//

Geheugen loopt vol wat ik ook doe HELP!

Geheugen loopt vol wat ik ook doe HELP! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik heb even een vraagje. Mijn geheugen van mijn telefoon blijft vol lopen, wat ik ook doe. Als ik alleen al op een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-06-17, 19:48
Mitiphone Mitiphone is offline
• iOS 10.2.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2017
Berichten: 1
Standaard Geheugen loopt vol wat ik ook doe HELP!

Hallo iedereen,

Ik heb even een vraagje.
Mijn geheugen van mijn telefoon blijft vol lopen, wat ik ook doe.
Als ik alleen al op een foto klik op facebook/instagram/ random op een interpagina, 2 mb er weer bij. Als ik ook klik op me eigen foto's komt er mb bij?
Ik blijf alles verwijderen, foto's, app's, dan gaat er wel wat mb vanaf maar zodra ik mijn telefoon aanzet en ik het AD bijv lees helft van me geheugen is er alweer bij.

Misschien heeft het te maken met de voorgeschiedenis van mijn telefoon die ik kort zal toelichten.
Mijn telefoon is een halfjaar geleden gevallen, heb hem dus laten maken bij een particulier. Nou ging afgelopen maand mijn telefoon niet meer aan ben ik terug geweest en hij zei dat er iets vreemds met me telefoon is. Hij had er een nieuwe accu in gedaan en hij ging weer aan, alleen het kastje waar hij mee kon meten hoeveel stroom er doorheen kwam gaf aan dat er het ene moment heel veel stroom binnenkwam en de andere keer bijna niks.
Hij zei dat het ligt aan de elektronica van mijn telefoon, hij zei dat het te maken was met 150 euro maar dat de kans heel klein dat die het weer gaat doen. Ik heb nu een ''nieuwe'' accu er in zitten. Maar ik merk het ook met opladen hij gaat van 1 procent hup ineens naar 22 procent en ook andersom.

Als iemand iets weet wat ik kan doen, zou het heel fijn zijn.

Groetjes,

Mitchell
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-06-17, 21:02
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

gebruik eens 3 u tools om telefoon geheugen op te schonen 3uTools | iOS jailbreak & flash tool ,onder toolbox , clean garbage optie tijdelijke bestanden wissen Is gratis software om alle tijdelijke bestanden te wissen soms heb ik alleen al bij facebook bv 2 gb wat op iphone staat allemaal tijdelijke bestanden wat opslag vreet
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Door installer loopt geheugen vol iMac Kaatje61 Desktop-applicaties 5 21-10-16 12:58
Geheugen loopt vol sinds iOS10 darkpino iPhone algemeen 1 07-10-16 18:09
Geheugen iPhone 5S loopt vol woudinho iPhone algemeen 5 14-08-15 15:11
Geheugen iPhone 4 loopt langzaam vol duhen iPhone algemeen 3 30-04-14 09:19
Help : Iphone geheugen loopt terug!! tijnhillemans iPhone algemeen 1 05-05-11 21:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:14.