//

Iphone doet het niet?

Iphone doet het niet? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal, Ik heb dus een probleem met mijn iPhone. Hij gaat gewoon aan en uit. Het probleem is, als ik hem aan doe, zie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-04-17, 21:52
xSennaa xSennaa is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2017
Berichten: 1
Standaard Iphone doet het niet?

Hey allemaal,

Ik heb dus een probleem met mijn iPhone. Hij gaat gewoon aan en uit. Het probleem is, als ik hem aan doe, zie ik alleen maar de achtergrond van mijn scherm en het vierkantje van AssastiveTouch. Mijn homeknop werkt niet dus ik heb dat aan staan. Er is ooit zand in mijn telefoon gekomen. Tot nu toe heb ik daar, behalve bij de homeknop, nooit problemen mee gehad. Het zand-incident is ruim twee jaar geleden. De iPhone resetten lukt niet. Hoe lang ik de uit-knop ook ingedrukt houd.

Nu is mijn vraag, weten jullie hoe ik dit kan repareren, moet ik het laten repareren bij een elektronicazaak, of is het het beste op gewoon een nieuwe iPhone te kopen?

Groeten, Senna
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-04-17, 22:05
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

denk dat er wat zand tussen de connectors is gekomen kijk anders eens op ifixit
hoe je een iphone open maakt probleem alleen bij een 5s is dat de homebutton kabel onder op dockconnector zit geklikt meteen als je het scherm eraf haalt dus niet meteen je scherm omhoog rukken ...

Laatst gewijzigd door trimix; 28-04-17 om 08:57.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
winterboard doet het niet , 5 icon dock, werkt niet 5 column springboard ook niet m1chelle92 iPhone algemeen 9 17-11-11 19:21
itunes herkent iphone niet en ipod functie doet het niet jeckyl iTunes 11 26-09-10 09:24
iphone doet het niet benhardorff iPhone algemeen 0 26-08-10 18:37
iPhone: iphone doet het niet proXify Jailbreak 5 12-06-09 09:54
help.iphone doet het niet farzad Unlock [archief] 5 07-05-08 01:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:46.