//

iPhone 3G/3GS gevoelig voor haarscheurtjes in behuizing

iPhone 3G/3GS gevoelig voor haarscheurtjes in behuizing discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit hier ook mee,die van mij is wel gevallen maar had die scheurtjes daarna NIET. Pro Assist zegt dat ik hem wel degelijk heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Bekijk resultaten enquête: Ga je de iPhone omruilen?

Ja. 273 32,35%
Nee. 141 16,71%
Ik heb geen scheurtjes. 430 50,95%
Aantal stemmers: 844. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1061  
Oud 19-04-10, 18:09
DriftBitch DriftBitch is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 11
Standaard

Ik zit hier ook mee,die van mij is wel gevallen maar had die scheurtjes daarna NIET.
Pro Assist zegt dat ik hem wel degelijk heb opgestuurd met de melding van de scheurtjes,ik kan aantonen via de bon dat dat niet zo is maar ze doen er alles aan om aan het langste eind te blijven trekken........
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1062  
Oud 21-04-10, 23:57
LukaV LukaV is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 2
Standaard

mijn iPhone3G heeft nogal last van scheurtjes... ik had gevraagd om hem te herstellen... na één week nam mobistar contact op dat Apple hem niet zou herstellen... voor 282euro + BTW (!) zou ik een nieuwe (3G) krijgen...282 + btw voor een nieuw toestel van 2 jaren geleden!? ik ben er niet op ingegaan... moet nu wel nog minstens een week wachten voor ik mijn toestel terug krijg... en plots zegt men dat ik mogelijks nog 40euro verzendkosten zal moeten betalen!?
  #1063  
Oud 22-04-10, 00:03
DriftBitch DriftBitch is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 11
Standaard

Ik trek aan het kortste eind,pro assist zegt dat ze me niet mwer helpen terwijl de scheurtjes erin zaten NADAT hun em gerepareerd hadden,nieuw display maar wel vol met krassen,doen ze niks mee,stelletje T*reinglijers,ben ech heel boos !!!!
  #1064  
Oud 22-04-10, 13:04
Delphii's schermafbeelding
Delphii Delphii is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Maasmechelen
Berichten: 196
Standaard

Ik heb een paar kleine scheurtjes nu, maar kan ik deze binnen brengen hiervoor of krijg ik ze misschien zoals LukaV terug... ik heb immers nog garantie!
  #1065  
Oud 22-04-10, 13:35
DriftBitch DriftBitch is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Delphii Bekijk bericht
Ik heb een paar kleine scheurtjes nu, maar kan ik deze binnen brengen hiervoor of krijg ik ze misschien zoals LukaV terug... ik heb immers nog garantie!
Garantie of niet,je word gewoon weggestuurd,is cosmetische schade en daar zul je mee moeten leven....
  #1066  
Oud 22-04-10, 14:19
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

@DriftBitch Dan probeer je het toch via T-Mobile? Daar heb je de telefoon toch gekocht? Dat is dus je aanspreekpunt. Ook voor garantie.
  #1067  
Oud 22-04-10, 20:18
Richard_AFC Richard_AFC is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 94
Stuur een bericht via MSN naar Richard_AFC
Standaard

Zeg het maar, Krasje of scheur?

Ik denk zelf dat het een kras is..
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg s5gygl.jpg‎ (30,8 KB, 76x gelezen)

Laatst gewijzigd door Destiny; 22-04-10 om 20:26.
  #1068  
Oud 26-04-10, 00:57
iphone38 iphone38 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: op aarde
Berichten: 35
Standaard

Hallo mede iphone bezitters ik had ook haarscheuren heb hem naar t - mobile shop gebracht en na een week kreeg ik een nieuw toestel apple doet niet moeilijk plus dat ik zelf ook nog valschade had
  #1069  
Oud 10-05-10, 12:25
mrmittens mrmittens is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Richard_AFC Bekijk bericht
Zeg het maar, Krasje of scheur?

Ik denk zelf dat het een kras is..
Het is wel degelijk een scheur, ik heb exact hetzelfde voorgehad. Als je nog garantie hebt is het geen slecht idee om hem te gaan inruilen, want de scheur zal steeds verder uitbreiden.

Tip voor Belgische gebruikers met dit probleem: Bij mij heeft dynafix me een nieuw model gegeven (ik ga er nu om), dus inruilen onder garantie is mogelijk.
  #1070  
Oud 10-05-10, 17:21
maxiecosie maxiecosie is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 13
Standaard

Hallo, ik heb een witte iPhone 3GS zelf uit België geïmporteerd en ook last van haarscheurtjes rond de connector aansluiting en mute knop. Nu kan ik terug gaan naar de (webshop) in België, maar handiger lijkt het mij om de iPhone direct bij Apple aan te melden? Want dit is toch een gevalletje garantie (gezien ook het onderzoek van Kassa!)? Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt voor de reacties.
  #1071  
Oud 10-05-10, 21:41
zoef de haas zoef de haas is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 24
Standaard

ik zal snel mijn ervaringen posten met t mobile. Heb mijn toestel nu 14 maanden en scheurtjes zie ik erin zitten terwijl ik m vanaf dag 1 al in een tasje heb. Wordt opgestuurd als garantie en we zullen zien wat het wordt. Ik houdt jullie op de hoogte.

Mijn probleem: Twee scheuren aan uiteindes van de aan/uit knop, scheurtje bij de headsetaansluiting én twee scheurtjes aan de uiteinden van het oplaadpunt.
  #1072  
Oud 10-05-10, 22:18
GasGasR6 GasGasR6 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Antwerpen
Berichten: 88
Standaard

Heb de mijne gekocht in de phone house in een carrefour. Heb hem nu 4-5 maand.
De 3GS 32 GB wit.

Heb hem niet verzekerd, dit was 43 euro om de 3 maand. Dit vond ik echt wel wat veel toen !

Nu zijn er kleine scheurtjes in aan de headseaansluiting en aan het oplaadpunt. De scheurtjes zijn 3-4 mm.

Hij heeft een harde cover + scherm sticker + zacht hoesje voor in mijn handtas.

Als hij al scheurtjes heeft na 3-4 maanden wat gaat dat dan zijn na 1 jaar of 2 jaar?

Ik ging even info vragen aan de phone house shop. Daar vertelde ze mij ( of maakte ze mij wijs ) dat het geen garantie was.. !!! Als ik hem had verzekerd wel.

Dit waren gebruikssporen volgens hem en kon niet onoverkomelijk zijn met een toestel dat dagelijks word gebruikt !

Ben redelijk pist off ! Heb een toestel van 700 euro waar scheurtjes in zitten na 3-4 maand !

Wat raden jullie mij aan.?

Of moet ik hiermee leven?

Laatst gewijzigd door GasGasR6; 10-05-10 om 22:21.
  #1073  
Oud 11-05-10, 09:48
maxiecosie maxiecosie is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GasGasR6 Bekijk bericht
Heb de mijne gekocht in de phone house in een carrefour. Heb hem nu 4-5 maand.
De 3GS 32 GB wit.

Heb hem niet verzekerd, dit was 43 euro om de 3 maand. Dit vond ik echt wel wat veel toen !

Nu zijn er kleine scheurtjes in aan de headseaansluiting en aan het oplaadpunt. De scheurtjes zijn 3-4 mm.

Hij heeft een harde cover + scherm sticker + zacht hoesje voor in mijn handtas.

Als hij al scheurtjes heeft na 3-4 maanden wat gaat dat dan zijn na 1 jaar of 2 jaar?

Ik ging even info vragen aan de phone house shop. Daar vertelde ze mij ( of maakte ze mij wijs ) dat het geen garantie was.. !!! Als ik hem had verzekerd wel.

Dit waren gebruikssporen volgens hem en kon niet onoverkomelijk zijn met een toestel dat dagelijks word gebruikt !

Ben redelijk pist off ! Heb een toestel van 700 euro waar scheurtjes in zitten na 3-4 maand !

Wat raden jullie mij aan.?

Of moet ik hiermee leven?
Na mij weten moet het gewoon in de garantie vallen, refereer anders maar gewoon naar het Kassa! verhaal welke eerder in dit Topic wordt genoemd.. Ben jij een Nederlander of Belg? Bedoel hiermee, ben je net als ik een Nederlander die zelf de iPhone uit België heeft geïmporteerd? Als je een Nederlander bent, al ervaring met het direct online aanmelden van de iPhone, via de website van apple kan je namelijk ook gewoon de iPhone aanmelden voor gebreken.
  #1074  
Oud 11-05-10, 21:01
nickdw nickdw is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Eibergen
Berichten: 74
Standaard

ik heb mijn telefoon al eerder weggebracht voor haarscheurtjes en toen een nieuw toestel gekregen maar is dit ook een haarscheurtje?

ik laat mijn telefoon namelijk nog wel is vallen en weet niet of dit een haarscheur is? er zit namelijk wel beweging in(soort barst?)
  #1075  
Oud 11-05-10, 21:14
zoef de haas zoef de haas is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 24
Standaard

ik heb exact diezelfde scheur!
  #1076  
Oud 11-05-10, 23:12
GasGasR6 GasGasR6 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Antwerpen
Berichten: 88
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maxiecosie Bekijk bericht
Na mij weten moet het gewoon in de garantie vallen, refereer anders maar gewoon naar het Kassa! verhaal welke eerder in dit Topic wordt genoemd.. Ben jij een Nederlander of Belg? Bedoel hiermee, ben je net als ik een Nederlander die zelf de iPhone uit België heeft geïmporteerd? Als je een Nederlander bent, al ervaring met het direct online aanmelden van de iPhone, via de website van apple kan je namelijk ook gewoon de iPhone aanmelden voor gebreken.
Ik ben een belg en heb iphone ook in Belgie gekocht in de phone house.
Hij ze idat het geen garantie is, dat zo iets nooit onder garantie valt.

Dat ik maar zo een verzekering had moeten nemen, dan zou het wel vergoed worden...
  #1077  
Oud 11-05-10, 23:15
GasGasR6 GasGasR6 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Antwerpen
Berichten: 88
Standaard

Kassa verhaal?
  #1078  
Oud 12-05-10, 13:46
maxiecosie maxiecosie is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GasGasR6 Bekijk bericht
Kassa verhaal?
Even stukje terug lezen in het topic, wordt het uitgebreid besproken
  #1079  
Oud 12-05-10, 20:16
GasGasR6 GasGasR6 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Antwerpen
Berichten: 88
Standaard

Na 10 pagina's te lezen ( teruggaan ) in dit topic heb ik een link gevonden ( Ik heb last van haarscheurtjes….. in mijn iPhone. ).. Daar staat gewoon een verhaal op met foto van een probleem. Kassa is een tv programma maar wat moet ik hiermee in de winkel ( phone house ) doen?

Laatst gewijzigd door GasGasR6; 12-05-10 om 20:45.
  #1080  
Oud 13-05-10, 14:26
zoef de haas zoef de haas is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 24
Standaard

zal ik m dan makkelijker maken?

Ziehier de video van kassa

Afspeelpagina
Reageren

Labels
behuizing, haarscheurtjes, iphone scheur, scheur



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Witte Iphone 3gs haarscheurtjes en verkleuring? moosterhof iPhone algemeen 1 18-10-09 21:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:45.