beter, barst, zit.

Zelfs een blinde kan de barst nog zien, zo opzichtig is het. Ik ben simpel gezet not amused met deze belabbelde reparatieservice van die toko die T-Mobile inhuurt.

Mensen, vooral bij een zwarte iPhone raad ik aan om de locatie van de scheuren / barst duidelijk te laten omschrijven, eventueel een stickertje naast laten plakken met een pijltje ofzo, anders zien die blinde vinken van de reparateur het probleem niet, en gaan ze het oplossen met nota bene een softwareupdate!!

Zo schandalig dit, hoop dat het nu echt goed voor je komt.. Ik denk dat het beter is als je zo'n nieuwe versie van de iPhone 3G krijgt, die na week 31 ofzo. Omdat daar het haarscheurtjes probleem is opgelost..

Maarjaa.. T-Mobile zal niet zo snel een heel nieuw toestel geven denk ik..
__________________
Connected with: iPhone 5, 32GB (Zwart), Firmware: 6.1, T-Mobile i-150, Jailbroken.
  #113  
Oud 29-09-08, 20:42
Ironis Ironis is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 196
Standaard

Mijne was week 27 als ik het me goed herinner.. Hoop dat het een nieuwe wordt.
Ik bel morgen dat reparatiebedrijf. Ik zal hier een update plaatsen als ik meer weet (voor de geïnteresseerden en medegedupeerden die ook hun telefoon willen laten repareren!
  #114  
Oud 29-09-08, 20:45
Jakiie's schermafbeelding
Jakiie Jakiie is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam-Bijlmer, Nederland
Berichten: 276
Stuur een bericht via Yahoo naar Jakiie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ironis Bekijk bericht
Mijne was week 27 als ik het me goed herinner.. Hoop dat het een nieuwe wordt.
Ik bel morgen dat reparatiebedrijf. Ik zal hier een update plaatsen als ik meer weet (voor de geïnteresseerden en medegedupeerden die ook hun telefoon willen laten repareren!
Ja houd ons op de hoogte Ik ben er in iedergeval wel in geïntresseerd.. kijken hoe ze deze zaak nu weer gaan oplossen..
  #115  
Oud 29-09-08, 20:48
batumulia batumulia is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 101
Stuur een bericht via ICQ naar batumulia
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ironis Bekijk bericht
UPDATE van mijn ervaringen:
Afgelopen vrijdag kom ik bij de T-Mobile shop om mijn 'gerepareerde' iPhone op te halen (na 3 weken). Ik zie de medewerker uit het magazijn komen met een bubbelplastic zakje in haar handen.. Oh nee, dacht ik.. en kreeg ik.

De telefoon was teruggestuurd, ONGEREPAREERD. Volgens de bijgevoegde brief heeft men het door mij aangegeven probleem niet kunnen constateren. In de brief durft men zelfs te vermelden dat het probleem wellicht verholpen is door de software-update die ze standaard uitvoeren.

Ik pissig, zeer pissig en zeer teleurgesteld. De barst aan de achterkant is wel degelijk duidelijk te zien en te voelen, evenals de productieschade aan het plastic langs de chromen rand.

Ik heb de telefoon opnieuw terug laten sturen met een nog betere omschrijving van de locatie van de barst en ga die reparatietoko bellen. Ik geef het IMEI nummer door en eis dat ze me bellen zodra de telefoon binnen is. Dan kan ik ze HAARfijn uitleggen waar de HAARscheur, of beter, barst, zit.

Zelfs een blinde kan de barst nog zien, zo opzichtig is het. Ik ben simpel gezet not amused met deze belabbelde reparatieservice van die toko die T-Mobile inhuurt.

Mensen, vooral bij een zwarte iPhone raad ik aan om de locatie van de scheuren / barst duidelijk te laten omschrijven, eventueel een stickertje naast laten plakken met een pijltje ofzo, anders zien die blinde vinken van de reparateur het probleem niet, en gaan ze het oplossen met nota bene een softwareupdate!!
Ik had precies hetzelfde! Had hem ook opgestuurd, scheur was duidelijk te zien, kreeg hem precies hetzelfde terug, is niks aan veranderd met alleen een briefje erbij dat ik hem aan mijn computer moest aansluiten met de USB-Kabel... wat denken ze wel niet dat ik dom ben ofzo?

Laat me weten hoe je het oplost Ironis.
  #116  
Oud 29-09-08, 20:49
Jakiie's schermafbeelding
Jakiie Jakiie is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam-Bijlmer, Nederland
Berichten: 276
Stuur een bericht via Yahoo naar Jakiie
Standaard

Waar kan je precies op de iPhone zien uit welk weeknummer die komt? in die laatste regel tekst op de achterkant en dan de laatste twee cijfers? .. of.. (ben in de war namelijk!)

alvast thanks
  #117  
Oud 29-09-08, 21:00
Ironis Ironis is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 196
Standaard

Sluit hem aan op je PC en start iTunes op. In het schermpje bij je iPhone zie je serial number terug komen.
Het serial number begint met 5 cijfers. De eerste drie is fabriekscode, de 4e en 5e vormen de week van productie.
Bij mij was het 88827. 888 is de fabriek met de problemen, en week 27 was een van de eerste weken productie.

Je kan het overigens ook op de iPhone zelf zien. Via instellingen en informatie ofzo (weet het menuitem even niet, en kan het uiteraard ook niet even checken).

@ batamulia: heb je het toestel opnieuw laten opsturen? Ik wel, en ga morgen naar het bedrijf bellen en klagen hierover. Apple heeft het erkend als probleem, T-Mobile is ook op de hoogte en het is wel duidelijk dat het niet alleen de witte iPhone is, lijkt me duidelijke zaak
  #118  
Oud 29-09-08, 21:02
Jakiie's schermafbeelding
Jakiie Jakiie is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam-Bijlmer, Nederland
Berichten: 276
Stuur een bericht via Yahoo naar Jakiie
Standaard

Week 33 is mijne

Bedankt trouwens
  #119  
Oud 30-09-08, 12:28
batumulia batumulia is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 101
Stuur een bericht via ICQ naar batumulia
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ironis Bekijk bericht
Sluit hem aan op je PC en start iTunes op. In het schermpje bij je iPhone zie je serial number terug komen.
Het serial number begint met 5 cijfers. De eerste drie is fabriekscode, de 4e en 5e vormen de week van productie.
Bij mij was het 88827. 888 is de fabriek met de problemen, en week 27 was een van de eerste weken productie.

Je kan het overigens ook op de iPhone zelf zien. Via instellingen en informatie ofzo (weet het menuitem even niet, en kan het uiteraard ook niet even checken).

@ batamulia: heb je het toestel opnieuw laten opsturen? Ik wel, en ga morgen naar het bedrijf bellen en klagen hierover. Apple heeft het erkend als probleem, T-Mobile is ook op de hoogte en het is wel duidelijk dat het niet alleen de witte iPhone is, lijkt me duidelijke zaak
Nee nog niet gedaan, heb het druk met werk. Ga dat binnenkort wel doen, maarja dat betekend wel dat ik weer 2 weken met een Nokia leentoestel zit. (ik heb een gruwelijke pesthekel aan leentoestellen). Plus ik moet na het bellen maximaal 4 uur thuis zitten omdat ze hem in die 4 uur op komen halen.
  #120  
Oud 30-09-08, 13:38
Ironis Ironis is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 196
Standaard

Euhm,

Geen T-Mobile shop in de buurt? Breng je hem heen, en kun je hem ook weer afhalen na de tijd. Anders kun je T-Mobile bellen en sturen ze een enveloppe op, waarmee je de telefoon rechtstreeks naar Solid Vision kunt sturen.. Of is dat tegenwoordig anders? (Let op: dit is een garantieprobleem, geen verzekering!)
Reageren

Labels
behuizing, haarscheurtjes, iphone scheur, scheur



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Witte Iphone 3gs haarscheurtjes en verkleuring? moosterhof iPhone algemeen 1 18-10-09 20:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:01.