//

iPhone 3G/3GS gevoelig voor haarscheurtjes in behuizing

iPhone 3G/3GS gevoelig voor haarscheurtjes in behuizing discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat proberen ze altijd bij ieder bedrijf. Maar ik heb wel vaker met dat bijltje gehakt en meestal komt het wel goed alleen moet je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Bekijk resultaten enquête: Ga je de iPhone omruilen?

Ja. 273 32,35%
Nee. 141 16,71%
Ik heb geen scheurtjes. 430 50,95%
Aantal stemmers: 844. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #901  
Oud 28-01-10, 12:47
Machineman's schermafbeelding
Machineman Machineman is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Ossendrecht
Berichten: 127
Standaard

Dat proberen ze altijd bij ieder bedrijf. Maar ik heb wel vaker met dat bijltje gehakt en meestal komt het wel goed alleen moet je wel in je recht staan als 2 jaar mijn recht is komt dat wel goed en anders heb je nog altijd de rechtsbijstand verzekering werkt ook altijd erg goed en je hebt de trammelant niet

Bedankt voor je reactie.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #902  
Oud 29-01-10, 12:09
greenbeauty greenbeauty is offline
• iOS 3.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 48
Standaard

Na een half jaar te hebben heeft die van mij nu ook van onder de scheurtjes..
Bij het oplaadconnectortje zit er 1 die 1cm is bijna!! bovenin ook verschillende

Heeft het nu om na zoveel maanden nog terug te gaan???
en moet ik terug naar waar ik hem gekocht heb de belcompany?
of tmobile rechtstreeks?
  #903  
Oud 29-01-10, 12:19
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Gewoon naar de winkel gegaan waar je hem hebt gekocht. Je kunt ook T-Mobile bellen. Die sturen dan een pakket op waarmee je de iPhone kunt opsturen naar Solid-Vision. Dat heb ik zelf gedaan.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #904  
Oud 29-01-10, 12:24
greenbeauty greenbeauty is offline
• iOS 3.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 48
Standaard

Klopt.. alleen ik zit nu heel dit topic te lezen,
maar de scheurtjes zijn soms wel bijna 1cm lang...
en zeer voelbaar met je nagels.. ook zonder nagel.. (nooit gevallen)
  #905  
Oud 29-01-10, 12:26
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Als je iPhone er perfect uitziet met geen stoof of valschade dan moet zoiets wel goed komen. Ze zullen in eerste instantie misschien wat moeilijk gaan doen, maar je moet dan gewoon volhouden en eventueel dreigen met de rechtsbijstand en begin ook zeker over Kassa.
  #906  
Oud 29-01-10, 12:40
Starscreamer's schermafbeelding
Starscreamer Starscreamer is offline
• iOS 14.0
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door greenbeauty Bekijk bericht
Klopt.. alleen ik zit nu heel dit topic te lezen,
maar de scheurtjes zijn soms wel bijna 1cm lang...
en zeer voelbaar met je nagels.. ook zonder nagel.. (nooit gevallen)
Ook gehad geen probleem met de garantie
  #907  
Oud 29-01-10, 13:01
DKKKK DKKKK is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 102
Standaard

Bij mij zijn de scheurtjes rond de koptelefooningang inmiddels weg. Dit komt echter vooral omdat de 'scherfjes' tussen de scheurtjes inmiddels zijn afgebroken Heb nu dus een soort extra gat rond de koptelfooningang. Ziet er niet eens zo erg uit, maar zal zodra ik mijn iPhone een tijdje kan missen 'm toch maar inleveren bij de Saturn.
  #908  
Oud 29-01-10, 13:27
Machineman's schermafbeelding
Machineman Machineman is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Ossendrecht
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door greenbeauty Bekijk bericht
Klopt.. alleen ik zit nu heel dit topic te lezen,
maar de scheurtjes zijn soms wel bijna 1cm lang...
en zeer voelbaar met je nagels.. ook zonder nagel.. (nooit gevallen)
Ik heb net de mijne weer terug ontvangen ook voor haarscheurtjes waar sommige ook voelbaar waren en er zelfs één was waar er al een stukje uit was gesprongen maar er is geheel niet moeilijk overgedaan. Ik kreeg direct een "nieuwe" iPhone opgestuurd. Even registreren bij Apple , jailbreaken en installeren en klaar

Grtzzz Jeroen
  #909  
Oud 29-01-10, 13:33
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

ik hoop dat die van mij ook wordt omgeruild aangezien deze een paar keer is gevallen.
  #910  
Oud 29-01-10, 14:22
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Machineman Bekijk bericht
Ik heb net de mijne weer terug ontvangen ook voor haarscheurtjes waar sommige ook voelbaar waren en er zelfs één was waar er al een stukje uit was gesprongen maar er is geheel niet moeilijk overgedaan. Ik kreeg direct een "nieuwe" iPhone opgestuurd. Even registreren bij Apple , jailbreaken en installeren en klaar

Grtzzz Jeroen
Nu ben ik eigenlijk wel heel benieuwd of je nieuwe iPhone untethered te jailbreaken is. Wil je dat s.v.p. even laten weten?
Thanx!
  #911  
Oud 29-01-10, 14:28
Machineman's schermafbeelding
Machineman Machineman is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Ossendrecht
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alvani Bekijk bericht
Nu ben ik eigenlijk wel heel benieuwd of je nieuwe iPhone untethered te jailbreaken is. Wil je dat s.v.p. even laten weten?
Thanx!
Ik heb een iPhone 3G dus die is gewoon te jailbreaken en functioneerd gewoon met opstarten geen truckjes nodig.
Niet zeker of dit nu thetered is of niet maar ik kan gewoon rebooten zonder rare trucken.

Grtzzz Jeroen
  #912  
Oud 29-01-10, 15:36
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

Ow, sorry. Ik heb niet goed gekeken naar je profiel.
  #913  
Oud 30-01-10, 16:23
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Nu heb ik zoals eerder gemeld, sinds 22 januari 2010 mijn tweede refurb toestel en week later heb ik terug een haarscheur aan de koptelefoon uitgang.
  #914  
Oud 31-01-10, 22:36
little_ghost little_ghost is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 19
Standaard

Ik heb mijn iPhone al ruim 1,5 jaar en heb het scheurtje al lang geleden opgemerkt maar verder nooit echt aandacht aan besteed.

Nou kwam ik toevallig dit topic tegen en na het eea doorgelezen te hebbne vroeg ik me eigenlijk af of t-mobile / apple hier nog wat aan doet? Dan doel ik emt name op toestellen die al "zo oud" zijn, of word daar per definitie het label "gebruikersschade" aan gehangen?

Groeten!
  #915  
Oud 01-02-10, 14:47
greenbeauty greenbeauty is offline
• iOS 3.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alvani Bekijk bericht
Nu ben ik eigenlijk wel heel benieuwd of je nieuwe iPhone untethered te jailbreaken is. Wil je dat s.v.p. even laten weten?
Thanx!

Nou dat vraag ik me ook af,
is er iemand die hem recent heeft terug gekregen?

Ik twijfel of ik hem wil opsturen nu.. als ik de laatste nieuwe terug krijg kan ik niet maar jailbraken, dan wacht ik liever nog 2 maandjes tot hij wel normaal te jailbraken is (UNthethered)
  #916  
Oud 01-02-10, 21:14
Jakiie's schermafbeelding
Jakiie Jakiie is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam-Bijlmer, Nederland
Berichten: 276
Stuur een bericht via Yahoo naar Jakiie
Standaard iPhone met haarscheurtjes terugbrengen (2e keer)

Goedenavond allemaal,

Ik heb een vraagje, ik heb een iPhone 3G officiëel van T-Mobile, mijn abbonement begon in September 2008, en zou dit jaar moeten aflopen.
Ik heb in april 2009 mijn iPhone teruggebracht nadat de welbekende haarscheurtjes in mijn telefoon zaten. Ik kreeg toen anderhalve week later een nieuwe. (deze heb ik nu nog steeds, is als het goed is een Refurbished toestel, serienummer 5K90918W1R4)

Het probleem nu is, deze telefoon mankeert precies hetzelfde, alleen nog een stapje erger.. ik merkte dat ik ongeveer na 2 maanden (juni/juli 2009) weer haarscheurtjes had in mijn telefoon.. ik dacht, laat ik het nu maar zitten. Had geen zin om er meer aandacht aan te besteden.

Echter nu, zitten er 3 barsten in de behuizing (scheuren die je kunt voelen) de barsten zitten bij de koptelefoon ingang, tussen het simkaartslot en het ijzeren frame, en eentje bij de voeding ingang aan de onderkant. De barst bij de voeding ingang is wat mij vandaag is opgevallen, een stuk groter geworden, maar heb de iPhone niet laten vallen ofzo. Ook bij elke plek in de behuizing waar het open is (zoals camera, volumeknoppen, speaker, oordopjesingang, silentbutton, simkaartslot etc) lopen een heleboel scheurtjes (de scheurtjes die je niet kunt voelen, haarscheurtjes dus)

mijn vraag is nu eigenlijk, kan ik deze iPhone nog terugbrengen naar T-Mobile? Aangezien dit al mijn 2e toestel is, en mijn abbo over enkele maanden afloopt, en omdat er door de haarscheurtjes nu 3 voelbare barsten zijn ontstaan? Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.. want ik wil z.s.m. (liefst morgen) terug naar T-Mobile om mijn iPhone weer terug te brengen, maar wat ik dus ook niet weet is of ik nog garantie heb..

Alvast bedankt!
__________________
Connected with: iPhone 5, 32GB (Zwart), Firmware: 6.1, T-Mobile i-150, Jailbroken.

Laatst gewijzigd door Jakiie; 01-02-10 om 22:11.
  #917  
Oud 02-02-10, 08:31
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Je hebt gewoon recht op garantie. Mijn eerste iphone had ook een echte barst. Nadat Kassa aan de haarscheur problemen aandacht had besteed bleek het wel mogelijk om garantie te krijgen. In december 2008 kreeg ik het toestel nog ongerepareerd retour.

Wat je moet doen is naar de winkel gaan waar je het toestel hebt gekocht en laat het toestel opsturen. Wees slim en geef de haarscheurtjes aan met stickertjes en vergeet vooral niet om op het reparatieformulier (wat met de telefoon meegaat) te refereren naar Kassa!
  #918  
Oud 02-02-10, 19:31
joyciie's schermafbeelding
joyciie joyciie is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Brabant!!
Berichten: 104
Standaard

Zolang je abo loopt heb je garantie op je toestel! Ik heb zelf sinds aug. 2009 een Iphone en ik heb nu al mijn 3e vervangende toestel gekregen.. (1e keer problemen met Audio en 2e x met touchreen).. ik heb toen navraag in de winkel gedaan.. en de beste man vertelde mij dat je gewoon 2 jaar garantie hebt op het toestel.. dus ik zou voordat je abo afloopt per direct terug gaan naar de winkel,, dan sturen ze hem op ter reparatie en ben je hem hooguit een week kwijt,, als je geluk hebt, krijg je dus een nieuwe.. en dat zou toch mooi zijn, aangezien je abo bijna afloopt.. kan je hem mooi doorverkopen..
  #919  
Oud 02-02-10, 19:35
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

// Samengevoegd
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
  #920  
Oud 03-02-10, 11:52
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Toestel is nou precies een week weg. Afgelopen maandag bericht gehad dat het toestel bij hun is aangekomen. Nu maar afwachten en het beste hopen
Reageren

Labels
behuizing, haarscheurtjes, iphone scheur, scheur



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Witte Iphone 3gs haarscheurtjes en verkleuring? moosterhof iPhone algemeen 1 18-10-09 20:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:04.