//

zit vast in herstel/restore modus

zit vast in herstel/restore modus discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) help.. iphone 7 heb een paar dagen de publieke beta van Ios11 gedraaid, maar een aantal apps die ik vaak gebruik werkten daarop nog niet, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-06-17, 13:22
hbieshe hbieshe is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 58
Standaard zit vast in herstel/restore modus

help..

iphone 7
heb een paar dagen de publieke beta van Ios11 gedraaid, maar een aantal apps die ik vaak gebruik werkten daarop nog niet, dus vandaag zou ik 'even' teruggaan naar 10.3.2

Had uiteraard voordat ik naar 11 ging een reservekopie gemaakt.

Het plan was om eerst te herstellen naar 10.3.2 en daarna de kopie terug te zetten.

Alles gaat prima totdat het systeem is teruggezet en de telefoon herstart. Dan kom ik direct weer in het 'verbind met iTunes' scherm en krijg ik een ITunes popup met 'deze telefoon moet hersteld worden'. Die loop heb ik nu een keer of 5 gedaan. Daarna aan de slag met DFU, maar ook vanuit DFU niet te herstellen, blijft terugkeren naar 'verbind met iTunes' scherm.

Heb zelfs ten einde raad maar een stukje software van Wondershare (Dr. Fone) aangeschaft die deze loop claimden te kunnen doorbreken. Helaas lukt ook dat niet. Telefoon komt wel in DFU mode, je ziet dat er op een gegeven moment software op gezet wordt, maar na reboot direct weer het stekker schermpje...

Iemand nog tips?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-06-17, 13:39
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Even zoeken en je had dit topic gevonden:

https://forum.iculture.nl/f28/iphone...downgrade.html
__________________
.
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
  #3  
Oud 29-06-17, 14:10
hbieshe hbieshe is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 58
Standaard

dank.
geloof me, ik zoek al een tijdje, maar dit had ik nog niet gelezen.
Het was de publieke beta die ik gebruikte en nergens stond dat ik vanaf die beta niet terug zou kunnen naar 10.3.2 (volgens mij).
Maar goed, heb nu de 1e beta gevonden, ga ik daar naar herstellen (hopelijk) en dan terug naar 10.3.2...
  #4  
Oud 03-07-17, 22:59
olifantje olifantje is offline
• iOS 11.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2017
Berichten: 1
Standaard

hoi, is het gelukt, ik heb hetzelfde probleem. Wilde van 11 terug naar IOS 10, alles verliep goed, tot hij bijna klaar was, kreeg plots het scherm dat ik moest verbinden met itunes, en nu kan ik wel steeds verbinden met itunes, kan ik proberen te downgraden of te herstellen maar als hij klaar zou zijn komt steeds het scherm terug naar boven dat ik met itunes moet verbinden... en dit heb ik al 5 keer of zeker meer gedaan maar blijf in de cirkel zitten...
  #5  
Oud 04-07-17, 08:39
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Et encore une fois:

Warning* Attempting to roll back from iOS 11 Beta 2 to iOS 10.2/10.3 causes a boot up into recovery mode!


https://forums.developer.apple.com/thread/80614
Reageren

Labels
dfu, iphone7, loop, restore



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone5 vast in herstel-modus zonder back-up Tamara1990 iPhone algemeen 4 01-05-14 11:33
iPhone 3gs vast herstel modus 5youXpuppet5 iPhone algemeen 8 06-12-13 20:31
herstel modus vinnievega1978 iPhone algemeen 1 14-09-13 09:43
Ipod touch vast in herstel modus! Helprecoverymode iPhone algemeen 1 23-01-11 21:21
iPhone 3G vast in herstel modus. Updaten? labo46 iPhone algemeen 13 14-12-08 11:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:46.