//

Problemen na vervanging scherm

Problemen na vervanging scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren het scherm van mijn iPhone 6s laten vervangen omdat er een barst in zat (niet gedaan bij een officiële apple store.) Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-06-17, 10:40
mkk25 mkk25 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 4
Standaard Problemen na vervanging scherm

Ik heb gisteren het scherm van mijn iPhone 6s laten vervangen omdat er een barst in zat (niet gedaan bij een officiële apple store.)
Ik had al gezien dat de batterij bijna leeg was toen ik hem ophaalde, en bij thuiskomst gelijk aan de lader gehangen en na een tijdje dacht ik dat hij wel aardig opgeladen zou zijn maar dit was niet het geval dit vond ik al vreemd.
Ik las ergens dat iemand dit ook had en uitlegde dat ik de iPhone moest herstellen dus dat heb ik gedaan.
Vanaf dat moment is hij voor het eerst uitgevallen, vervolgens laadde hij helemaal niet meer, verschillende laders + accu's gebruikt er wordt wel aangegeven dat hij laadt maar dat is dus niet zo.
Vanmorgen dus uitgevallen omdat de batterij helemaal leeg was, toen weer aangesloten aan de lader, iPhone ging weer aan en gaf tot mijn verbazing aan 100% opgeladen te zijn, maar viel gelijk uit bij ontkoppelen van de lader en is dan ook niet meer aan te krijgen met de aan/uit knop gaat alleen aan met lader maar dit lukt heel af en toe want nu hapert hij met opstarten (apple logo aan/uit aan/uit.)
Ik heb al hersteld via iTunes dit heeft dus ook niet geholpen.
Ik ben overigens gelijk terug gegaan naar de winkel (ging al sluiten) man vertelde dat ik thuis moest proberen tot 100 % te laden en als het niet lukte kon ik maandag terugkomen.
Iemand nog tips wat ik verder kan doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-06-17, 11:22
edje-ken edje-ken is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 168
Standaard

Maandag terug gaan.
Je geld terug vragen.
En daarna gewoon naar apple gaan voor vervangen van je scherm.
  #3  
Oud 04-06-17, 14:05
mkk25 mkk25 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 4
Standaard

ja dat ga ik denk ik maar doen, hoe lang duurt het ongeveer als je het in de apple store laat maken?
  #4  
Oud 04-06-17, 18:22
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

denk dat ze de laad ic opgeblazen hebben batterij niet losgehaald met scherm vervangen
  #5  
Oud 05-06-17, 14:47
mkk25 mkk25 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 4
Standaard

Gelukkig werkt het allemaal weer, ik ben terug gegaan en er was een foutje gemaakt er was iets niet helemaal goed vastgezet bij het moederbord en de batterij.
  #6  
Oud 05-06-17, 16:34
edje-ken edje-ken is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 168
Standaard

Mag ik vragen wat het vervangen gekost heeft.

Ed
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help! Problemen touchscreen na vervanging scherm. GJvanderVoort iPhone algemeen 3 02-01-17 18:31
Kortere batterijduur na vervanging scherm Boon87 iPhone algemeen 1 05-02-15 12:04
Problemen na vervanging accu Peter van Bloemendaal iPhone algemeen 1 27-10-13 11:25
Na vervanging scherm enkel backlight -> wit scherm met strepen thaguz iPhone algemeen 1 11-01-12 11:30
Na LCD vervanging alleen wit scherm BOJE iPhone algemeen 4 18-01-10 20:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:11.