//

iPhone 5s Scherm werkt niet meer.

iPhone 5s Scherm werkt niet meer. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb even geleden mijn iPhone 5s in het water laten vallen. Daardoor heeft hij water schaden opgelopen. Het scherm is defect (wanneer ik aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-06-17, 23:24
kobe2001 kobe2001 is offline
• iOS 10.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2017
Berichten: 1
Standaard iPhone 5s Scherm werkt niet meer.

Ik heb even geleden mijn iPhone 5s in het water laten vallen. Daardoor heeft hij water schaden opgelopen.
Het scherm is defect (wanneer ik aan de andere kant van mijn scherm kijk, zie ik nog wel licht).



Maar de iPhone werkt nog altijd. Want als ik hem aan mijn beeldscherm aansluit, krijg ik mijn iPhone screen op mijn bedescherm te zien.



Ik vind het vreemd dat het iPhone screen fit aan mijn beeldscherm (1920x1080) en niet de resolutie van de iPhone aanpakt.



Als ik mijn iPhone wil repareren, moet ik dan een nieuw scherm kopen of ligt het probleem bij het moederbord (grafische kaard van de iPhone of zo)?
Zou iemand mij kunnen helpen?

Mvg,
Kobe
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg InkedIMG_3546.jpg‎ (425,7 KB, 35x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_3538.JPG‎ (185,0 KB, 34x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_3542.JPG‎ (289,5 KB, 35x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-06-17, 13:12
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Hoogstwaarschijnlijk iets op je moederbord, als je op de pc in iTunes kijkt naar geïnstalleerde Apps zie je die dan op je pc (rechter deel van je pc ) de Apps die per blad geïnstalleerd zijn op je iPhone? Als ze daar niet worden weergegeven dan ligt het aan je Logic bord en als je ze wel ziet dan kan het misschien verholpen worden met een nieuw scherm.
Reageren

Labels
defect, iphone, scherm



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem scherm Iphone 4, werkt niet meer goed! plock iPhone algemeen 2 02-09-14 21:26
iPhone 4 Front Camera werkt niet meer na scherm vervangen Fredzzz iPhone algemeen 8 02-11-12 12:14
Iphone doet helemaal niets meer,zwart scherm en herstel werkt niet DvandenHoek iPhone algemeen 3 03-12-11 10:13
Scherm iPhone werkt niet meer? Playboy Mansion iPhone algemeen 5 19-10-09 12:19
Iphone scherm bovenaan werkt niet meer ronin iPhone algemeen 1 04-09-09 19:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:56.