//

Contacten verdwenen na paswoordwijziging email

Contacten verdwenen na paswoordwijziging email discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vond al verschillende threads over verdwenen contacten, maar nergens een situatie zoals de mijne en al zeker geen antwoord op mijn vraag. Vandaag wijzigde ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-05-17, 15:08
Moienme Moienme is offline
• iOS 10.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2017
Berichten: 1
Standaard Contacten verdwenen na paswoordwijziging email

Ik vond al verschillende threads over verdwenen contacten, maar nergens een situatie zoals de mijne en al zeker geen antwoord op mijn vraag.

Vandaag wijzigde ik de paswoorden van mijn e-mailaccounts (hotmail en werkaccount, beiden ook in mijn mail-app op mijn Iphone) en van mijn Icloud. Ik moest op mijn Iphone 5S (iOS 10.3.1) dan ook al die paswoorden opnieuw ingeven, hetgeen ik meteen gedaan heb.
Toch bleken plots mijn contactpersonen verdwenen te zijn. Zowel in 'telefoon' bij 'recent', als in 'berichten', als in Whatsapp zijn al mijn contacten verdwenen en staat er gewoon hun nummer. Enkel de contactpersonen van mijn werkaccount staan er nog in.

Ik keek al op Icloud.com en daar stond niets in de contacten. Ik vind ze wel terug als ik met mijn pc inlog op Hotmail. Ik ga er dus van uit dat dit altijd met Hotmail gesynchroniseerd werd, maar nu is onderbroken door die paswoordwijziging. Hoe krijg ik in godsnaam mijn contacten terug op mijn Iphone?

(Iphone opnieuw opstarten en harde reset probeerde ik al)

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-05-17, 19:38
Guest-20180928213307
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

hotmail account verwijderen en terug installeren..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Email account verwijderen met behoud contacten. (Alle contacten) Rudyvanlent iPhone algemeen 0 18-04-15 09:36
Verdwenen contacten na verwijderen email juriano iCloud 3 25-06-14 10:58
Email na een paar dagen verdwenen? Sweng iPhone algemeen 3 30-11-11 22:17
email menu balk verdwenen micheleverts iPhone algemeen 0 23-07-10 19:51
Contacten verdwenen Pl4y0r iPhone algemeen 0 19-11-08 19:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:04.