//

Vochtschadesticker rood, ondanks geen watercontact.

Vochtschadesticker rood, ondanks geen watercontact. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Mijn vrouw belt met een iPhne 6. We hebben eerder een slechte batterij laten vervangen door Coolblue, of althans, haar reparatiepartner. Na de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-06-17, 20:37
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard Vochtschadesticker rood, ondanks geen watercontact.

Hallo allemaal,

Mijn vrouw belt met een iPhne 6. We hebben eerder een slechte batterij laten vervangen door Coolblue, of althans, haar reparatiepartner. Na de reparatie verschenen er verticale strepen op het scherm. Terug binnen gebracht bij Coolblue, die de telefoon weer hebben teruggestuurd. Toen hebben ze het scherm vervangen. Nu is de vervangen batterij weer slecht en is het scherm rondom losgelaten. Dus weer naar Coolblue. Dat was woensdag, vandaag een mail dat de vochtschadesticker rood is en dat er een niet-origineel scherm op zit. Ik ga dus morgen even terug, maar ik wil graag weten of die sticker ook onder invloed van koude-warmtewisselingen rood kan kleuren, of door in de broekzak zitten, waardoor er wellicht condens in het toestel kan ontstaan. Bij de voorgaande reparaties is er niets gezegd over vochtschade. En ik ben er zeker van dat de iPhne niet heeft gezwommen.

Ik wil morgen even langsgaan om het te bespreken. Herstellen kost tegen de €500,-. Onderzoekskosten zijn ook €40,- of iets in die orde van grootte.

Ik hoor graag van jullie.
__________________
Het goede gedeelte van mijn hersenen werkt slecht. Het slechte gedeelte van mijn hersenen werkt goed.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-06-17, 16:56
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

In zou de zoekfunctie op het forum even gebruiken. Waarschijnlijk vind je dan wel een paar antwoorden. Ze hebben waarschijnlijk het toestel naar dat pruts reparatie bedrijf gestuurd (was het dynafix oid?). En nu is het jouw schuld.
En inderdaad aangeven dat de eerdere reparaties nooit gerept is over vochtschade.
En vooral volhouden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 5 Geen Simkaart aanwezig - Provider lock ondanks simlockvrij JQ1 iPhone algemeen 11 13-08-13 10:04
ondanks geluid aan, geen geluid op iPad2 bij games tsipori iPad Games 5 25-07-11 23:58
Geen internet in het buitenland ondanks 3g Rolezgoyoyo Internet in buitenland (roaming) 1 14-11-09 00:10
Rood puntje tom91 iPhone algemeen 3 14-09-08 21:35
Betalen voor data ondanks geen gebruik debz iPhone algemeen 3 17-07-08 22:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:23.