//

Krijg geen notificaties meer van sommige apps

Krijg geen notificaties meer van sommige apps discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een paar weken geleden een gloednieuwe rode iPhone 7 aangeschaft, die op de laatste versie van iOS draait (weet niet uit mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-04-17, 21:21
Jesperrr Jesperrr is offline
• iOS 9.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 12
Standaard Krijg geen notificaties meer van sommige apps

Hallo,

Ik heb een paar weken geleden een gloednieuwe rode iPhone 7 aangeschaft, die op de laatste versie van iOS draait (weet niet uit mijn hoofd welke, maar geen update beschikbaar).
Ik heb al een paar dagen last van het feit dat ik van sommige apps (over het algemeen Twitter, Snapchat en Youtube) geen notificaties krijg, terwijl ik deze wel aan heb staan. Nu komt het vreemde. Gister verwijderde ik de Twitter app, en een seconde nadat deze verwijderd was kwamen alle notificaties (van zowel Twitter, als Snapchat, als Youtube) binnen. Dit betrof ook notificaties van eerder op de dag, zoals van Snapchats die ik een paar uur geleden binnen had gekregen (en al geopend had).
Had er net weer last van, weer Twitter verwijderd en ja hoor weer alle notificaties binnen. Ik heb het nog niet met andere apps getest. Weet iemand wat dit kan zijn? Heb geen zin om weer de Genius Bar langs te gaan namelijk.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 5: Sommige Apps werken niet meer. sjaakanaal iPhone algemeen 0 08-10-14 23:58
Ik krijg geen notificaties op mijn toegangscherm! JackD iPhone algemeen 0 19-01-13 20:53
Iphone 4s sommige apps openen niet meer JurT iPhone Apps 6 14-11-11 21:32
geen internetverbinding in sommige apps appelopo Odido (T-Mobile) 2 19-02-11 12:23
Krijg geen apps meer op mijn Iphone Lexie iPhone Apps 6 14-11-09 12:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:20.