//

iPhone 3G/3GS gevoelig voor haarscheurtjes in behuizing

iPhone 3G/3GS gevoelig voor haarscheurtjes in behuizing discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) IK heb net dus ook de enveloppe gekregen om hem op te sturen. Nu zit ik dus alleen, hij is me laats van 5cm of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Bekijk resultaten enquête: Ga je de iPhone omruilen?

Ja. 273 32,35%
Nee. 141 16,71%
Ik heb geen scheurtjes. 430 50,95%
Aantal stemmers: 844. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #561  
Oud 13-05-09, 18:09
Rob@wup Rob@wup is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 17
Standaard

IK heb net dus ook de enveloppe gekregen om hem op te sturen. Nu zit ik dus alleen, hij is me laats van 5cm of zo gevallen, en nu zit er dus een krasje(meerdere) op het metaal om de iphone. Is dit nu een probleem of niet? Hij zit verder echt helemaal vol met scheurtjes/scheuren. En als ik hem restore, is er dan helemaal niks meer zichtbaar voor hun?
En ik had al gelezen dat t mobile volledig aansprakelijk is als je iPhone onderweg kwijt raakt?

Zal straks eens proberen wat fototjes te maken van de scheuren.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #562  
Oud 13-05-09, 18:24
Tilbury Tilbury is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 45
Standaard

gewoon in de shop inleveren!
  #563  
Oud 13-05-09, 18:47
ikkeg's schermafbeelding
ikkeg ikkeg is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: aan de Maas in België
Berichten: 340
Thumbs down scheurtjes & Mobistar

Hebben jullie in Nederland geluk, Mobistar België weigert gewoon garantie te geven, volgens hun beslist Dynafix te Nuth over de garantie en alle Belgische Mobistar iPhones worden geweigerd met scheurtjes: expertise resultaat: "VALSCHADE & DRUKSCHADE" door onvoorzichig gebruik.
Na veel discussieren met de shopmanager krijg ik mijn toestel deze week onhersteld "GRATIS" terug, dus zonder expertisekosten. Hopelijk werkt ie dan nog en is er geen andere schade.Mijn toestel zit steeds in een silicoonbeschermhoes, en toch beweren ze daar in Nuth dat mijn toestel veel gevallen is. Op mijn laatste klachtenmails reageert Mobistar België niet eens meer. Voor het overige ik zou mijn iPhone niet meer kunnen missen.
  #564  
Oud 13-05-09, 19:33
Rob@wup Rob@wup is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 17
Standaard

Dus jij zou gewoon ff naar de tmobile shop gaan. Omdat dan alles tenminste zeker goed gaat? Of kan dit ook bij de BC, waar de telefoon gekocht is.
  #565  
Oud 14-05-09, 19:59
Pharia Pharia is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikkeg Bekijk bericht
Hebben jullie in Nederland geluk, Mobistar België weigert gewoon garantie te geven, volgens hun beslist Dynafix te Nuth over de garantie en alle Belgische Mobistar iPhones worden geweigerd met scheurtjes: expertise resultaat: "VALSCHADE & DRUKSCHADE" door onvoorzichig gebruik.
Na veel discussieren met de shopmanager krijg ik mijn toestel deze week onhersteld "GRATIS" terug, dus zonder expertisekosten. Hopelijk werkt ie dan nog en is er geen andere schade.Mijn toestel zit steeds in een silicoonbeschermhoes, en toch beweren ze daar in Nuth dat mijn toestel veel gevallen is. Op mijn laatste klachtenmails reageert Mobistar België niet eens meer. Voor het overige ik zou mijn iPhone niet meer kunnen missen.
Zou het apprecieren moest je even je PMs bekijken en me toevoegen op MSN. Er zijn wat dingen die ik graag met je wil bespreken.
  #566  
Oud 23-05-09, 11:22
slogies slogies is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 7
Standaard

Ik heb vandaag weer contact gehad met after sales van T-Mobile. Ik heb inmiddels mijn vierde iPhone, en deze vertoont ook kleine haarscheurtjes, dit keer na een paar dagen. De vorige iPhones kregen ook allemaal stof onder het scherm. Bovendien weigert Wi-Fi op mijn laatste toestel sinds een week dienst.
Ik kan het bijna niet meer opbrengen mezelf als grote pechvogel te beschouwen, dit kan toch geen toevel meer zijn? Zelfs de belofte toen ik het toestel de laatste keer opstuurde ("we vervangen uw toestel door een teostel van een late productiedatum, daar komen de haarscheurproblemen niet meer voor") blijkt loos te zijn geweest.

Op zich word ik iedere keer prima geholpen door T-Mobile, ik heb deze keer aangegeven dat ik echt geen zin meer heb om weer twee weken zonder toestel te zitten. Er komt van de week een koerier om mijn oude toestel om te ruilen tegen een nieuwe.

Maar ik word hier wel moe va. Ben benieuwd of het probleem bij de volgende generatie verholpen is. Als ik nu weer haarscheurtjes krijg, zal ik eisen dat ik een nieuw model als vervanging krijg...
  #567  
Oud 23-05-09, 11:52
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Mijn Iphone is is september 2008, week 35 geproduceert, ook paar keer laten vallen (ok niet erg hard maar toch) ik heb geen last van haarscheurtjes.

Production year: 2008
Production week: 35 (September)
Production number: 5288 (within this week)

Ik gebruik geen case of iets, wel de Invisible shield van Bodyguardz.
Ik heb de hoekjes er vanaf geknipt, en alleen het platte gedeelte van de achterkant van me iphone beplakt, zit er al maanden, perfect op, haast niet te zien.
Misschien dat deze de boel toch beschermt tegen haarscheurtjes...?? weet t niet hoor.

Laatst gewijzigd door Shorty007; 23-05-09 om 11:55.
  #568  
Oud 23-05-09, 12:16
z-nyx's schermafbeelding
z-nyx z-nyx is offline
• iOS 9.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 161
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 Bekijk bericht
Mijn Iphone is is september 2008, week 35 geproduceert, ook paar keer laten vallen (ok niet erg hard maar toch) ik heb geen last van haarscheurtjes.

Production year: 2008
Production week: 35 (September)
Production number: 5288 (within this week)

Ik gebruik geen case of iets, wel de Invisible shield van Bodyguardz.
Ik heb de hoekjes er vanaf geknipt, en alleen het platte gedeelte van de achterkant van me iphone beplakt, zit er al maanden, perfect op, haast niet te zien.
Misschien dat deze de boel toch beschermt tegen haarscheurtjes...?? weet t niet hoor.
Waar kan je dat vinden , produktie jaar en week ?
  #569  
Oud 23-05-09, 12:24
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Klantenservice: Serienummers
  #570  
Oud 26-05-09, 00:30
Underground's schermafbeelding
Underground Underground is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 54
Standaard

Ik ken die gasten van Dynafix ook inderdaad. Niet normaal wat voor een tarieven ze daar berekenen. Een plastic plaatje van nog geen €0,50 en dat dan met droge ogen te verkopen voor €286,00 is natuurlijk ronduit crimineel. Dat gaat zo met alle telefoons daar. Alleen als het een garantiegeval is dan is het rendabel, dan kost het niets.
Laten we eerlijk zijn...We zijn gewoon jaloers dat wij niet zo'n bedrijf zijn gestart. Je laat iemand enveloppen openen die ook weet hoe een batterij uit een telefooon moet ernaar kijken en verklaren dat het geen garantie geval en er is weer €40,00 in het laadje. En als het wel garantie is, ook geen probleem de fabrikanten betalen er ook dik voor.
Zelf heb ik ook wat haarscheurtjes in m'n iPhone maar die van mij komt uit België, maar als ik het zo lees heeft het weinig nut(h) om de grens over te steken. Eigenlijk zou Apple dit zelf moeten oplossen. We hebben toch "Fabrieksgarantie" maar helaas schijnt het niet zo te werken. Ik ga er nog maar eens over nadenken wat het beste strategische aanvalsplan is...
  #571  
Oud 26-05-09, 01:40
Liquid2ubstanc3 Liquid2ubstanc3 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 104
Standaard

Niet iedereen heeft slechte ervaringen hoor, mijn iPhone had ook last van haarscheurtjes. Ik heb deze toen naar de T-Mobile shop gebracht en ze wisten daar precies wat ermee moest gebeuren, het werd opgestuurd en binnen twee weken had ik een nieuwe iPhone.
  #572  
Oud 26-05-09, 07:17
joeri 3g joeri 3g is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 17
Standaard

Ey.

Ik heb gisteren mijn Iphone weggebracht naar SolidVision in Rijswijk dat is een bedrijf dat T-mobile van nieuwe Iphone voorziet.
Heb ff met SolidVision gebeld kon gelijk langs rijden en krijg binnen 3 dagen een spiksplinter nieuwe Iphone.
Klachten haarscheurtje bij ingang hoofttelefoon en de mute knop defect.
Ik zal nog ff een berichtje typen als hij daadwerkelijk binnen is maar het moet maximaal 4 tot 3 dagen duren dus ben benieuwd

m.v.g joeri
  #573  
Oud 26-05-09, 12:59
VinylJunk VinylJunk is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 6
Standaard

Niet geheel ontopic maar toch wel relevant.

Vanmorgen mijn iphone laten kletteren en die heeft nu zware krassen opgelopen op één van de hoeken. Na bijna een jaar in zeer intensief gebruik is ie er niet mooier op geworden.

is het mogelijk om een nieuwe behuizing voor mijn iphone aan te schaffen of te laten plaatsen? Wil er best voor betalen. Waar moet ik dan zijn??

Bij voorbaat dank aan mijn mede iphone gebruikers
  #574  
Oud 26-05-09, 15:41
loekvh loekvh is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 22
Standaard

IK heb sinds een paar dagen last van een (haar)scheurtje bij de connector mijn zwarte iphone. Hij komt uit UK dus op garantie hoef ik niet te rekenen, maar ik had wel ergens gelezen dat iemand er een soort folie opplakte waardoor het scheurtje niet verder scheurde. IK heb mijn iphone nog niet zo lang en wil er dan ook nog wel ff mee doorkunnen om dalijk een grote sheur over heel de behuizing te hebben zit ik niet op te wachten, of valt dit wel mee?

Alvast bedankt!
  #575  
Oud 26-05-09, 17:44
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door loekvh Bekijk bericht
IK heb sinds een paar dagen last van een (haar)scheurtje bij de connector mijn zwarte iphone. Hij komt uit UK dus op garantie hoef ik niet te rekenen, maar ik had wel ergens gelezen dat iemand er een soort folie opplakte waardoor het scheurtje niet verder scheurde. IK heb mijn iphone nog niet zo lang en wil er dan ook nog wel ff mee doorkunnen om dalijk een grote sheur over heel de behuizing te hebben zit ik niet op te wachten, of valt dit wel mee?

Alvast bedankt!
Misschien had die persoon het over the invisible shield van Zagg of the Bodyguardz.
  #576  
Oud 26-05-09, 20:14
batumulia batumulia is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 101
Stuur een bericht via ICQ naar batumulia
Standaard

Ik heb de mijne gister weer terug gekregen van T-Mobile. Eindelijk wouden ze hem aannemen en na een week werd ik gebeld dat ik hem weer op kon komen halen. Ik heb geheel nieuw toestel gekregen (of gerefurbished, heb geen idee waar je dit kunt zien.) dus ik ben weer helemaal blij
  #577  
Oud 26-05-09, 20:38
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Je hebt een nieuwe met het bekende 5K8 serienummer.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #578  
Oud 26-05-09, 20:55
Taless Taless is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Bekijk bericht
Je hebt een nieuwe met het bekende 5K8 serienummer.
Op dit moment zou het 5k9 moeten zijn (fabriek 5k, jaar (200)9). Heb er op dit moment al 4 gehad. En heb hem vandaag weer moeten inleveren, voor GSM problemen, maar ik word er wel helemaal gek van.

Alle modellen die bij Solid Vision vandaan komen of bij Dynafix zijn 'Refurbished' modellen. De fabriek die de meeste 'refurbished' modellen maakt is 5k. Al maken zij ook gewoon nieuwe telefoon voor in doos, van wat ik heb begrepen.
  #579  
Oud 26-05-09, 22:13
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Taless Bekijk bericht
Op dit moment zou het 5k9 moeten zijn (fabriek 5k, jaar (200)9). Heb er op dit moment al 4 gehad. En heb hem vandaag weer moeten inleveren, voor GSM problemen, maar ik word er wel helemaal gek van.

Alle modellen die bij Solid Vision vandaan komen of bij Dynafix zijn 'Refurbished' modellen. De fabriek die de meeste 'refurbished' modellen maakt is 5k. Al maken zij ook gewoon nieuwe telefoon voor in doos, van wat ik heb begrepen.
Dit klopt idd ja. Die refurbished toestellen zijn gewoon nieuwe toestellen die gemaakt zijn voor garantie kwesties.
  #580  
Oud 27-05-09, 11:07
loekvh loekvh is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 22
Standaard

Is er een grote kans dat een scheurtje doorscheurt, of gaat hier een lange tijd overheen (ik heb er zelf al wel een beschermhoes omheen zitten).
Reageren

Labels
behuizing, haarscheurtjes, iphone scheur, scheur



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Witte Iphone 3gs haarscheurtjes en verkleuring? moosterhof iPhone algemeen 1 18-10-09 21:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:37.