//

iPhone 3G/3GS gevoelig voor haarscheurtjes in behuizing

iPhone 3G/3GS gevoelig voor haarscheurtjes in behuizing discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit dus met hetzelfde probleem als Destiny, sinds een week een haarscheurtje van een halve cm boven de ingang van de USB kabel en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Bekijk resultaten enquête: Ga je de iPhone omruilen?

Ja. 273 32,35%
Nee. 141 16,71%
Ik heb geen scheurtjes. 430 50,95%
Aantal stemmers: 844. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #921  
Oud 03-02-10, 16:13
Christophe8 Christophe8 is offline
• iOS 4.0.2
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 8
Standaard

Ik zit dus met hetzelfde probleem als Destiny, sinds een week een haarscheurtje van een halve cm boven de ingang van de USB kabel en er zit ook al een tijdje eentje in het hoekje van deze ingang richting het scherm. Natuurlijk heeft mijn iPhone in de loop der tijd al een paar keer de grond geraakt en zie je dat toch wel in 2 hoeken van het toestel. Dus eens even afwachten hoe het bij Destiny afloopt. Ik denk dat ik toch maar mijn poging ga wagen. De Belgische toestelen gaan naar de zelfde reparatie firma als in Nederland?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #922  
Oud 04-02-10, 17:13
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Nieuwe iphone is vandaag verstuurd. Vorige was 3x gevallen lol.
  #923  
Oud 04-02-10, 17:14
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Belgische iphones gaan naar Dynafix en nederlandse toestellen naar solid vision
  #924  
Oud 04-02-10, 17:14
Tilbury Tilbury is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 45
Standaard

Maar 3x vallen heeft niets te maken met spontane haarscheurtjes lijkt me!
__________________
leondekkers.nl
  #925  
Oud 04-02-10, 18:48
Christophe8 Christophe8 is offline
• iOS 4.0.2
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 8
Standaard

Dat weten wij wel maar hun kunnen er wel eens een drama van maken en de schuld daar op steken Maar goed nieuws dan ga ik mijn iPhone ook zo snel mogelijk binnen doen!
  #926  
Oud 05-02-10, 04:36
little_ghost little_ghost is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 19
Standaard

Hmm... ok, ik ZOU em dus kunnen retouneren, maar dan ben zit ik dus gewoon ruim een week zonder telefoon...... of dat is wat ik wil... ik weet het niet
  #927  
Oud 05-02-10, 04:54
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door little_ghost Bekijk bericht
Hmm... ok, ik ZOU em dus kunnen retouneren, maar dan ben zit ik dus gewoon ruim een week zonder telefoon...... of dat is wat ik wil... ik weet het niet
Koop jezelf een goedkope GSM van minder dan 50€ als reserve, kan later nog altijd van pas komen al er wat met je iPhone gebeurt.
  #928  
Oud 05-02-10, 08:19
Starscreamer's schermafbeelding
Starscreamer Starscreamer is offline
• iOS 14.0
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
Koop jezelf een goedkope GSM van minder dan 50€ als reserve, kan later nog altijd van pas komen al er wat met je iPhone gebeurt.
Dat klinkt wel leuk maar als je bijvoorbeeld net als ik een Vodafone Super Slim abbo hebt. Is je abbo geregistreerd met je iMei nummer van je iPhone en mag je hem alleen gebruiken icm een iPhone anders kunnen ze je abbo veranderen
Dus andere tel kopen zou voor mij geen oplossing zijn

Voorwaarden

5. Indien het Abonnement tenminste tweemaal gebruikt wordt in een periode van 2

aaneengesloten maanden in combinatie met een ander IMEI-nummer, dan zoals door

Vodafone geregistreerd, dan behoudt Vodafone zich het recht voor het Abonnement

om te zetten in een ander regulier Vodafone abonnement.
  #929  
Oud 05-02-10, 11:34
joyciie's schermafbeelding
joyciie joyciie is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Brabant!!
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starscreamer Bekijk bericht
Dat klinkt wel leuk maar als je bijvoorbeeld net als ik een Vodafone Super Slim abbo hebt. Is je abbo geregistreerd met je iMei nummer van je iPhone en mag je hem alleen gebruiken icm een iPhone anders kunnen ze je abbo veranderen
Dus andere tel kopen zou voor mij geen oplossing zijn

Voorwaarden

5. Indien het Abonnement tenminste tweemaal gebruikt wordt in een periode van 2

aaneengesloten maanden in combinatie met een ander IMEI-nummer, dan zoals door

Vodafone geregistreerd, dan behoudt Vodafone zich het recht voor het Abonnement

om te zetten in een ander regulier Vodafone abonnement.
Echt ja!? Wat een onzin! Ik zelf heb bij Tmobile dat I-abonnement.. en mijne moest wegens defect worden opgestuurd! heb ik hem tijdelijk in een Nokia gedaan! en dat kon gewoon.. kon zelfs toch gebruik maken van wat internetten.. Dat is wel balen zeg!! wat nu als je telefoon het de laatste 3 maanden van je abonnement begeeft! zou je dus nooit je Sim-kaartje in een ander kaartje kunnen doen.. Heel apart!..
  #930  
Oud 05-02-10, 15:25
little_ghost little_ghost is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alvani Bekijk bericht
Nu ben ik eigenlijk wel heel benieuwd of je nieuwe iPhone untethered te jailbreaken is. Wil je dat s.v.p. even laten weten?
Thanx!
Geretouneerde 3G iphone's zouden sowieso untethered moeten zijn aldus het iPhoneClub forum.

" ...Momenteel is het enkel de iPhone 3GS, met een serienummer waarbij het 4e en het 5e cijfers samen meer dan 40 is, de 2e generatie iPod touch met modelnummer MC en de 3e generatie iPod touch die een tetherd-jailbreak kan hebben. ..."

source: https://forum.iculture.nl/f59/i...jailbreak.html

of interpeteer ik dit verkeerd?
  #931  
Oud 05-02-10, 19:16
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Vandaag zijn we twee weken verder met mijn ondertussen 3de iPhone (2de refurb) en ik stel opnieuw vast dat er nieuwe haarscheurtjes aan het ontstaan zijn, dit keer aan een van de schroefjes bij de dockconnector, vorige week stelde ik er een vast aan de koptelefoon uitgang.

Daarnaast loop ik meer en meer tegen het probleem aan dat dit toestel trager is dan mijn originele, hij loopt meer vast of reageert enorm traag, als hij uitgeschakeld is blijft er gedurende een tijd het laatste beeld zichtbaar op het scherm en hem uit slaapstand brengen geeft grijze strepen op het scherm, daarnaast heb ik ook al gehad dat hij uit zichzelf in mute ging zonder dat de schakelaar daarvoor gebruikt is geweest.

Ik denk dat ik hem de komende week opnieuw binnen doe en een toestel eis dat recht uit een origineel verzegelde verpakking komt, anders kan dit spelletje blijven duren.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starscreamer Bekijk bericht
Dat klinkt wel leuk maar als je bijvoorbeeld net als ik een Vodafone Super Slim abbo hebt. Is je abbo geregistreerd met je iMei nummer van je iPhone en mag je hem alleen gebruiken icm een iPhone anders kunnen ze je abbo veranderen
Dus andere tel kopen zou voor mij geen oplossing zijn

Voorwaarden

5. Indien het Abonnement tenminste tweemaal gebruikt wordt in een periode van 2

aaneengesloten maanden in combinatie met een ander IMEI-nummer, dan zoals door

Vodafone geregistreerd, dan behoudt Vodafone zich het recht voor het Abonnement

om te zetten in een ander regulier Vodafone abonnement.
Ik vind dit onzin, als je toestel nu door eigen toedoen kapot gaat en je koopt jezelf, laat ons zeggen, een Samsung Star, dan gaan ze heus je abonnement echt niet aanpassen hoor.
  #932  
Oud 05-02-10, 22:53
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Ik heb vandaag mijn nieuwe 3GS mogen ontvangen. Ik ga dadelijk kijken naar het serienummer aangezien in de reparatie brief staat dat het geen refurbished toestel is.
  #933  
Oud 05-02-10, 22:54
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Bekijk bericht
Ik heb vandaag mijn nieuwe 3GS mogen ontvangen. Ik ga dadelijk kijken naar het serienummer aangezien in de reparatie brief staat dat het geen refurbished toestel is.
Zeker één met de nieuwe bootrom.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #934  
Oud 05-02-10, 23:07
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
Zeker één met de nieuwe bootrom.
Vast wel, maar dat boeit me niet veel. Jailbreak toch niet.

En hij is gloednieuw! geen refurbished toestel. Hij komt uit week 4 van dit jaar.
  #935  
Oud 06-02-10, 13:20
DKKKK DKKKK is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 102
Standaard

Ai, ik wil mijn jailbreak wel behouden... Het 'plastic' rond mijn koptelefooningang is (na haarscheurtjes) afgebroken en inmiddels klikt m'n homeknop niet meer. Even nadenken of ik dat zwaarder vind wegen dan het gemis van de jailbreak mogelijkheden.
  #936  
Oud 07-02-10, 16:43
J05B J05B is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 17
Standaard

heb een 3gs zwart, heeft ook een scheur waar je hem connect. echt lelijk, heb hem nu iets meer dan een half jaar. de scheur zit er al een tijdje. lig zowiezo met apple in de clinch wegens andere problemen met mn iphone. als dat gefixt wordt zal die scheur ook wel gemaakt worden.
  #937  
Oud 08-02-10, 08:21
Starscreamer's schermafbeelding
Starscreamer Starscreamer is offline
• iOS 14.0
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
Vandaag zijn we twee weken verder met mijn ondertussen 3de iPhone (2de refurb) en ik stel opnieuw vast dat er nieuwe haarscheurtjes aan het ontstaan zijn, dit keer aan een van de schroefjes bij de dockconnector, vorige week stelde ik er een vast aan de koptelefoon uitgang.

Daarnaast loop ik meer en meer tegen het probleem aan dat dit toestel trager is dan mijn originele, hij loopt meer vast of reageert enorm traag, als hij uitgeschakeld is blijft er gedurende een tijd het laatste beeld zichtbaar op het scherm en hem uit slaapstand brengen geeft grijze strepen op het scherm, daarnaast heb ik ook al gehad dat hij uit zichzelf in mute ging zonder dat de schakelaar daarvoor gebruikt is geweest.

Ik denk dat ik hem de komende week opnieuw binnen doe en een toestel eis dat recht uit een origineel verzegelde verpakking komt, anders kan dit spelletje blijven duren.




Ik vind dit onzin, als je toestel nu door eigen toedoen kapot gaat en je koopt jezelf, laat ons zeggen, een Samsung Star, dan gaan ze heus je abonnement echt niet aanpassen hoor.
Ik had een nieuwe "gerefurbisched" toestel gekregen.
Waar ik nu nog steeds blij mee ben (wit met scheuren geruild voor een zwarte ). Ga ik na de shop heen voor artikel 5 van hun wet om een andere iMei nummer door te geven kende ze die regel niet Moest ik maar Vodafone 1200 bellen. Krijg ik een vriendelijke vrouw aan de telefoon die er ook nog nooit van gehoord heeft. Ze had dan maar ff mijn iMei nummer opgeschreven voor het geval van
Bij Vodafone zelf kennen ze deze regel niet eens
  #938  
Oud 09-02-10, 00:31
rubentjehhh rubentjehhh is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 18
Standaard

Voor degene die niet met een centimeters dik hoesje wil lopen, en zn iphone toch wil laten shinen: Marktplaats.nl > Origineel apple iPhone 3G 3GS S hoesje in 10 kleuren - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Hoesjes en Frontjes

Hoesjes voor de 3G en 3GS
  #939  
Oud 09-02-10, 08:42
Starscreamer's schermafbeelding
Starscreamer Starscreamer is offline
• iOS 14.0
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 421
Standaard

@Rubbentjehh Warmte kan zo niet weg als resultaat nog meer haarscheuren
  #940  
Oud 11-02-10, 10:03
Silver-Apple Silver-Apple is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 26
Standaard Scheurtje

Aan de zijkant van mijn witte iphone 3g zit een sheurtje.
het scheurtje zit precies naast het knopje om je volume uit te zetten, of je telefoon op trill functie te zetten.

Mijn vraag is valt dit onder garantie of valt er een nieuwe achterkant op te zetten, en wat gaat het kosten?
Reageren

Labels
behuizing, haarscheurtjes, iphone scheur, scheur



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Witte Iphone 3gs haarscheurtjes en verkleuring? moosterhof iPhone algemeen 1 18-10-09 21:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:32.