Veel screenshots maken achter elkaar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo dan! Ik wil met mijn iPhone heel wat screenshots achter elkaar maken van een filmpje. Dus zeg maar 30 van in 10 seconde. Iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Veel screenshots maken achter elkaar
Hallo dan!
Ik wil met mijn iPhone heel wat screenshots achter elkaar maken van een filmpje. Dus zeg maar 30 van in 10 seconde. Iemand enig idee of dit kan met een hulp app o.i.d.? Nu komt er de hele tijd zo'n flits in het scherm, en als je dan weer een screenshot maakt, dan is die dus bijna wit. Groetjes Canon |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hallo,
Je probleem is nu nog niet op te lossen. Pas in iOS 11 krijgt je iPhone een verbeterde screenshot-ervaring waarmee jouw wens mogelijk wordt.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn nieuwe Iphone 5S blijft zich constant achter elkaar herstarten. | SilvieW | iPhone algemeen | 12 | 19-01-14 11:36 |
Hoe Films (videoclips) achter elkaar af te spelen?? | Paultjuh1988 | Muziek, foto & video | 1 | 06-08-10 17:45 |
|
|