Iphone WIFI probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, het volgende probleem: IOS 10.3.1 iphone 6 vindt alle beschikbare netwerken maar geeft telkens aan: "onjuist wachtwoord" bij IP-adres staat ook helemaal niets. wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone Wi-Fi probleem
Beste,
het volgende probleem: IOS 10.3.1 iphone 6 vindt alle beschikbare netwerken maar geeft telkens aan: "onjuist wachtwoord" bij IP-adres staat ook helemaal niets. wat heb ik al geprobeerd: herstel via iTunes, volledige reset via ITunes, netwerkinstellingen doen vergeten, volledig alles gewist via iphone, aan en uit gezet.... Wat zou ik nog kunnen proberen en wat zou dit kunnen zijn ? Downgrade ? Eergisteren waren wij in de efteling, daar moet men zich op de website gewoon akkoord verklaren voor de Wi-Fi guest te gebruiken, dus zonder wachtwoord. En dan geeft hij ook aan geen beschikbaar netwerk. hij vindt het wel, maar is niet beschikbaar. hardware fout ? Alvast bedankt voor jullie hulp |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Een zgn. "downgrade" kunt ge vergeten. Apple ondertekent alleen nog iOS 10.3.1 |
|
|||
|
|||
reservecopie pas teruggezet na de maagdelijke nieuwe iphone.
toen gaf hij bij configuratie van de iphone, om hem verder te configureren via Wi-Fi ook al aan dat het wachtwoord voor het Wi-Fi netwerk onjuist is |
|
|||
|
|||
Ik heb dit probleem op mijn werk ook, waar ubiquiti accesspoints worden gebruikt.
is dat bij jou toevallig ook het geval? Ik probeer overeenkomsten te vinden, want met "normale routers" heb ik tot nu toe geen problemen. |
|
|||
|
|||
neen, bij ons is het probleem met elk Wi-Fi-netwerk
|
|
|||
|
|||
behalve "wrong password" melding geen overeenkomst dus... we zoeken verder
success. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 valt uit + Wi-Fi probleem + sim probleem | WesleyZ | iPhone algemeen | 2 | 04-05-13 20:37 |
iPhone 4S Wi-Fi probleem + iCloud reservekopie probleem. | mrgabi | iPhone algemeen | 3 | 05-12-12 11:02 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
iPhone 3g Wi-Fi probleem | flyboarder | Wi-Fi | 2 | 19-10-08 18:50 |
|
|