//

Batterij is toch zo snel leeg!

Batterij is toch zo snel leeg! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door reprise3 Is lader ook geschikt voor 3GS? (op site staat 3G) Kun je wat meer ervaringen posten? Als je iets verder ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #161  
Oud 16-10-09, 00:09
Dannybevers Dannybevers is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Oss
Berichten: 112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reprise3 Bekijk bericht
Is lader ook geschikt voor 3GS? (op site staat 3G)
Kun je wat meer ervaringen posten?
Als je iets verder zou kijken op de site tenminste ik neem aan dat je rechts op externe batterij klikte zie je dit namelijk staan.

Compatibility:
Apple iPhone 3G, 3Gs (8GB/16GB), 2G (1st generation), iPod Touch/Video & Nano

Maarja zoiezo brightness op de helft of onder de helft zetten scheelt enorm veel batterij.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 16-10-09, 01:42
reprise3 reprise3 is offline
Banned
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dannybevers Bekijk bericht
Als je iets verder zou kijken op de site tenminste ik neem aan dat je rechts op externe batterij klikte zie je dit namelijk staan.

Compatibility:
Apple iPhone 3G, 3Gs (8GB/16GB), 2G (1st generation), iPod Touch/Video & Nano

Maarja zoiezo brightness op de helft of onder de helft zetten scheelt enorm veel batterij.
Ja, had in eerste instantie goed gekeken! Pas na mail van mij aan bedrijf is Gs er alsnog aan toegevoegd.
  #163  
Oud 16-10-09, 02:06
Seksendokuz's schermafbeelding
Seksendokuz Seksendokuz is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Den haag
Berichten: 61
Standaard

Geen probleem hoor, lars
Maar iemand een idee ?

Gr peri.
  #164  
Oud 18-10-09, 16:11
michel1974 michel1974 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 3
Standaard

Brightness omlaag, push uitzetten op mail en agenda en batterij via 220 opladen. Als ik mijn telefoon op standby heb staan kost dat maar 2% per 24 uur. Een uur uitzending gemist kijken kost ongeveer 15%. Dat lijkt me wel acceptabel. Met normaal gebruik haal ik de drie dagen wel.
  #165  
Oud 18-10-09, 16:22
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Ik wil niet veel zeggen, maar volgens mij hebben jullie of gewoon problemen met de iPhone of doen jullie zelf iets enorm fout (zoals hele hoge helderheid of auto-helderheid uitzetten..).

Citaat:
Voorbeeld: Zojuist even in de auto gestapt om lunch te halen. ben 24 minuten onderweg geweets en de ipgod gebruikt. Batterij van 100% naar 93%!

Ok wel met scherm aan maar toch gewoon belachelijk voor zo'n dure telefoon waarbij apple claimt dat de batterij verbeterd is. ECHT NIET DUS.

Alle data verkeer staat uit, Wi-Fi 3g etc.
Dan is er iets fout, soms speel ik een uur achter elkaar muziek af en dan is er misschien 1 procent af. Vaak nog niets.
  #166  
Oud 18-10-09, 17:58
cavycorp cavycorp is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard

Zelf ook deze problemen gehad, ik heb zelfs de batterij vervangen. Maar ook na vervanging was de iPhone binnen een paar uur leeg. Toen kwam er een tweede iPhone in ons huishouden. Ik heb toen een restore van de oude op de nieuwe iPhone gedaan, en wat gebeurde er, de nieuwe iPhone was ook na twee uur uitgeput.

Toen op de oude iPhone een restore gedaan als nieuwe iPhone, dus geen restore van een backup. (Je kunt daarna je contacten, e-mail settings en apps van je computer naar je iPhone syncen. Je bent wel je SMSjes en fotoos die op de iPhone stonden kwijt.)
Deze restore werkte uitstekend opeens gedroeg de iPhone zich als vanouds, normaal accu gebruik met alles aan 3G, Wi-Fi, normale helderheid etc.

Ik zou zeggen probeer het eens, heeft het geen nuttig effect bij jouw kun je altijd nog je laatste backup restoren. Blijft uiteraard dat Apple dit soort dingen zou moeten voorkomen er zijn wel heel veel mensen met deze problemen....
  #167  
Oud 19-10-09, 16:40
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Ik merk dat mijn accu op 3.1.2 een stuk sneller leeg loopt. Meer ervaringen?
  #168  
Oud 19-10-09, 16:43
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Bekijk bericht
Ik merk dat mijn accu op 3.1.2 een stuk sneller leeg loopt. Meer ervaringen?
Heb ik ook last van.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #169  
Oud 19-10-09, 17:16
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Ik niet juist andersom 3.1 wel en 3.1.2 niet
3.1.2 heeft voor mij de zelfde battarij functie als 3.0 wel blij mee want nu kan ik weer 4 dagen er mee doen.
  #170  
Oud 19-10-09, 19:43
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iphone3Gs Bekijk bericht
Ik niet juist andersom 3.1 wel en 3.1.2 niet
3.1.2 heeft voor mij de zelfde battarij functie als 3.0 wel blij mee want nu kan ik weer 4 dagen er mee doen.
4 dagen? Hoe doe je dat als ik vragen mag? Dan gebruik je je iPhone toch niet of nauwelijks?
  #171  
Oud 19-10-09, 19:47
Larss Larss is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 138
Standaard

Na elke OS update komen er weer mensen die het veel langer of korter vinden meegaan dan de vorige keer. Aangezien dat elkaar zo tegenspreekt lijkt het me dat mensen dit soort dingen gewoon heel slecht kunnen inschatten.

Als je een nette test hebt voor en na OK, maar het menselijk gevoel van zowel hoeveel je dat ding gebruikt hebt als hoe lang die meegaat is niet erg betrouwbaar. Deel die twee op elkaar en je krijgt een gigantische onbetrouwbaarheid in de belevenis van de batterijlevensduur.
  #172  
Oud 19-10-09, 19:53
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
4 dagen? Hoe doe je dat als ik vragen mag? Dan gebruik je je iPhone toch niet of nauwelijks?
ik geraak toch ook gemakkelijk aan een dag of 3-4

ik gebruik die dagelijks als iPod, en tijdens mijn treinreis surf ik (wel via edge)
dus da's dagelijks een dik half uur.

Verder gewoon wat telefoneren en sms'en.
Ik ben wel niet zo'n fervent gamer, misschien dat het daar iets mee te zien heeft. Speel slechts sporadisch een spel.
  #173  
Oud 19-10-09, 19:56
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kal_el Bekijk bericht
ik geraak toch ook gemakkelijk aan een dag of 3-4

ik gebruik die dagelijks als iPod, en tijdens mijn treinreis surf ik (wel via edge)
dus da's dagelijks een dik half uur.

Verder gewoon wat telefoneren en sms'en.
Ik ben wel niet zo'n fervent gamer, misschien dat het daar iets mee te zien heeft. Speel slechts sporadisch een spel.
dan haalt de mijne een uur of 18 en is ie echt toch leeg.
maar hij hoeft het niet langer te doen ivm dat ik hem savonds toch elke dag oplaad.
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #174  
Oud 20-10-09, 17:38
Itoon Itoon is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 23
Standaard

Ik heb sinds 1 week een 3gs en kan eigelijk geen 2 dagen toekomen met de battery, ik laat m wel altijd aan want het is ook mn wekker, maar het is krap. als 3g aanstaat in standby pakt het dan ook stroom af ???. het probleem is dat het zo'n fijn ding is dat je er heel de tijd mee bezig bent en dat vreet natuurlijk stroom !
  #175  
Oud 20-10-09, 18:09
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

ook in standby pikt hij stroom weg maar 1,5 dag is normaal hoor....De mijne gaat ook niet langer mee.
  #176  
Oud 21-10-09, 09:01
codebie codebie is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 9
Standaard

Ik ben ook bijzonder teleurgesteld over batterijduur (elke dag aan lader). En het toestel doet ook "raar". Vaak vermeldt de indicator dat batterij bijna leeg is (of ik krijg een oplaadmelding) en als ik hem dan aan de lader leg blijkt er opeens nog 69% in te zitten......
  #177  
Oud 21-10-09, 11:52
AFCAbakkie09 AFCAbakkie09 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 20
Standaard

Kan iemand mij helpen, mijn iphone 3GS 32GB, moet ik bijna 2 keer per dag opladen, gebruik ipod bijna nooit, Wi-Fi staat uit en locatievoorziening ook, wat moet ik nog meer doen zodanig dat mijn gsm wel eens 2 dagen vol blijft??? Hij staat meestal op stand by gebruikte tijd actief is mss 3u max per dag.

Het is te triest voor woorden, dat ik Wi-Fi, locatievoorziening permanent moet uit zetten om half uurtje extra batterij te hebben.

Hoop dat er iemand met een goede type komt, want hier wordt ik echt GEK van!!!!

Laatst gewijzigd door AFCAbakkie09; 21-10-09 om 12:00.
  #178  
Oud 21-10-09, 12:23
Larss Larss is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AFCAbakkie09 Bekijk bericht
Kan iemand mij helpen, mijn iphone 3GS 32GB, moet ik bijna 2 keer per dag opladen, gebruik ipod bijna nooit, Wi-Fi staat uit en locatievoorziening ook, wat moet ik nog meer doen zodanig dat mijn gsm wel eens 2 dagen vol blijft??? Hij staat meestal op stand by gebruikte tijd actief is mss 3u max per dag.

Het is te triest voor woorden, dat ik Wi-Fi, locatievoorziening permanent moet uit zetten om half uurtje extra batterij te hebben.

Hoop dat er iemand met een goede type komt, want hier wordt ik echt GEK van!!!!
Ten eerste, "bijna twee keer per dag opladen" lees ik als "1 keer per dag opladen". Dat is niet zo vreemd bij een paar uur gebruik.

Ten tweede, ik zie dat je een jailbreak hebt. Dat maakt het al veel moeilijker hier iets over te zeggen omdat er allerlei rommel in de achtergrond kan draaien e.d. Tenzij je daar meer over vertelt kan niemand hier een zinnig woord over zeggen.
  #179  
Oud 21-10-09, 12:57
AFCAbakkie09 AFCAbakkie09 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Larss Bekijk bericht
Ten eerste, "bijna twee keer per dag opladen" lees ik als "1 keer per dag opladen". Dat is niet zo vreemd bij een paar uur gebruik.

Ten tweede, ik zie dat je een jailbreak hebt. Dat maakt het al veel moeilijker hier iets over te zeggen omdat er allerlei rommel in de achtergrond kan draaien e.d. Tenzij je daar meer over vertelt kan niemand hier een zinnig woord over zeggen.
dus als ik die jailbreak laat, dan is de kans al een stuk groter dat de batterij langer zal mee gaan?
  #180  
Oud 21-10-09, 12:59
Larss Larss is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AFCAbakkie09 Bekijk bericht
dus als ik die jailbreak laat, dan is de kans al een stuk groter dat de batterij langer zal mee gaan?
Die kans is er zeker maar een jailbreak an sich zal niet zoveel invloed hebben, het gaat er meer om wat je dan allemaal extra hebt draaien.
Reageren

Labels
batterij, batterijduur



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Batterij snel leeg na Update 4.3.x Stef16 iPhone algemeen 127 05-06-11 17:32
Batterij snel leeg (fw 4.x) wikas iPhone algemeen 56 19-03-11 12:29
iPhone 4 batterij snel leeg? stereopanda iPhone algemeen 11 04-08-10 14:14
Batterij snel leeg --koen-- iPhone algemeen 7 20-06-10 08:44
Batterij snel leeg Cronaldo7 Archief 11 23-07-09 17:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:09.