//

Batterij is toch zo snel leeg!

Batterij is toch zo snel leeg! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit ook met het probleem van de batterij, nu ja probleem. Soms heb ik de indruk dat de batterij terwijl ik er naar kijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 02-09-09, 00:39
Thais Thais is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 10
Standaard

Ik zit ook met het probleem van de batterij, nu ja probleem. Soms heb ik de indruk dat de batterij terwijl ik er naar kijk acteruit ga, terwijl hij andere keren weer heel lang mee gaat.
Ik heb geen jailbrean of dergelijke uitgevoerd en zou het liever ook niet doen aangezien ik er echt geen krak in ben en dus schrik heb om iets verkeerds te doe . Alles staat hier al uit, alleen die ssf ( ofzo iets) weet ik niet hoe in het moet uitzetten. Wi-Fi staat wel aan aangezien ik thuis ol internet zit, buiten thuis zit ik er nr op maar ik veronderstel dat wanneer er geen verbieding is Wi-Fi geen batterij vraagt ( of ben ik verkeers)
gisteren heb ik de Facebook app geüpdate, en denk dat het misschien daar aan ligt, iemand ervaring?
Hebben jullie ook de indruk dat de 3gs wel heel snel oplaat? Of beeld ik me dit in?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 02-09-09, 10:32
Erhan Erhan is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 117
Standaard

Klopt inderdaad batterij is snel vol, maar gaat ook snel leeg.
En ze hadden het over dat de nieuwe 3GS veel langer mee gaat met
batterij. Ik vind dat niet waar mijn vorige 3G ging veel langer mee 3 dagen Ik hoop dat binnenkort een software uitkomt voor de verbetering van de batterij.
  #83  
Oud 02-09-09, 10:35
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Ja hoop ik ook.
Ik hoop met OS 3.1 dat de batterij langer mee zal gaan
  #84  
Oud 02-09-09, 11:43
justin2108 justin2108 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erhan Bekijk bericht
Klopt inderdaad batterij is snel vol, maar gaat ook snel leeg.
En ze hadden het over dat de nieuwe 3GS veel langer mee gaat met
batterij. Ik vind dat niet waar mijn vorige 3G ging veel langer mee 3 dagen Ik hoop dat binnenkort een software uitkomt voor de verbetering van de batterij.

dat hoop ik niet.
om de batterij langer te laten mee gaan betekend dat er iets anders in de Iphone voor moet leiden.
bijv Wi-Fi Power output omlaag of 3G zelfs GSM.
wat dacht je van bluetooth iedereen zit nu te zeuren over audio kwaliteit
met het handsfree bellen dat het zo slecht is .
waarom ??
omdat ze energie willen besparen logisch een hogere Bitrate betekend ook meer CPU belasting.
dankje wel !!! voor het gezeur

Battery Life kun je niet met Software oplossen zonder dat je iets anders van de Hardware omlaag haalt.
zodat dat ene stukje hardware minder stroom vreet.

Battery Life kun je alleen verhogen door er een betere / sterkere battery erin te gooien.


als je er een dag mee doet wees blij.

ik hoop dat apple een nieuwe batterij ontdekt die gewoon 2x zolang mee gaat ipv het via software het optelossen. zodat je wel alles aankunt laten staan en kunt genieten van de kwaliteit die we van apple zo gewend zijn.
  #85  
Oud 02-09-09, 12:02
mutsop mutsop is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door justin2108 Bekijk bericht
dat hoop ik niet.
om de batterij langer te laten mee gaan betekend dat er iets anders in de Iphone voor moet leiden.
bijv Wi-Fi Power output omlaag of 3G zelfs GSM.
wat dacht je van bluetooth iedereen zit nu te zeuren over audio kwaliteit
met het handsfree bellen dat het zo slecht is .
waarom ??
omdat ze energie willen besparen logisch een hogere Bitrate betekend ook meer CPU belasting.
dankje wel !!! voor het gezeur

Battery Life kun je niet met Software oplossen zonder dat je iets anders van de Hardware omlaag haalt.
zodat dat ene stukje hardware minder stroom vreet.

Battery Life kun je alleen verhogen door er een betere / sterkere battery erin te gooien.


als je er een dag mee doet wees blij.

ik hoop dat apple een nieuwe batterij ontdekt die gewoon 2x zolang mee gaat ipv het via software het optelossen. zodat je wel alles aankunt laten staan en kunt genieten van de kwaliteit die we van apple zo gewend zijn.
Het is nochtans niet moeilijk om de battery langer te laten meegaan.
Ook al luister ik dagelijks 1 uur naar muziek, gaat mijn iphone sinds het tweaken 4 dagen mee.

Zoals vermeld in mijn vorige post, moet je vooral je brightness verlagen, bluetooth uitzetten, Wi-Fi uitzetten indien je buiten gaat en push notification op manueel.
  #86  
Oud 02-09-09, 18:10
D.S. D.S. is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mutsop Bekijk bericht
Het is nochtans niet moeilijk om de battery langer te laten meegaan.
Ook al luister ik dagelijks 1 uur naar muziek, gaat mijn iphone sinds het tweaken 4 dagen mee.

Zoals vermeld in mijn vorige post, moet je vooral je brightness verlagen, bluetooth uitzetten, Wi-Fi uitzetten indien je buiten gaat en push notification op manueel.
Wat is "push notification" en waarvoor dient dat ?
  #87  
Oud 02-09-09, 18:39
mutsop mutsop is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D.S. Bekijk bericht
Wat is "push notification" en waarvoor dient dat ?
Citaat:
"Push notification dient als hulpmiddel om applicaties die niet zijn gestart toch van informatie te voorzien.

Zo kan bijvoorbeeld een chat-applicatie toch online zijn en boodschappen ontvangen, ook al is men op dat moment iets anders aan het doen op de telefoon." -> mac****.nl
Hierbij kun je bevoorbeeld een bericht ontvangen dat je bv een email hebt ontvangen of laat staan dat je highscore werd gebeat door een speler
Dit gebeurd zonder dat je manueel in een applicatie moet gaan om dit na te zien.
  #88  
Oud 02-09-09, 19:16
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Batterij is jammer genoeg snel plat als je effe games speelt,dan zuipt dit enorm.
  #89  
Oud 02-09-09, 19:25
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Hier met de 3Gs gaat het vooruit. Het lijkt wel een nieuwe 'medewerker' bij een bedrijf: in het begin gaat het even moeizaam, moet-ie wennen maar daarna kent hij er alles van en dat hij zijn werk goed.

Gisterenavond toen bij 7% had ik Stand-by van meer dan 3 dagen en bijna 6 uur gebruik (sorry, ik weet exacte cijfers niet meer omdat ik het vannacht heb opgeladen). Onder 6 uur gebruik valt, heeeel veeeel internetten, muziek luisteren, spelletjes, radio op achtergrond, klok, af en toe wat bellen, youtube, foto's maken en kijken, mail en nog wat andere dingen. Ik was zelf inderdaad ook een beetje positief verrast - ik heb trouwens geen jailbreak o.i.d.

Toen ik dit topic zag wou ik het toch maar even melden.
  #90  
Oud 02-09-09, 20:03
D.S. D.S. is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Hier met de 3Gs gaat het vooruit. Het lijkt wel een nieuwe 'medewerker' bij een bedrijf: in het begin gaat het even moeizaam, moet-ie wennen maar daarna kent hij er alles van en dat hij zijn werk goed.

Gisterenavond toen bij 7% had ik Stand-by van meer dan 3 dagen en bijna 6 uur gebruik (sorry, ik weet exacte cijfers niet meer omdat ik het vannacht heb opgeladen). Onder 6 uur gebruik valt, heeeel veeeel internetten, muziek luisteren, spelletjes, radio op achtergrond, klok, af en toe wat bellen, youtube, foto's maken en kijken, mail en nog wat andere dingen. Ik was zelf inderdaad ook een beetje positief verrast - ik heb trouwens geen jailbreak o.i.d.

Toen ik dit topic zag wou ik het toch maar even melden.
Heb ook de 3Gs en ik kan 1 1/2 dag met mijn batterij.

De Iphone is 1 week oud
  #91  
Oud 02-09-09, 20:37
Thais Thais is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 10
Standaard

Ik heb gisteren mijn brightness verlaagt. Vanmorgen heb ik rond 8.30 mijn iPhone uit de stekker gehaakt, en nu zit ik op 82% dus dit werkt echt wel. Eerst stoordehet me een beetje dat minder fel was maar na een 15 min was ik het alweer gewoon. Dus de goude tip de britness verlagen!
  #92  
Oud 02-09-09, 20:46
LanWolf LanWolf is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thais Bekijk bericht
Ik heb gisteren mijn brightness verlaagt. Vanmorgen heb ik rond 8.30 mijn iPhone uit de stekker gehaakt, en nu zit ik op 82% dus dit werkt echt wel. Eerst stoordehet me een beetje dat minder fel was maar na een 15 min was ik het alweer gewoon. Dus de goude tip de britness verlagen!
Puur standby of ook nog wat gedaan ?

Ik heb laatst alle dingen die ik niet vertrouwde (wat dingen zoals iblacklist en wat andere zooi in winterboard) een keer er afgemikt en weer opnieuw geinstalleerd, dat heeft ook wel geholpen, nu zo'n 72% over bij 2uur 21 gebruik en 9 uur 54min standby.
Wat hard ging was het kijken naar streaming video, 1 nos journaal kijken was 4%! verder heb ik er een half uurtje mee gesurft en ruim een uur muziek geluisterd. ook staat mail fetch aan op 15 min, en daar kijk ik ook naar als er wat binnenkomt (nu met deze thread updates wel vaak )

Een week geleden was ie nl spontaan in 7 uur 14% kwijt bij alleen standby en haalde ie amper einde dag, wat eerst hooguit 6 % per nacht en 2 dagen was. is nu weer redelijk, zo'n 9% in nacht van 23 - 7. en haal ook wel weer 2 dagen al gok ik het er vaak niet op als ie saafs rond de 50 zit gaat ie wel aan de lader.

Bij mij staat push services wel aan, location uit, bluetooth uit, en heb ik eigenlijk ALTIJD Wi-Fi aan staan (maar wel uit dat ie zelf netwerken zoekt) en 3g staat gewoon aan. Brightnes op half en auto. bt / locaction gaan gewoon aan als ik het nodig heb, vergeet de location ook wel eens uit te zetten, valt wel mee volgens mij wat dat verbruikt.

Laatst gewijzigd door LanWolf; 02-09-09 om 20:52.
  #93  
Oud 03-09-09, 00:40
Thais Thais is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 10
Standaard

Ik heb er vandaag gewoon gebruik, wel geen spelletjes gespeelt of Ipod (misschien maar 10 min om liedjes te laten horen)
Heb toch een heleboel smsjes verstuurd en even op het internet gezeten.

Ik moest vandaag een dagje naar het buitenland dus ander ntwerk, (denk niet dat het er iets mee te maken heeft)
  #94  
Oud 03-09-09, 01:12
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Bij mij staat 3G voortaan altijd aan (eerst dacht ik aan de batterij, maar uiteindelijk gaat je batterij er alleen af als je het ook echt gebruikt en ik zit bijna altijd op Wi-Fi dus.. ).

Dussss...
- Bluetooth UIT (teveel beperkingen dus gebruik ik nooit)
- Wi-Fi AAN (tenzij ik lang in de auto ofzo zit, dan zet ik het van te voren uit)
- Helderheid iets minder dan de helft en auto-aanpassen
- Locatievoorzieningen UIT (niet nodig)
- Push berichten AAN
- Email push want ik heb daarvoor geen mail UIT
- Email fetch AAN

En dat was het wel zo'n beetje. Ik had ergens al gepost meer dan 3 dagen stand-by en meer dan 6 uur gebruik toen ik nog 7% over had dus
  #95  
Oud 03-09-09, 11:30
Phoef Phoef is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 85
Standaard

Email Fetch tijd Verlangen naar bijv, 1 hour.
Vibrate-Trillen uit zetten.
auto lock op 1 minuut
  #96  
Oud 06-09-09, 18:15
evertboomsma evertboomsma is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard

Ook bij mij is de iphone binnen no-time leeg. Gister voor het eerst een jailbreak uitgevoerd, sindsdien loopt de accu binnen 4 uur helemaal leeg. Heb geen extra apps geïnstalleerd, alleen mijn mail welke ik handmatig binnenhaal. Vermoed dat Cydia het een en ander aan het leegtrekken is. Iemand al meer ervaringen/tips?
  #97  
Oud 08-09-09, 17:24
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Het kan zijn hier hier al eens gezegd is geweest maar ik heb nu zo'n (dikke) batterij gekocht die je aan je iphone kan aansluiten, wegens ik ook vind als je eens een 2tal uurkes games speelt de iphone al bijna plat is, sluit ik deze nieuwe batterij aan,ben eens benieuwd hoelang deze het zal volhouden.

Powergo T-2000 energy pack noemt dat ding.
  #98  
Oud 11-09-09, 14:34
Job70 Job70 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 4
Standaard Na update naar 3.1 loopt mijn batterij veel sneller leeg

Bij versie 3.0 had ik het probleem nog niet, maar sinds ik gisteren de update heb gedaan naar 3.1 heb ik ook het idee dat mijn batterij sneller leegloopt. Heb verder niets gewijzigd en push staat uit.
  #99  
Oud 11-09-09, 16:22
frenske frenske is offline
• iOS 15.0.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Regio Nijmegen
Berichten: 26
Standaard

Vreemd dat de ervaringen toch nog aanzienlijk verschillen.

Nadat ik eerst een snelle ontlaadtijd constateerde na een jailbraken en nogal wat apllicaties erop, heb ik, nadat ik eerst om te testen een paar dagen origineel 3.1. gebleven ben, opnieuw een jailbrake uitgevoerd, allerhande al dan niet zinnige apllicaties uitgeprobeerd, video's geplaatst en heb nu Wi-Fi altijd aan. Push mail staat uit en 3G staat ook aan. Met al het gespeel en was de Iphone na een kleine 2 dagen op 13%. Hoewel ik dat toch nog redelijk snel vind, kan ik hier mee leven.

Na verloop van tijd zal de Iphone anders gebruikt gaan worden dan op dit moment met allerhande rommel uit te proberen.

Overigens zou ik geen bezwaar hebben als Apple toch met een goede oplossing komt waardoor je bv een dag of 3 zonder oplading zou kunnen met redelijk intensief gebruik.
  #100  
Oud 11-09-09, 16:37
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Als ik de iphone intersief gebruik zonder Wi-Fi zonder jailbreake met 3g aan en dan ebuddyen 2 uur lang niet achter elkaar dan is hij binnen een uurtje ofzo op 45% of zelfs nog lager ik heb hem al een paar keer een harde reset gegeven maar helpt helemaal niks zal het nog komen omdat ik hem in me begin tijd dat ik hem gekocht had een jailbreak uitgevoerd heb, en deze er weer later er af gegooit heb toen ik 3.0.1 ging draaien?
Reageren

Labels
batterij, batterijduur



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Batterij snel leeg na Update 4.3.x Stef16 iPhone algemeen 127 05-06-11 17:32
Batterij snel leeg (fw 4.x) wikas iPhone algemeen 56 19-03-11 12:29
iPhone 4 batterij snel leeg? stereopanda iPhone algemeen 11 04-08-10 14:14
Batterij snel leeg --koen-- iPhone algemeen 7 20-06-10 08:44
Batterij snel leeg Cronaldo7 Archief 11 23-07-09 17:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:11.