//

iPhone synchroniseert niet met iTunes

iPhone synchroniseert niet met iTunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn iPhone 6 (IOS10.3.2) wil synchroniseren met iTunes op met laptop (Windows 10) dan gaan de 1e 4 stappen nog wel goed (maken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-06-17, 16:11
jamrijn jamrijn is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 13
Question iPhone synchroniseert niet met iTunes

Als ik mijn iPhone 6 (IOS10.3.2) wil synchroniseren met iTunes op met laptop (Windows 10) dan gaan de 1e 4 stappen nog wel goed (maken backup etc.) maar in stap 5 van 5 gebeurt er niets merkbaars. De tekst "Kopiëren van onderdelen voorbereiden" staat boven in beeld, en verder gebeurt er niets.
Dit probleem doet zich sinds enkele maanden (na de voorlaatste IOS-update) voor. Een recente update van ca 2 weken geleden bracht niet de gewenste oplossing. Zowel IOS als iTunes (12.6.1.25) en Win10 zijn up to date. De uitgevoerde synchronisatietest zegt: synchronisatietests geslaagd, en intussen blijft de boodschap over voorbereiden staan.
De hamvraag is nu:
is er wel of niet gesynchroniseerd, en wat wordt er dan niet gekopiëerd als ie niet verder komt dan "voorbereiden"?

mvgr Jacques
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-07-17, 18:03
wickedjv wickedjv is offline
• iOS 10.3.2
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 2
Standaard

Dit werkte voor mijn: https://discussions.apple.com/thread...art=0&tstart=0

"I had the same problem - stuck on preparing to copy. Fixed it by going to Settings > General > iTunes Wi-Fi Sync on iPad and selecting Cancel Sync - then selecting Sync Now. My iPad synced with no problem after that."
  #3  
Oud 18-07-17, 07:30
jamrijn jamrijn is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 13
Standaard

Thanks, it solved my problem
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S synchroniseert niet goed met iTunes Vanna1997 iPhone algemeen 12 07-02-14 16:01
iPhone synchroniseert niet met iTunes DertKesh iTunes 4 30-12-10 10:35
Windows: Itunes synchroniseert niet met iphone jan.bleus iTunes 5 17-04-10 12:23
Iphone 1.1.4 synchroniseert niet met iTunes 8 geronimo! iTunes 8 11-10-08 10:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:31.